Strona 1 z 1

MK4 1.8 20v Czy silnik ten jest przystosowany do Turbo?

: wt cze 26, 2007 23:35
autor: simon-r
Czesc
Chcialbym do mojego golfa Turbo.
Czy wymaga to zmiany tlokow glowicy itp jak w przypadku samochodow bez Turbo.
Pytam poniewaz sa golfiki z turbem niczym sie nie roznia. Przy zakupie czesci do silnika wszystkie mialem z 1.8T a remont silnika kosztowal mnie 5 tys.
Czy latwiej jest kupic nowe autko w serii 1.8T

Z Gory dzieki

: śr cze 27, 2007 00:47
autor: olozwirski
Masz 1.8 20V NA i chcesz przerobic na turbo? Nie oplaca sie, lepiej kupic przez fabryke przygotowany samochod.

: śr cze 27, 2007 15:57
autor: simon-r
Nie wiem co to znaczy "NA" reszta sie zgadza.

No to lipa mial to byc Golfik 1.6 kupilem 1.8 i sie ostro zapalilem na 1.8T

Za duzo pali nie adekwatnie do mocy to mnie zniecheca. 14l na 100 przy 205/60/15

Mialem zmieniac opony na 225/ 40 / no i cos powyzej 17 cali to ile by mi palil 18l

Rozmawialem z gosciem od Golfika R32 powiedzial ze pali 20 jak depta ale ma 250 KM
a to chyba przerazajaca roznica. Czy to prawda?

Czytalem ze 1.8T mniej pali. Tak se teraz mysle ze moze VR6 byla by lepsza jak zamienic to juz grubo. Cena jest jeszcze nie kosmiczna w poruwnaniu do r32.


Co otym sadzicie?

: śr cze 27, 2007 16:27
autor: andrew19_86
"NA" to znaczy,że silnik jest wolnossący,czyli bez turbo...


sprzedaj to 1.8 i kup 1.8T i będziesz miał w czym modzić :bigok:

: śr cze 27, 2007 23:03
autor: NEMESIS
Robiłem cos takiego, ale w czasach jak te silniki wchodziły.. :hmm: ..czy silnik jest przystosowany... :bajer: ..powiem tak..kadłub po wykonaniu otworu do chlodzenia turbo WYTRZYMUJE !!! :okej: :okej: :grin: Tylko tyle zostało z silnika 1.8 20V bez T !!! REszta do wymiany i samochód jeździ już..5 lat ??? :kufel: :kufel: