MK4 1.8 20v Czy silnik ten jest przystosowany do Turbo?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

simon-r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt cze 26, 2007 23:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

MK4 1.8 20v Czy silnik ten jest przystosowany do Turbo?

Post autor: simon-r » wt cze 26, 2007 23:35

Czesc
Chcialbym do mojego golfa Turbo.
Czy wymaga to zmiany tlokow glowicy itp jak w przypadku samochodow bez Turbo.
Pytam poniewaz sa golfiki z turbem niczym sie nie roznia. Przy zakupie czesci do silnika wszystkie mialem z 1.8T a remont silnika kosztowal mnie 5 tys.
Czy latwiej jest kupic nowe autko w serii 1.8T

Z Gory dzieki



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » śr cze 27, 2007 00:47

Masz 1.8 20V NA i chcesz przerobic na turbo? Nie oplaca sie, lepiej kupic przez fabryke przygotowany samochod.



simon-r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt cze 26, 2007 23:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: simon-r » śr cze 27, 2007 15:57

Nie wiem co to znaczy "NA" reszta sie zgadza.

No to lipa mial to byc Golfik 1.6 kupilem 1.8 i sie ostro zapalilem na 1.8T

Za duzo pali nie adekwatnie do mocy to mnie zniecheca. 14l na 100 przy 205/60/15

Mialem zmieniac opony na 225/ 40 / no i cos powyzej 17 cali to ile by mi palil 18l

Rozmawialem z gosciem od Golfika R32 powiedzial ze pali 20 jak depta ale ma 250 KM
a to chyba przerazajaca roznica. Czy to prawda?

Czytalem ze 1.8T mniej pali. Tak se teraz mysle ze moze VR6 byla by lepsza jak zamienic to juz grubo. Cena jest jeszcze nie kosmiczna w poruwnaniu do r32.


Co otym sadzicie?


Narazie bez

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » śr cze 27, 2007 16:27

"NA" to znaczy,że silnik jest wolnossący,czyli bez turbo...


sprzedaj to 1.8 i kup 1.8T i będziesz miał w czym modzić :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » śr cze 27, 2007 23:03

Robiłem cos takiego, ale w czasach jak te silniki wchodziły.. :hmm: ..czy silnik jest przystosowany... :bajer: ..powiem tak..kadłub po wykonaniu otworu do chlodzenia turbo WYTRZYMUJE !!! :okej: :okej: :grin: Tylko tyle zostało z silnika 1.8 20V bez T !!! REszta do wymiany i samochód jeździ już..5 lat ??? :kufel: :kufel:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości