Strona 1 z 3

Tuning silnika VW Golf III GT

: śr paź 13, 2004 10:41
autor: Lucio
Witam zwracam sie z uprzejma prosbą o informacje na temat lekkiego tuningu silnika 1.8 (90 KM). Co mozna tam zmienic zeby dostac kilka koni wiecej. Mam na mysli jakies stozkowe filtry zeby lepiej wkrecał sie na obroty, swiece i czy jest mozliwosc instalacji chipa. Dodam ze zastanawiam sie nad instalacja gazowa wiec w swoich wypowiedziach prosze wziąc to pod uwage. Za wszystkie informacje i uwagi z gory serdecznie dziekuje.

: śr paź 13, 2004 11:13
autor: GTO
chip moge zrobic na zamowienie,
jak chcesz wieksza moc to zmien wtrysk na digifant'a, kolektor ssacy z 1.8gti , walek rozrzadu z gti i osprzet z PF,PB

: śr paź 13, 2004 19:03
autor: VAUER6
GTO pisze:chip moge zrobic na zamowienie,
jak chcesz wieksza moc to zmien wtrysk na digifant'a, kolektor ssacy z 1.8gti , walek rozrzadu z gti i osprzet z PF,PB
Mam pytanie odnosnie tego chipa,ile by kosztowal i jakie przyrosty mocy i momentu by byly?
Wiem ze w tym motorze nir bedzie cudow po chipie,ale...

: śr paź 13, 2004 19:15
autor: GTO
max do 5 koni na 98 oct.

: śr paź 13, 2004 21:37
autor: VAUER6
ok Dzieki za informacje,chyba jednak zostane przy polowaniu na VR6 do swapu.

: czw paź 14, 2004 22:09
autor: GTO
vr6 - a fuj

: czw paź 14, 2004 22:49
autor: Borys
GTO pisze:vr6 - a fuj
popieram :bigok:
bez rewelacji na przyspiechy, w trasie lux

: czw paź 14, 2004 22:58
autor: GTO
1)zaciezki caly uklad
2)jezdzi tylko na wprost-zle sie prowadzi po miescie na ostro pokonywanych winklach
3)przy obnizeniu walisz miska caly czas o byle co
4)małorozwojowy silnik
5)zre duzo paliwa
6)droga exploatacja

: pt paź 15, 2004 15:09
autor: Koolas
GTO pisze:jak chcesz wieksza moc to zmien wtrysk na digifant'a, kolektor ssacy z 1.8gti , walek rozrzadu z gti i osprzet z PF,PB
a ile kosztuje przerobienie z 1.8 RH (gaźnik) na digifant'a (i czy wogole sie da)??
tylko chodzi mi tu o orientacyjna cene czesci i robocizne (ile ty bys za to wziął??)

: pt paź 15, 2004 16:15
autor: GTO
ceny czesci sa przerozne, a robocizna to sprawa do dogadania.

: sob paź 16, 2004 00:04
autor: MAREK 74
z tym RH to czeka cie wymiana głowicy
to samo dotyczy tego 90KM o ile to jednopunkt bo nie wiadomo

: sob paź 16, 2004 11:44
autor: Koolas
GTO pisze:ceny czesci sa przerozne, a robocizna to sprawa do dogadania.
ale tak orientacyjnie jakie sa koszta...
rzuc jakas cyfre...(chodzi o całość przeróbki)

: sob paź 16, 2004 12:14
autor: GTO
1000

: sob paź 16, 2004 17:27
autor: Koolas
czy ten 1000 to cena z czesciami :?:
i jaki jest przyrost mocy :?:
ile na maxa mozna kucy uzyskać :?: