Strona 1 z 1

podkręcenie silnika RP w MK2

: wt paź 12, 2004 22:15
autor: lasiu
Można coś więcej wydusić z silnika 1.8 RP w mk2

Re: podkręcenie silnika RP w MK2

: śr paź 13, 2004 08:20
autor: Borys
lasiu pisze:Można coś więcej wydusić z silnika 1.8 RP w mk2
mozna, mam fajny zestawik do tego
mocno powiekszona przpustnica + Chip

przepustnica odrazu z potencjometrem wiec jeden problem odchodzi

Re: podkręcenie silnika RP w MK2

: pn paź 18, 2004 14:43
autor: Gizmo
Borys pisze:
lasiu pisze:Można coś więcej wydusić z silnika 1.8 RP w mk2
mozna, mam fajny zestawik do tego
mocno powiekszona przpustnica + Chip

przepustnica odrazu z potencjometrem wiec jeden problem odchodzi
A może coś więcej bo też mam taki silniczek ;)
Jaki koszt i co to daje - czy jest sens jak mam gaz ?

Re: podkręcenie silnika RP w MK2

: pn paź 18, 2004 14:52
autor: Borys
Gizmo pisze:
Borys pisze:
lasiu pisze:Można coś więcej wydusić z silnika 1.8 RP w mk2
mozna, mam fajny zestawik do tego
mocno powiekszona przpustnica + Chip

przepustnica odrazu z potencjometrem wiec jeden problem odchodzi
A może coś więcej bo też mam taki silniczek ;)
Jaki koszt i co to daje - czy jest sens jak mam gaz ?
do gazu ma sens
ładnie autko na tym sie zbieralo, 195 bez problemu na skrzyni APW i 195/50/15
lecz zmienilem wtrysk i lezy teraz

: śr paź 20, 2004 18:23
autor: cyarnz
do RP jeszcze do Borysa zestawu dolozylbym walek z GTI (PF, PB, 2E itd...) do tego jeszcze male robotki reczne i byloby fajnie calkiem :bigok:

: śr paź 20, 2004 21:36
autor: Borys
cyarnz pisze:do RP jeszcze do Borysa zestawu dolozylbym walek z GTI (PF, PB, 2E itd...) do tego jeszcze male robotki reczne i byloby fajnie calkiem :bigok:
oczywiscie to wszystko bylo stosowane w moim silniku
i walek z PF i glowica z G60 z powiekszonymi kanalami i polerowanymi i kolektorek wydechowy, ladnie to jexdzilo i na benzynie i na gazieale sie zachcialo PF i coz poradzisz .... sie ma PF :crazy:

: czw paź 21, 2004 11:00
autor: cyarnz
:)))

: pn cze 26, 2006 11:55
autor: cosar33racer
ej polećcie mi jakis silnik... bo mam do wyboru VR6 , 1800 KR i jakies cos o nazwie ABF ....niewiem co wybrac co lepsze co sie mniej psuje co łatwiejsze w obsłudze i td..........

:pub:

: pn cze 26, 2006 12:49
autor: marco_mk1
cosar33racer pisze:jakies cos o nazwie ABF
:grin: :grin: :grin:
Jeżeli nawet nie wiesz co to jest za silnik to czy jest sens go brać??

Ja osobiście sam będę wstawiał do swojego mk1 ten właśnie silnik. moim zdaniem to jest najlepszy wybór

: pn cze 26, 2006 13:01
autor: cosar33racer
no to wlasnie dlatego sie kur...cze pytam

[ Dodano: 26 Cze 2006 13:02 ]
chodzi mi o wady zalety ktory np mniej pali czy tos w tym stylu :/

: pn cze 26, 2006 13:44
autor: marco_mk1
Jeżeli chcesz podnieść moc... to chyba bez sensu jest zastanawianie się który więcej pali ;) Coś za coś. Kr jest najstarszym z tych silników. Jeżeli chcesz swapować silnik to Vrkę najtrudniej włożyć. Najwięcej jest z nią problemów.

A tak poza tym, to wystarczy spojrzeć kilka tematów wyżej :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6022&start=0

Dużo informacji na temat swapów