Strona 1 z 2
					
				Tuning Mk3 1,8 90PS
				: wt cze 05, 2007 16:16
				autor: grzesiek MK3
				Co mam zrobic zeby troche koni dołożyć... myslałem tez o swapie na 2.0 16V
ale czekam na propozycje...
			 
			
					
				
				: wt cze 05, 2007 16:59
				autor: lawrai
				swap albo przelotowy wydech najtaniej .... ogólnie nie ma sensu pchać w ten silnik , bo nie ma on potencjału . Pozdr
			 
			
					
				
				: wt cze 05, 2007 17:03
				autor: grzesiek MK3
				a jesli zrobie taki wydech to jaki bede mial przyrost mocy...
a ile bedzie mnie kosztowal swap na 2.0 16V????????
			 
			
					
				
				: wt cze 05, 2007 17:56
				autor: Greg_
				daruj sobie tlumiki przelotowe - wzrost mocy maly a halas ogromny
mi ostatnio GTO proponowal swapa na 2.0 16V za 3300 zeta (minus 500 jakie wyszarpiesz za swoj motor) - i to jest chyba najlepszy pomysl
			 
			
					
				
				: wt cze 05, 2007 18:05
				autor: grzesiek MK3
				ale 3300 z silnikiem i osprzetem????
			 
			
					
				
				: wt cze 05, 2007 18:11
				autor: Greg_
				wjezdzasz, placisz 3300 i wyjezdzasz za pare dni samochodem z silnikiem 2.0 16V
			 
			
					
				
				: wt cze 05, 2007 18:15
				autor: grzesiek MK3
				to poprosze namiary na tego pana... cos bede dzialal...
			 
			
					
				
				: wt cze 05, 2007 18:16
				autor: Greg_
				nick GTO - poszukaj sobie
			 
			
					
				
				: wt cze 05, 2007 18:25
				autor: Pinhead
				lawrai pisze:albo przelotowy wydech
Ale on pytał o wzrost mocy a nie hałasu.
 
			 
			
					
				
				: wt cze 05, 2007 21:16
				autor: lawrai
				Pinhead pisze:lawrai pisze:albo przelotowy wydech
Ale on pytał o wzrost mocy a nie hałasu.
 
  
Może i masz te 1400 postów ale wg. mnie nie masz zielonego pojęcia o wzmacnianiu auta . Pozdr
 
			 
			
					
				
				: wt cze 05, 2007 21:31
				autor: Pinhead
				Ty za to jesteś expertem co widać po twoich fachowych wypowiedziach 

 Zarówno w tym jak i innych wątkach (
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106908 komp sterujący powietrzem wymiata 

 )
 
			 
			
					
				
				: wt cze 05, 2007 22:47
				autor: lawrai
				wiesz co , błyskają dalej swoją wszech mogącą mądrością , bo ja nie zamierzam się kłocić 

))
 
			 
			
					
				
				: śr cze 06, 2007 07:42
				autor: Ryba266
				Panowie niema co sie denerwowac. Ja mam przelotowy uklad i daje on troche a w szczegolnosci daje pod dalsze modyfikacje i wcale niejest tak glosno jak moglo by sie wydawac wszystko zalezy od koncowki a konkretnie dyfuzora
			 
			
					
				
				: śr cze 06, 2007 09:55
				autor: TAZ
				Ryba266 pisze:Panowie niema co sie denerwowac. Ja mam przelotowy uklad i daje on troche a w szczegolnosci daje pod dalsze modyfikacje i wcale niejest tak glosno jak moglo by sie wydawac wszystko zalezy od koncowki a konkretnie dyfuzora
A jaką masz średnice wylotu w tym dyfuzorze ?? Mam nadzieje, że nie jest to zwężka typu silencer. Jak tak to nic nie zrobiłeś. Cóż z tego, że uwalniasz wydech zmieniając go na przelotowy, jak zakładasz zwężkę na samym jego końcu. Spaliny zamiast wyjść to odbijają się od silencera i burzą ruch falowy spalin.