Strona 1 z 1

Swap Audi cabrio z TDi 90 KM

: wt maja 22, 2007 15:34
autor: duudii
Proszę powiedzieć czy ktoś już w PL to robił
chodzi mi o tego typu Audi ( nie ten egzemplarz) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1880243
Proszę o podanie osób z forum które byłyby w stanie tego się podjąc ?
osoby któe tym się zajmują i to przeczytają proszę o kontakt na pw
w celu ustalenia co dokładnie trzeba przerobić w jakiej cenie.
Jak nie bedzie zbyt dużej rzeźby to kto wie może na Vag treffen miałbym gotowe Autko :hmm:

pozdr
BTW FILMIK Z UR QUATTRO POLECAM Aż ciarki przechodzą :pub:
http://www.autokrata.pl/ogien/1745/audi_quattro/

: wt maja 22, 2007 21:40
autor: Cinek
ARL to bardzo droga zabawa. mało ich i kompletny silnik wychodzi może ze 2 tyś taniej niż 2,0 TDI.. 130 wydaje sie realniejszym rozwiązaniem, oczywiście moim zdaniem. mam namiary na chłopaków z gostynia, u mnie robili i z tego co wiem jeszcze kilka innych. u ciebie powinno być mniej problemów niż u mnie więc nie powinno być źle. jak chcesz namiar żeby z nimi pogadać to wal na PW

: śr maja 23, 2007 01:12
autor: olozwirski
Firmy z Gostynia kategorycznie nie polecam, druciarze poprostu w dodatku nieslowni, tez u nich robilem.
Zagadaj z uzytkownikiem voj2s, robil juz swapy TDI do audi, jak ma czas to lepiej nie trafisz.

Re: Swap Audi cabrio z TDi 90 KM

: śr maja 23, 2007 06:42
autor: ygd
duudii pisze:Proszę powiedzieć czy ktoś już w PL to robił
chodzi mi o tego typu Audi ( nie ten egzemplarz)
Proszę o podanie osób z forum które byłyby w stanie tego się podjąc ?
osoby któe tym się zajmują i to przeczytają proszę o kontakt na pw
w celu ustalenia co dokładnie trzeba przerobić w jakiej cenie.
Jak nie bedzie zbyt dużej rzeźby to kto wie może na Vag treffen miałbym gotowe Autko :hmm:

pozdr

1. Swap z 1z na asz czy coś podobnego nie jest już bardzo trudny, sporo zależy od tego czy zadowolisz się tymi 130koniami, czy interesuje cię ze 190-200...
2. Staszek robił już chyba kilka takich swapów w audi, tyle, że w quattro, nie w ośce, zresztą moim zdaniem takie swapy w ośce to pomyłka...lepiej kupić coupe quattro, wtedy będzie zabawa...a w tej chwili taki swap robi uysy ;)
3. Odnośnie ceny - ktoś kto ma dobre pojęcie, zna się na rzeczy, na pewno nie zrobi taniej niż 10-11tyś, ktoś taki także na pewno nie ma terminów, aby od dziś się twoim autem zająć ;)
4. Mogę polecić uysego, MDT z trójmiasta, pewno voj2s ;) a jak chcesz bardzo szybko, to Staszka za zakopanego :helm:
5. Kupno silnika nawet prawie nowego...także wiąże się z pewnym ryzykiem...u mnie np. był motor po dzwonku, się zrobił problem z rozrządem, teraz głowica jest w remoncie... więc zawsze trzeba się liczyć z większymi wydatkami, bo nikt ci gwarancji nie da pewno na taki silnik, sami nie wiedzą ludzie co z niemcowni biorą.

: śr maja 23, 2007 08:32
autor: cowboy
duudii pisze:Jak nie bedzie zbyt dużej rzeźby to kto wie może na Vag treffen miałbym gotowe Autko :hmm:
zleć to Staszkowi z Zakopca - załatwi Ci motorownie z małym przebiegiem ~20 000km :)
Uysy wystroi na 190KM i bedziesz miał zapierdalacza...

nie ma znaczenia czy ARL czy ASZ...jeśli bedziesz zakładał jakiegoś wydajniejszego ladera

2.0 TDI też może być ale softem max 170KM (jeśli kupisz BKD) - lader juz w serii dychawiczny.... możesz kupić BMN (170KM) tylko nie wiem co bedzie jak wywalisz te wszystkie FAPy srapy..

: śr maja 23, 2007 09:40
autor: duudii
Cinek pisze:ARL to bardzo droga zabawa. mało ich i kompletny silnik wychodzi może ze 2 tyś taniej niż 2,0 TDI.. 130 wydaje sie realniejszym rozwiązaniem, oczywiście moim zdaniem. mam namiary na chłopaków z gostynia, u mnie robili i z tego co wiem jeszcze kilka innych. u ciebie powinno być mniej problemów niż u mnie więc nie powinno być źle. jak chcesz namiar żeby z nimi pogadać to wal na PW
BTW 2.0 TDI BKD 140 kucy a nie 130
Jesli to ci sami co załatwili Olozwirskiemu Niby "ARL'a" to ja podziekuję
ale daj namiary bo może sam znajdę silnik z osprzętem a oni po prostu go wsadzą

pozdr

[ Dodano: Sro Maj 23, 2007 09:41 ]
olozwirski pisze:Firmy z Gostynia kategorycznie nie polecam, druciarze poprostu w dodatku nieslowni, tez u nich robilem.
Zagadaj z uzytkownikiem voj2s, robil juz swapy TDI do audi, jak ma czas to lepiej nie trafisz.
dzięki za info :pub:

[ Dodano: Sro Maj 23, 2007 09:47 ]
ygd pisze:
duudii pisze:Proszę powiedzieć czy ktoś już w PL to robił
chodzi mi o tego typu Audi ( nie ten egzemplarz)
Proszę o podanie osób z forum które byłyby w stanie tego się podjąc ?
osoby któe tym się zajmują i to przeczytają proszę o kontakt na pw
w celu ustalenia co dokładnie trzeba przerobić w jakiej cenie.
Jak nie bedzie zbyt dużej rzeźby to kto wie może na Vag treffen miałbym gotowe Autko :hmm:

pozdr

1. Swap z 1z na asz czy coś podobnego nie jest już bardzo trudny, sporo zależy od tego czy zadowolisz się tymi 130koniami, czy interesuje cię ze 190-200...
2. Staszek robił już chyba kilka takich swapów w audi, tyle, że w quattro, nie w ośce, zresztą moim zdaniem takie swapy w ośce to pomyłka...lepiej kupić coupe quattro, wtedy będzie zabawa...a w tej chwili taki swap robi uysy ;)
3. Odnośnie ceny - ktoś kto ma dobre pojęcie, zna się na rzeczy, na pewno nie zrobi taniej niż 10-11tyś, ktoś taki także na pewno nie ma terminów, aby od dziś się twoim autem zająć ;)
4. Mogę polecić uysego, MDT z trójmiasta, pewno voj2s ;) a jak chcesz bardzo szybko, to Staszka za zakopanego :helm:
5. Kupno silnika nawet prawie nowego...także wiąże się z pewnym ryzykiem...u mnie np. był motor po dzwonku, się zrobił problem z rozrządem, teraz głowica jest w remoncie... więc zawsze trzeba się liczyć z większymi wydatkami, bo nikt ci gwarancji nie da pewno na taki silnik, sami nie wiedzą ludzie co z niemcowni biorą.
jak znajdę ŁYSEGO jak się piszę jego nicka uysy ?
Słuchaj jakby było audi cabrio w quattro to czemu nie ( ale waga robi swoje)
Gdybym chciał auto co zapier!@# to nie bawiłbym się w takie coś - Taniej by wyszło kupić MKI plus ABF i go troszkę podrasować i mam 750 kg i 170 km to taki S4 co waży 1500 kg i ma 265 km to nie ma szans :helm:
W tym roku bedzie UPAŁ i ja chce cabrio z silnikiem diesla ( nie 90 km 1Z tylko coś zwawszego 150 km by mi na początek obleciało)
Czemu uważasz ,że w ośce to pomyłka ? Zalezy do czego autko ma służyć .
A gdzie znalazłeś silniczek swój ? Allegro czy po znajomych ? Bo chyba jakaś gwarancja rozruchowa powinna być ... trzeba w takim razie gadać z ludźmi którzy często kupują silniki
i liczyć na szczęście że trafisz na dobry :) :okej:

pozdr i dzięki

[ Dodano: Sro Maj 23, 2007 09:50 ]
cowboy pisze:
duudii pisze:Jak nie bedzie zbyt dużej rzeźby to kto wie może na Vag treffen miałbym gotowe Autko :hmm:
zleć to Staszkowi z Zakopca - załatwi Ci motorownie z małym przebiegiem ~20 000km :)
Uysy wystroi na 190KM i bedziesz miał zapierdalacza...

nie ma znaczenia czy ARL czy ASZ...jeśli bedziesz zakładał jakiegoś wydajniejszego ladera

2.0 TDI też może być ale softem max 170KM (jeśli kupisz BKD) - lader juz w serii dychawiczny.... możesz kupić BMN (170KM) tylko nie wiem co bedzie jak wywalisz te wszystkie FAPy srapy..
OK zagadam z nim w sumie jeśli ARL ma mnie wyjsć tyle co BKD albo nawet BMN to lepiej nowszy ,ale ta elektronika tam, jak to mi w przyszłości siądzie to :ass: marnowana :jezor:

pozdr

: śr maja 23, 2007 09:55
autor: cowboy
duudii pisze:ale ta elektronika tam, jak to mi w przyszłości siądzie to :ass: marnowana :jezor:
jaka elektronika :) pare kabelków

ja bym chyba wolał ARL-a, niż BKD....

jakby sie trafił BMN - to bym sie nie zastanawiał
duudii pisze:Taniej by wyszło kupić MKI plus ABF i go troszkę podrasować i mam 750 kg i 170 km
oj chyba nie tak łatwo....

a 200KM i 450NM w ośce to juz zaczyna być brak trakcji na 3 biegu

: śr maja 23, 2007 10:06
autor: duudii
cowboy pisze:
duudii pisze:ale ta elektronika tam, jak to mi w przyszłości siądzie to :ass: marnowana :jezor:
jaka elektronika :) pare kabelków

ja bym chyba wolał ARL-a, niż BKD....

jakby sie trafił BMN - to bym sie nie zastanawiał
duudii pisze:Taniej by wyszło kupić MKI plus ABF i go troszkę podrasować i mam 750 kg i 170 km
oj chyba nie tak łatwo....

a 200KM i 450NM w ośce to juz zaczyna być brak trakcji na 3 biegu
200 km to już przesada ale seryjnego abf'a albo lekki tuning i 170 km w MKI z wagą 750 KG to nieźle wymiata :)
nie łatwo ? może i nie ale na pewno taniej niż pakować tdi do mkI
Ja sie cały czas miotam i nie wiem na co się zdecydować
kusi mnie kupic benzynkę turbodoładowaną ale bede potem klnął na spalanie w mieście zedu 15 litrów

: śr maja 23, 2007 10:08
autor: cowboy
duudii pisze:seryjnego abf'a albo lekki tuning i 170 km w MKI z wagą 750 KG to nieźle wymiata
lekki tunnig na 170 KM - taaaaa srały muchy bedzie wiosna...
duudii pisze:na pewno taniej niż pakować tdi do mkI
może i taniej ale i gorzej

nikt nie pisze żeby TDI pakowac do mk1 tylko do budy audii quattro

: śr maja 23, 2007 10:13
autor: duudii
cowboy pisze:
duudii pisze:seryjnego abf'a albo lekki tuning i 170 km w MKI z wagą 750 KG to nieźle wymiata
lekki tunnig na 170 KM - taaaaa srały muchy bedzie wiosna...
duudii pisze:na pewno taniej niż pakować tdi do mkI
może i taniej ale i gorzej

nikt nie pisze żeby TDI pakowac do mk1 tylko do budy audii quattro
słuchaj chciałbym miec cabrio
quattro może w przyszłości ale chyba nie teraz ( bo jak się zesra napęd w quattro ... )
co do Abf'a dobra może nie było by tak łatwo ale seryjny silnik i wystarczy albo 1.8T z TT 225 konnego :) i porządną zawiechę ,hamulce i jazda :)
ale to już byłby 2 samochód ( a ,że mnie nie stać będzie na utrzymanie 2 ) więc szukam czegoś w sam raz pod siebie

: czw maja 24, 2007 01:34
autor: voj2s
witam
odnosnie przekladki TDI (ARL badz ASZ) nie ma wiekszych problemow.... stacyjka seryjna zostaje, zegary tez nie ma koniecznosci kombinowac, jesli chesz tym smigac na codzien to polecam oske bo skrzynia z benzyny w quattro srednio sie sprawdza szczegolnie na trasie przy 3000 rpm ok 110-115km/h na piatym biegu wiec chyba troche malo to tyle pokrotce ..... moc 130-230KM zaleznie od upodoban klienta i budzetu
PS
poszukaj na forum audiklub.org chlopaka z tarnowa o nicku CINEK ma czerwone cabrio wlasnie po przekladce na TDI tylko tam jest pompa vp37 silnik ASV z mk4 na ok 200KM podkrecona
ABF na 170KM podkrecony to wcale nie jakies cuda .... i w mk1 z dobra skrzynia jako tako sie to ciagnie :bajer:

: czw maja 24, 2007 12:28
autor: duudii
Dzięki za info
zobaczymy czy będę się bawił w przekładanie czy kupię po przekłądce autko a może jednak seryjne ... :jezor:

: sob maja 26, 2007 21:31
autor: paolo
zobaczymy czy wogole cos bedzie bo tu na forum to kazdy pyta swapuje i pozniej cisza :bigok: