Cinek pisze:ARL to bardzo droga zabawa. mało ich i kompletny silnik wychodzi może ze 2 tyś taniej niż 2,0 TDI.. 130 wydaje sie realniejszym rozwiązaniem, oczywiście moim zdaniem. mam namiary na chłopaków z gostynia, u mnie robili i z tego co wiem jeszcze kilka innych. u ciebie powinno być mniej problemów niż u mnie więc nie powinno być źle. jak chcesz namiar żeby z nimi pogadać to wal na PW
BTW 2.0 TDI BKD 140 kucy a nie 130
Jesli to ci sami co załatwili Olozwirskiemu Niby "ARL'a" to ja podziekuję
ale daj namiary bo może sam znajdę silnik z osprzętem a oni po prostu go wsadzą
pozdr
[ Dodano: Sro Maj 23, 2007 09:41 ]
olozwirski pisze:Firmy z Gostynia kategorycznie nie polecam, druciarze poprostu w dodatku nieslowni, tez u nich robilem.
Zagadaj z uzytkownikiem voj2s, robil juz swapy TDI do audi, jak ma czas to lepiej nie trafisz.
dzięki za info
[ Dodano: Sro Maj 23, 2007 09:47 ]
ygd pisze:duudii pisze:Proszę powiedzieć czy ktoś już w PL to robił
chodzi mi o tego typu Audi ( nie ten egzemplarz)
Proszę o podanie osób z forum które byłyby w stanie tego się podjąc ?
osoby któe tym się zajmują i to przeczytają proszę o kontakt na pw
w celu ustalenia co dokładnie trzeba przerobić w jakiej cenie.
Jak nie bedzie zbyt dużej rzeźby to kto wie może na Vag treffen miałbym gotowe Autko
pozdr
1. Swap z 1z na asz czy coś podobnego nie jest już bardzo trudny, sporo zależy od tego czy zadowolisz się tymi 130koniami, czy interesuje cię ze 190-200...
2. Staszek robił już chyba kilka takich swapów w audi, tyle, że w quattro, nie w ośce, zresztą moim zdaniem takie swapy w ośce to pomyłka...lepiej kupić coupe quattro, wtedy będzie zabawa...a w tej chwili taki swap robi uysy
3. Odnośnie ceny - ktoś kto ma dobre pojęcie, zna się na rzeczy, na pewno nie zrobi taniej niż 10-11tyś, ktoś taki także na pewno nie ma terminów, aby od dziś się twoim autem zająć
4. Mogę polecić uysego, MDT z trójmiasta, pewno voj2s
a jak chcesz bardzo szybko, to Staszka za zakopanego
5. Kupno silnika nawet prawie nowego...także wiąże się z pewnym ryzykiem...u mnie np. był motor po dzwonku, się zrobił problem z rozrządem, teraz głowica jest w remoncie... więc zawsze trzeba się liczyć z większymi wydatkami, bo nikt ci gwarancji nie da pewno na taki silnik, sami nie wiedzą ludzie co z niemcowni biorą.
jak znajdę ŁYSEGO jak się piszę jego nicka uysy ?
Słuchaj jakby było audi cabrio w quattro to czemu nie ( ale waga robi swoje)
Gdybym chciał auto co zapier!@# to nie bawiłbym się w takie coś - Taniej by wyszło kupić MKI plus ABF i go troszkę podrasować i mam 750 kg i 170 km to taki S4 co waży 1500 kg i ma 265 km to nie ma szans
W tym roku bedzie UPAŁ i ja chce cabrio z silnikiem diesla ( nie 90 km 1Z tylko coś zwawszego 150 km by mi na początek obleciało)
Czemu uważasz ,że w ośce to pomyłka ? Zalezy do czego autko ma służyć .
A gdzie znalazłeś silniczek swój ? Allegro czy po znajomych ? Bo chyba jakaś gwarancja rozruchowa powinna być ... trzeba w takim razie gadać z ludźmi którzy często kupują silniki
i liczyć na szczęście że trafisz na dobry
pozdr i dzięki
[ Dodano: Sro Maj 23, 2007 09:50 ]
cowboy pisze:duudii pisze:Jak nie bedzie zbyt dużej rzeźby to kto wie może na Vag treffen miałbym gotowe Autko
zleć to Staszkowi z Zakopca - załatwi Ci motorownie z małym przebiegiem ~20 000km
Uysy wystroi na 190KM i bedziesz miał zapierdalacza...
nie ma znaczenia czy ARL czy ASZ...jeśli bedziesz zakładał jakiegoś wydajniejszego ladera
2.0 TDI też może być ale softem max 170KM (jeśli kupisz BKD) - lader juz w serii dychawiczny.... możesz kupić BMN (170KM) tylko nie wiem co bedzie jak wywalisz te wszystkie FAPy srapy..
OK zagadam z nim w sumie jeśli ARL ma mnie wyjsć tyle co BKD albo nawet BMN to lepiej nowszy ,ale ta elektronika tam, jak to mi w przyszłości siądzie to
marnowana
pozdr