Strona 1 z 1

[mk2] Przełożenie wałka wydechowego

: czw maja 17, 2007 19:02
autor: wojtek_sari
Panowie oddaje (albo robie sam :P ) do remontu głowice z PL, aktualnie mam KR i chce po remoncie wsadzić wałek wydechowy z KR. O czym musze pamiętać przy przekładce wałka? Chodzi mi czy górne pokrywy łożysk dać z KR razem z wałkiem czy zostawić te co są w PL?? O czym jeszcze pamiętać przy przekładce wałka?

Re: [mk2] Przełożenie wałka wydechowego

: czw maja 17, 2007 21:19
autor: olozwirski
wojtek_sari pisze:Panowie oddaje (albo robie sam :P ) do remontu głowice z PL, aktualnie mam KR i chce po remoncie wsadzić wałek wydechowy z KR. O czym musze pamiętać przy przekładce wałka? Chodzi mi czy górne pokrywy łożysk dać z KR razem z wałkiem czy zostawić te co są w PL?? O czym jeszcze pamiętać przy przekładce wałka?
Stopki zostaw te co sa i ich czasem nie pozamieniaj- wazne! Kolka ustawiasz na znaki i musi byc dobrze.

: czw maja 17, 2007 21:25
autor: wojtek_sari
olozwirski, i o to chodziło :okej:

: czw maja 17, 2007 22:40
autor: GTO
czcesz wałek ssący zamienić w PLce na ssacy z KRa czy dać wydechowy jako ssący bo cos zamieszałeś teraz


jak dajesz wałek wydechowy jako ssacy to na znaki bedzie kupa bo pierdnie tylko raz i sie pokrzywią zawory.

zeby to zrobic dobrze to trzeba samemu pomyslec i pomierzyc albo poszukać na ten temat informacji albo komus zapłacić zeby zrobił nowe koło na wałek z przefazowaniem

na takim wydechowym jako ssacy bez problemu kreciłem grubo ponad 7000 w KRze.

: czw maja 17, 2007 22:44
autor: wojtek_sari
GTO, nie nie ja chce wpakować wydechowy z KR wmiejsce wydechowego z PL :okej: chociaż powiem ze idea dobra :okej:

: pt maja 18, 2007 07:20
autor: GTO
wojtek_sari pisze:GTO, nie nie ja chce wpakować wydechowy z KR wmiejsce wydechowego z PL :okej: chociaż powiem ze idea dobra :okej:
ale po co tak ?

wydechowe są identyczne w PL i w KR
jak juz to przekładaj ssący

chyba ze chcesz wałki z ABFa to wiem kto ma komplet.

: pt maja 18, 2007 14:28
autor: wojtek_sari
GTO pisze:wydechowe są identyczne
to może mi się dupło musze spojżeć do JUNGLE BOOK VW ;) A apropo wałków z ABF to da to coś czy gra nie warta swieczki?

: pt maja 18, 2007 15:08
autor: olozwirski
wojtek_sari pisze:
GTO pisze:wydechowe są identyczne
to może mi się dupło musze spojżeć do JUNGLE BOOK VW ;) A apropo wałków z ABF to da to coś czy gra nie warta swieczki?
Najlepsze seryjne jakie mozesz wlozyc sa wlasnie z ABFa

: pt maja 18, 2007 15:21
autor: wojtek_sari
olozwirski, ale pwoedz czy wzrost mocy bedzie jakiś taki czy raczej nie odczuwalny? Po remoncie głowicy bede staczał koło zamachowe i puki co pomysły mi się kończą :( Doradzcie coś poza digifantem :P Może jakieś wtryski?? Czylepeij odrazu dołożyć do digi z ABF??

: ndz maja 20, 2007 13:56
autor: olozwirski
Roznica bedzie wyczuwalna napewno, obstawiam ze 145+ powinno byc. Na znalezienie digi z ABFa bym nie liczyl.

: ndz maja 20, 2007 15:40
autor: GTO
olozwirski pisze:Roznica bedzie wyczuwalna napewno, obstawiam ze 145+ powinno byc. Na znalezienie digi z ABFa bym nie liczyl.
z tym digi to masz racje
jak dołoży kolo boscha 60-2 + zmieni aparat na taki z ABFa to pojedzie.