Strona 1 z 2
Co można dołożyć do tego 2E???
: wt maja 15, 2007 02:00
autor: LCQ
Witam
Tak jak w temacie ,co polecacie mi jeszcze zrobić w 2E??oprócz głowicy,
Posiadam:
Wałek sportowy Świątka
Pełen dolot z stożkiem K&N dolotami itp
Kolektor 4-2-1 Supersprint
Świece NGK
Kable NGK
Przesterowany komputer
Ustawiony zapłon
wydech przelotowy z koncowym karbonowym Upgrade (lepiej zostawić full przelot czy dodać tłumiki???bo sam nie wiem już jak lepiej)
Dzięki za wszelkie porady,ciekaw jestem czy pasuje z innych silników coś co mogłoby pomóc w dodatkowej mocy/momencie
Pozdrawiam
[ Dodano: 15 Maj 2007 19:57 ]
czyli nic???????????
Re: Co można dołożyć do tego 2E???
: wt maja 15, 2007 23:23
autor: kkk13
LCQ pisze:Witam
Tak jak w temacie ,co polecacie mi jeszcze zrobić w 2E??oprócz głowicy,
Posiadam:
Wałek sportowy Świątka
Pełen dolot z stożkiem K&N dolotami itp
Kolektor 4-2-1 Supersprint
Świece NGK
Kable NGK
Przesterowany komputer
Ustawiony zapłon
wydech przelotowy z koncowym karbonowym Upgrade (lepiej zostawić full przelot czy dodać tłumiki???bo sam nie wiem już jak lepiej)
Dzięki za wszelkie porady,ciekaw jestem czy pasuje z innych silników coś co mogłoby pomóc w dodatkowej mocy/momencie
Pozdrawiam
[ Dodano: 15 Maj 2007 19:57 ]
czyli nic???????????
Masz kilka istotnych modsów. Jeśli Twój motorek ma podniesiony limiter obr,motor kręci wyżej o np 500 czy 1000obr w stosunku do serii, a zakladam że ma skoro jest ostrzejszy wałek i przesterowany komp, najprostszą a zarazem dość odczuwalną modyfikacją która przychodzi mi do głowy, powinna być zmiana skrzyni biegów na ciaśniej zestopniowaną, lub z krótszym przełożeniem głównym (ewentualnie zmiana samego przełożenia), np 3,9 lub 4,2 lub jeszcze krócej
Re: Co można dołożyć do tego 2E???
: śr maja 16, 2007 00:04
autor: LCQ
kkk13 pisze:LCQ pisze:Witam
Tak jak w temacie ,co polecacie mi jeszcze zrobić w 2E??oprócz głowicy,
Posiadam:
Wałek sportowy Świątka
Pełen dolot z stożkiem K&N dolotami itp
Kolektor 4-2-1 Supersprint
Świece NGK
Kable NGK
Przesterowany komputer
Ustawiony zapłon
wydech przelotowy z koncowym karbonowym Upgrade (lepiej zostawić full przelot czy dodać tłumiki???bo sam nie wiem już jak lepiej)
Dzięki za wszelkie porady,ciekaw jestem czy pasuje z innych silników coś co mogłoby pomóc w dodatkowej mocy/momencie
Pozdrawiam
[ Dodano: 15 Maj 2007 19:57 ]
czyli nic???????????
Masz kilka istotnych modsów. Jeśli Twój motorek ma podniesiony limiter obr,motor kręci wyżej o np 500 czy 1000obr w stosunku do serii, a zakladam że ma skoro jest ostrzejszy wałek i przesterowany komp, najprostszą a zarazem dość odczuwalną modyfikacją która przychodzi mi do głowy, powinna być zmiana skrzyni biegów na ciaśniej zestopniowaną, lub z krótszym przełożeniem głównym (ewentualnie zmiana samego przełożenia), np 3,9 lub 4,2 lub jeszcze krócej
Kręci sie do 6800 obr ,jaki model moge mieć skrzyni ????silnik 2E rocznik 95 ,na 5 biegu robie 220km/h choć dokładne może być 219 ,i co mi radzisz??inna zestopiowana skrzynie czy ciasniejsze przelożenie???jak tak to czego szukać dokładnie
Dzięki za info
Pozdr
: śr maja 16, 2007 08:01
autor: TAZ
6800RPM to kręci większość silników bez przeróbek kompa. Czy aby na pewno coś w nim było robione ??
: śr maja 16, 2007 09:57
autor: McGyver
Wałek sportowy Świątka
jaki wałeczek świątka masz? Który model?
: śr maja 16, 2007 14:22
autor: (==vw==)
dokładnie te 6800 to nie jest duzo przy takich modach moja seria kręci sie poza obrotek sam nie wiem zreszta czego bo nie wyczułem zeby miał odcięcie
: śr maja 16, 2007 14:40
autor: LCQ
TAZ pisze:6800RPM to kręci większość silników bez przeróbek kompa. Czy aby na pewno coś w nim było robione ??
Tak napewno ,kiedyś doszła nawet do 6900 ,cieżko zwykle to zobaczyć bo dosyć szybko to leci
,
[ Dodano: 16 Maj 2007 14:42 ]
McGyver pisze:Wałek sportowy Świątka
jaki wałeczek świątka masz? Który model?
GT
: śr maja 16, 2007 23:33
autor: Krzyś 16v
odprezyc i dmuchac
pobaw sie w g ladera... i jeszcze czytalem ze fajnie lata 2e z digifantem zdaje sie ze evo robil porade...
: czw maja 17, 2007 00:08
autor: LCQ
Krzyś 16v pisze:odprezyc i dmuchac
pobaw sie w g ladera... i jeszcze czytalem ze fajnie lata 2e z digifantem zdaje sie ze evo robil porade...
Nie wiem czy jest opłacalne wsadzić G-ladera,jakie to by były koszta??i co bym musiał zapodać??Glader,intercooler,komputer z G60 PG ,orurowanie,odprężyć, o czym zapomniałem??nie lepiej zapodać 1,8 G60 odrazu??
Dzięki za wskazówki
Pozdrrr
: czw maja 17, 2007 09:58
autor: toffic
Krzyś 16v pisze:eszcze czytalem ze fajnie lata 2e z digifantem
a w serii nie ma DIGI?
: czw maja 17, 2007 10:34
autor: azizi
masz silnik 2E z 95 roku? ja mam ADY z 94
no chyba że z jakiegoś paska może
: czw maja 17, 2007 13:55
autor: Burza Jr
azizi pisze:masz silnik 2E z 95 roku? ja mam ADY z 94
no chyba że z jakiegoś paska może
Kolega ma Ibize mk II
stad Motor 2E a nie ADY jaki my mamy LCQ powiedz mi ile wsadziłeś juz w silnik chodzi mi o koszta wszystkich modów i czy jest duza róznica w stosunku do seri bo 220 km/h to i ja wycisne moim na seri
: czw maja 17, 2007 15:14
autor: LCQ
Burza Jr pisze:azizi pisze:masz silnik 2E z 95 roku? ja mam ADY z 94
no chyba że z jakiegoś paska może
Kolega ma Ibize mk II
stad Motor 2E a nie ADY jaki my mamy LCQ powiedz mi ile wsadziłeś juz w silnik chodzi mi o koszta wszystkich modów i czy jest duza róznica w stosunku do seri bo 220 km/h to i ja wycisne moim na seri
O kosztach sie nie mówi
,różnica napewno jest ,220 dosyć szybko sie pojawia na liczniku
: czw maja 17, 2007 18:15
autor: Burza Jr
LCQ pisze:Burza Jr pisze:azizi pisze:masz silnik 2E z 95 roku? ja mam ADY z 94
no chyba że z jakiegoś paska może
Kolega ma Ibize mk II
stad Motor 2E a nie ADY jaki my mamy LCQ powiedz mi ile wsadziłeś juz w silnik chodzi mi o koszta wszystkich modów i czy jest duza róznica w stosunku do seri bo 220 km/h to i ja wycisne moim na seri
O kosztach sie nie mówi
,różnica napewno jest ,220 dosyć szybko sie pojawia na liczniku
Daj numer telefonu na PW wkońcu my z Jaworzna
ugadamy sie kiedyś to pogadamy, obecnie smigam 126p bo golf mial lekkiego niefarta