Strona 1 z 1

potrzebne shematy eletryczne silnika 1.8 pf

: pn maja 14, 2007 22:57
autor: gregor_oe
bardzo proszę o pomoc mam problemik z podłączeniem wiązki elektrycznej nie ma iskry na świecach i tu prośba potrzebne sa schematy do tego silnika jeśli ktoś posiada taki silnik to prosiłbym o fotki instalacji tzn gdzie co jest podłączone
rosiłbym też o zdjęcia przewodów podciśnienia
do majówki zostało niewiele czasu wiec proszę o wszelka pomoc która przyczyniałby sie do tego bym zdążył na majówkę

Re: potrzebne shematy eletryczne silnika 1.8 pf

: pn maja 14, 2007 23:40
autor: Borys
gregor_oe pisze:bardzo proszę o pomoc mam problemik z podłączeniem wiązki elektrycznej nie ma iskry na świecach i tu prośba potrzebne sa schematy do tego silnika jeśli ktoś posiada taki silnik to prosiłbym o fotki instalacji tzn gdzie co jest podłączone
rosiłbym też o zdjęcia przewodów podciśnienia
do majówki zostało niewiele czasu wiec proszę o wszelka pomoc która przyczyniałby sie do tego bym zdążył na majówkę
sprawdz czy masz podpiety taki czarny pojedynczy przewodzic do cewki, bardzo niepozorny

co do przewodów podcisnieenia to tylko w sumie jeden od regulatora cisnienia paliwa ,ozesz wpiac w przepustnice reszte w sumie mozna olać, MFA pod zaworek od serwa jesli posiadasz

proponuje pooglaadac ten wątek na forum

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=672

: wt maja 15, 2007 11:48
autor: toffic
Od regulatora paliwa wpinasz ten zaznaczony na niebiesko
A od EVAPa czyli filtra węgolwego i termostatu na filtrze opwietrza te czorwone. Ten z przodu po lewej musisz połączyć z trójnikiem i jeden z nich do termostatu drugi do otwieranai EVPa. Ten z tyłu z grubszą rurką w EVPie. A MFA tak jak Borys napisał z króćca do serwa
Obrazek
ObrazekObrazek
Co do iskry to sprawdź Halla, moduł i cewke i oczywiście wszystkie połączenia

: wt maja 15, 2007 20:40
autor: gregor_oe
toffic pisze:Co do iskry to sprawdź Halla, moduł i cewke i oczywiście wszystkie połączenia
a jak to zrobić?

: wt maja 15, 2007 21:47
autor: toffic
Hall: przy kręceniu silnikiem na środkowym przewodzie powinien pojawić się sygnał (5V zmienne w czasie) oczywiscie przy założeniu że jest zasilanie (dwa skrajne przewwody)
Cewka: sprawdź rezystancje uzwojeń
Moduł: czy ma zasilanie i czy daje sygnał na cewke (tu jest sygnał 12V tez zmienny)

: śr maja 16, 2007 20:27
autor: gregor_oe
Borys pisze:sprawdz czy masz podpiety taki czarny pojedynczy przewodzic do cewki, bardzo niepozorny
a skąd wychodzi ten kabelek

: śr maja 16, 2007 22:57
autor: Borys
gregor_oe pisze:
Borys pisze:sprawdz czy masz podpiety taki czarny pojedynczy przewodzic do cewki, bardzo niepozorny
a skąd wychodzi ten kabelek
przyciagnij na lince na Słuzewiec, paru speców bedzie napewno odpali

: czw maja 17, 2007 14:35
autor: gregor_oe
Borys pisze:
gregor_oe pisze:
Borys pisze:sprawdz czy masz podpiety taki czarny pojedynczy przewodzic do cewki, bardzo niepozorny
a skąd wychodzi ten kabelek
przyciagnij na lince na Słuzewiec, paru speców bedzie napewno odpali
a tak bez żartów, czy ktoś by ze mną pojechał i zobaczył czemu nie chce palić