Strona 1 z 1

silnik gti i wiazka

: ndz maja 13, 2007 14:56
autor: Domier
Obrazek

kolo mowi ze to 1.8 gti 110KM, nie jestem pewny moze ktos po wygladzie silnika to potwierdzic? sprzedaje to bez elektryki silnika, idzie to dorobic bo mam kolo siebie firme co sie zajmuje elektronika vw a jezeli nie to ciezko znalezc wiazke do tego?

: ndz maja 13, 2007 15:12
autor: TAZ
MK1 ma z elektroniką tyle wspólnego co i nic. Jakiś tam włącznik termiczny i chyba tyle. Jedyna elektronika, którą jest coś sterowane to ssanie. Nic mi więcej nie przychodzi do głowy. A 110KM miał silnik EG 1,6 litra.

: ndz maja 13, 2007 15:14
autor: Domier
to moze to jest ten 1.8 112? czyli raczej problemu nie bedzie z podlaczeniem tego wszystkiego? bo jak wszystko by bylo ok to we wtorek smigam po niego

: pn maja 14, 2007 10:11
autor: endrju
Na moje oko to 1,6 110PS z mkI, taki charakterystyczny kolektor ma.

Ewentualnie moze to byc 1,8 112PS ale raczej watpie.

: pn maja 14, 2007 12:20
autor: KONDZIO222
Domier pisze:to moze to jest ten 1.8 112?
Kolego jeśli myślisz że to silnik PB to się mylisz ja mam taki i wygląda to trochę inaczej Obrazek

: pn maja 14, 2007 12:37
autor: ADi997
KONDZIO pisze:
Domier pisze:to moze to jest ten 1.8 112?
Kolego jeśli myślisz że to silnik PB to się mylisz ja mam taki i wygląda to trochę inaczej [url=http://images20.fotosik.pl/342/d04f4e98be5389edm.jpg]Obrazek[/URL]
PB były w dwójkach, tutaj mowa o mkI. Może to być 1.6 EG 110KM albo 1.8DX 112KM z zewnątrz się chyba nie różną wogule. Znajdź kod motoru albo wejdź do kanału i z tyłu bloku może będzie wytłoczone, przynajmniej u mnie jest dużo "1.8" którego niesposób nie zauważyć.
Jak napisał TAZ niewiele jest elektroniki w tych motorkach, jesli masz moduł sterujący zapłonem to resztę można samemu zrobić korzystając ze schematów albo na chłopski rozum.
Wtryskiwacz rozruchowy sterowany z włącznika termicznego umieszczonego na wlocie płynu chłodzącego do głowicy.
Zawór elektryczny dodatkowego powietrza sterowany chyba z przekaźnika podczas rozruchu
Połączenie czujnik halla->moduł->cewka i obrotek między czasie.
I na koniec połączenie przekaźnika sterowania.

: pn maja 14, 2007 12:44
autor: KONDZIO222
ADi997 pisze: PB były w dwójkach, tutaj mowa o mkI.
Faktycznie zwracam honor :oops:

: wt maja 15, 2007 12:03
autor: endrju
KONDZIO pisze:
ADi997 pisze: PB były w dwójkach, tutaj mowa o mkI.
Faktycznie zwracam honor :oops:
Spoko :) Oznaczenia silnika chyba sa zaraz pod glowica na bloku od strony gdzie są świece, na takim spłaszczeniu...

: pt cze 08, 2007 16:34
autor: Danny
Temat pewnie nieaktualny ale na przyszłość, to podstawowa różnica wizualna pomiędzy 1.6 EG 110PS a 1.8 DX 112PS w MkI polegała na tym, że krocieć od górnego węża do chłodnicy w 1.6 wychodził z bloku pod skosem natomiast w 1.8 pod katem prostym i bliżej aparatu zapłonowego. Ten na zdjęciu to na bank 1.8 GTI.

Pozdro:) :helm: