Strona 1 z 1

Polerka kanałów w głowicy

: wt maja 08, 2007 12:51
autor: lawrai
chcem spolerowąć w niej kanały dolotowe od kolektora dolotowego , czy przy zdejmowaniu głowicy są problemy ? . Nigdy nie rozbierałem silnika aby go rozumieć . Silnik to 2.8 Vr6 , chciałbym po prostu zdjąć głowice aby wypolerować kanały a potem ją założyć . I moje pytanie brzmi , czy się za to brać czy odpuścić ? , bo rozumiem , że nawet gdybym napchał do wewnątrz jakąś szmate to i tak skrawki aluminium nalecą do silnika ? . Pozdrawiam :kufel:

: wt maja 08, 2007 13:09
autor: Michu-HST
Zdejmujesz polerujesz czy tam przerabiasz co chcesz planujesz myjesz wymieniasz uszczelke zakladasz. Jak nie masz zaplecza i wiedzy to odpusc.

: wt maja 08, 2007 13:42
autor: VR
i pamiętaj żeby szpilki dokręcić z odpowiednią ilością "niutków"

: wt maja 08, 2007 16:54
autor: Ryba266
lawrai pisze:Nigdy nie rozbierałem silnika
No to ja radze nie zaczynac nauki od sciagania glowicy. Odpusc sobie

: wt maja 08, 2007 19:59
autor: Bąku
trza zapodać nowe szpilki i mięć klucz dynamometryczny aby je dokładnie dokręcić

: wt maja 08, 2007 21:39
autor: lawrai
hehe , ok , więc lepiej dam mechanikowi aby ją zdjął , ja wypoleruje i mu oddam aby załozył spowrotem :) . Myślę ze tak będzie najlepiej . Pozdr :bigok:

: wt maja 08, 2007 21:55
autor: Ryba266
zisiaj 21:39
hehe , ok , więc lepiej dam mechanikowi aby ją zdjął , ja wypoleruje i mu oddam aby załozył spowrotem :) . Myślę ze tak będzie najlepiej . Pozdr
Po tym polerowaniu to musisz jeszcze ja zawiesc na leciutkie splanowanie jesli jest taka potrzeba no i trzeba ja dobrze umyc po tym syfie ktory naleci do srodka podczas szlfowania.
Z tego co wiem to nie trzeba jej zbytnio polerowac 220 papierem juz na gotowo bo za bardzo spolerowana to tez nie dobrze bo sie paliwo bedzie skraplac. A powinno to tak wygladac ze odrysowujesz uszczelki od kolektorow na glowicy i to co zbedne zjezdzasz frezem a do piero wtedy papier w reke i heja

CHYBA POMOGLEM :hmm:

: wt maja 08, 2007 23:21
autor: Michu-HST
Ryba w czym pomogles powtarzajc moja wypowiedz o planowaniu i myciu czy dokladajac brednie o obrobce robiles to kiedys czy costam sobie przeczytales ?? lawrai na czym ma polegac to obrobka wiesz jak to zrobic masz narzedzia ??

: śr maja 09, 2007 12:12
autor: lawrai
Dobra Chłopaki aby było sprawiedliwie dam Wam wszystkim po plusie aby nie było że Faszysta jestem :) , bo w jakimś stopniu każdy z Was mi pomógł . Dzięki za zainteresowanie :bigok:

Michu-HST

obróbka ma polegac na wygładzeniu kanałów dolotowych w głowicy i ich powiększeniu rozmiarem co do uszczelki (ciągle nabieram tej wiedzy) , mam narzędzia , mam hale i warsztat z narzędziownią ale nie mam praktyki , wiedzy też ale ją z Pomocą ludzi z forum i jak się dowiedzialem programem auto data napewno bym miał .


Pozdr

: śr maja 09, 2007 22:44
autor: Ryba266
Michu-HST pisze:lawrai
Sam cos bredzisz Znasz mnie czy co skad mozesz wiedziec ile ja glowic zrobilem

: śr maja 09, 2007 22:55
autor: Borys
Ryba266 pisze:
Michu-HST pisze:lawrai
Sam cos bredzisz Znasz mnie czy co skad mozesz wiedziec ile ja glowic zrobilem
z moich obserwacji to portingu na oczy nie widziałes, nie mówiąc juz o zrobieniu portingu.

ano chyba ze gładzenie papierkiem kanałów, szlifowanie kamieniami kanałów na wiertarce nazywasz "robieniem głowicy"

: śr maja 09, 2007 23:04
autor: Ryba266
Borys, Twoje zdanie ja nie musze sie z tym zgodzic

: śr maja 09, 2007 23:11
autor: Borys
Ryba266 pisze:Borys, Twoje zdanie ja nie musze sie z tym zgodzic
nie musisz się zgadzać, twoja wiedze widac w postach