Strona 1 z 1

[blow off] dla g60

: śr maja 02, 2007 21:07
autor: mieciu7
szukałem troszkę w sieci, ale nic nie znalazłem stosownego, co by pokazywało jak zamontować zawór upustowy do g60... strzempki informacji, kupa nieładujących się zdjęć.. Da się to zrobić? Da się zamontować bov do g60? proszę o informacje co i jak, ewentualnie zdjęcia. nie chcę pytań - "a po co ci to?". Chciałbym wiedzieć jak to zmajsterkować... na chłopski rozum, żeby działało...

: śr maja 02, 2007 21:17
autor: TAZ
G60 ma BY PASSa przecież, a jak wiadomo jest to prawie to samo. Zawór BY PASS powietrze upuszcza z powrotem do dolotu i nie robi psytttttt, psyttttt. Wywal zawór BY PASS i zamiast niego załóż BLOW OFF, ale węża od BY PASSa należy zaślepić co by dziury w dolocie nie było.

: czw maja 03, 2007 01:50
autor: olozwirski
U mnie bov jest zamontowany na plastikowej rurce pomiedzy kompresorem a kolektorem. Na powrocie z musisz zamontowac by-pasa, lub zaslepic zeby bylo cisnienie w dolocie po zamknieciu przepustnicy. No i jeszcze warto pomyslec o bovie ktory ma regulacje zeby nie bylo parowozu przy otwartej przepustnicy. Jeszcze dodam ze oryginalny system przepustnic jest najlepszy, a bov nadaje sie tylko do lansu.

: czw maja 03, 2007 18:12
autor: sas_gti
olozwirski pisze:Jeszcze dodam ze oryginalny system przepustnic jest najlepszy, a bov nadaje sie tylko do lansu.
no wlasnie taki bov musi nagormadzictroche ciśnienia w dolocie zeby miał co upuśić, a to obciaza zdaje mi sie bardziej niz ByPASS, bo bypass otwiera sie od razu po puszczenia gazu, mechanizcznie bodajze cięgnem poprowadzonym od przepustnic...Czyli majac bypas nie doprowadzamy do wzrostu cisnienia w ukłądzie dolotowym a majac bova musimy to zrobic zeby miec co upuśić? Mam racje?

: ndz lis 22, 2009 12:20
autor: LEON CORRADO
siemka a macie jakieś foty jak to zrobione jest