Strona 1 z 2
silnik do golfa mk2
: pn mar 21, 2005 14:21
autor: ks555
Witam.
mam dylemat - chcę zmienić silnik w moim golfie. Obecnie mam silnik 1.8 16v 139 km (trochę zarżnięty).
Zastanawiam się nad jedną z poniższych opcji:
- zrobić obecny silnik i dodać turbinę,
- silnik 1.8 T od audi (150-225 km) + ew. skrzynia biegów
- silnik G-60,
- silnik VR-6 + ew. skrzynia biegów.
Które rozwiązanie jest najlepsze ?
Zależy mi na dobrych osiągach przy niewygórowanej cenie modyfikacji.
Pozdrawiam.
: pn mar 21, 2005 15:55
autor: Wuzel
Wg. mnie
Najlepszym rozwiazaniem 1.8T - audi, golf - nowa technologia, mozliwosci zabawy i osiagi -
VR6 - osiagi i dzwiek - ale znalesc silnik w dobrym stanie graniczy z cudem
: wt mar 22, 2005 14:28
autor: olozwirski
Chyba najtaniej bedzie wyremontowac twoj silnik i dolozyc jakies uzywana turbinke. A jak cie stac to zaszalej i wrzuc 1.8T.
: wt mar 22, 2005 22:09
autor: speeder
kupic sam silnik to kupic kota w worku- nie wiesz jak ktos na nim jezdzil i ile ma przejechane... a co do samego silnika to pewnie 1.8T...
: śr mar 23, 2005 02:14
autor: Krzylu
zalezy co dla ciebie jest wazne
czy dzwiek osiagi spalanie czy wszsytko razem
jak wszystko razem to tylko 1.8T
225km trudno dostac a cena jest pewnie b.wysoka
Vr6 w mk2 ładnie idzie i gada ale spalanie jest wysokie
G60 w dobrym stanie trudno dostac
robic swoj i dodac turbine ciekawe rozwiazanie ale niezwykle kosztowne predzej kupisz silnik mocniejszy
rob jak uwazasz napisalem jak ja to widze i wybralbym 1.8T bo naprawde sa to b.dobre silniki
: śr mar 23, 2005 20:26
autor: furmann
Proponuję zezłomować tego sieczkobrzęka i kupić sobie Daewoo TICO albo jakiegoś fordzika!
: śr mar 23, 2005 20:30
autor: TACYK
Te Furman nic Ci sie w główke nie porobilo??Slonko wyszlo moze Cie przygrzalo?Mysl co piszesz
: czw mar 24, 2005 02:56
autor: Krzylu
zaduzo czasu w Trabancie siedzi a ze klejony budaprenem to niemysli chlopina bo juz niema komorek
: czw mar 24, 2005 15:35
autor: ks555
napisalibyście coś na temat silnika VR6 (żywotność, zużycie paliwa, oleju itd.).
Każdy pisze, że trudno znaleść taki silnik w dobrym stanie - a mi się wydawało, że te silniki są nie do zdarcia - 6 garów, duża pojemność i raczej nie są wyżyłowane.
Jak ja na swoim silniku 1.8 KR zrobiłem na razie 350.000 km - i wał nominalny, sprężanie w normie. Gdyby nie awaria (prawdopodobnie pękła chłodnica oleju lub korpus filtra oleju - i wywaliło cały olej) to dalej by chodził.
I jeszcze jedno pytanie - czy do golfa II nadałaby się deska rozdzielcza z corrado ?
Bo zastanawiam się, czy nie kupić jakiegoś rozbitego corrado z silnikiem VR6 i przerzucić wszystkiego do mojego golfa. To byłoby chyba najtańsze rozwiązanie.
Z tego co się pytałem o silnik 1.8 T z audi - to koszt samego silnika wynosi ok. 5.000,-zł a dotego jeszcze osprzęt, ew. skrzynia, itp. - to może by mnie to wyniosło z 8 - 10 tyś.
: pt mar 25, 2005 04:32
autor: Krzylu
VR6 raczej niesa wyzyłowane ale sa zakatowane
jak uwazasz po co taki silnik skonstruowano i wcisnieto do mk3 i innych??
po to aby sie cieszyc z mocy i przyspieszenia a jak masz to pod noga to az grzech nie dac mu po garach!!!!!przypalic kolo walic smary na 1,2,3biegu
ja tak nierobie tylko pisze przyklady jak to moze wygladac jak banda debili sie dosiadzie do takiego silnika
niepowiem jakbym mial taki silnik to napewno bym nie jezdzil wolno ale bez przesady bo to nie jest silnik do wolnej jazdy
od tega sa dieselki
moze nie wszyscy tak robia ale niestety duzo osob wlasnie tak wykancza VR6
"sportowe auto to niema prawa sie zepsuc"
tak kiedys many powiedzial mial wtedy XR3i Escorta coprawda i pozniej przyjechal bo silnik zatarl jedzil bez oleju bo myslal ze to sportowy silnik jest to nietrzeba zagladac
: pt mar 25, 2005 16:21
autor: evolution
olozwirski pisze:Chyba najtaniej bedzie wyremontowac twoj silnik i dolozyc jakies uzywana turbinke. A jak cie stac to zaszalej i wrzuc 1.8T.
no nie zgadzam sie najtaniej wyjdzie wlozyc oryginal 1,8 T i wirusika wiem po sobie ale najlepiej jak dla mnie to sie czuje lepiej z 1,8 16 z turbo bo to przerobka i niewiele takich bedzie:D
: pt mar 25, 2005 17:42
autor: PITERSON
Krzylu pisze:zaduzo czasu w Trabancie siedzi a ze klejony budaprenem to niemysli chlopina bo juz niema komorek
Hjehjehje Krzylu za ten tekst masz
Gość chyba nie wie co pisze
: pt mar 25, 2005 18:32
autor: GTO
pozadne uturbienie i remont 16v wyjdzie tyle co z 3 silniki 1.8T, wkladaj 1.8T
: pt mar 25, 2005 22:35
autor: VWjowiec
ks555 pisze:czy do golfa II nadałaby się deska rozdzielcza z corrado ?
deska sie nadaje tak jak siedzenia, 44FG ma w swoim ralley taką deche