Strona 8 z 40

: wt lut 15, 2005 13:18
autor: Smaczny
Dziadek jakiś czas temu mówił mi, abym przyszedł i poszukał u niego na podwórku R32 bo sie wala i nie ma co z nim zrobić... tylko coś czasu nie mam...

Szymek19, jakis niedowartościowany jesteś czy co? Co chciałeś tym osiągnąć?

: wt lut 15, 2005 13:24
autor: ml2210
shade_ pisze:
ml2210 pisze:Ja to kupuje R36 ale kazali mi czekać, więc czekam. HeHe
a nie R34 ?
R38 !!! hahahahaha

: wt lut 15, 2005 14:07
autor: shade_
bawicie sie w R'y, a ja zapuszczam sobie W12 :]

Dobra, ale ludzie, to nie jest temat o "Szymon19" i o jego wybujalej wyobrazni, albo o naprawde dobrym towarze na ktorym chlopak ma te haluny ... jest to temat o "Soft turbo do VR6"! Nie zapominajcie o tym ...

: wt lut 15, 2005 15:25
autor: Borys
shade_ pisze:bawicie sie w R'y, a ja zapuszczam sobie W12 :]

Dobra, ale ludzie, to nie jest temat o "Szymon19" i o jego wybujalej wyobrazni, albo o naprawde dobrym towarze na ktorym chlopak ma te haluny ... jest to temat o "Soft turbo do VR6"! Nie zapominajcie o tym ...
no to był taki mały przerywnik z szymonem19,

no to słuchamy co tam wymysliłes,
ja jestem zdania jak juz robic to robic na maxa po potem sie wydaje 2 x tyle.

: wt lut 15, 2005 16:14
autor: shade_
Nie wiem czy na maxa robic. Im wiecej sie podniesie moc tym szybciej beda padaly poszczegolne elementy. Ja auta uzywam do jezdzenia na codzien,a nie tylko do scigania, albo wyjazdu do kosciola w niedziele.

Chcialbym pogadac z kims naprawde obeznanym w tym moim silniku,bo slyszalem juz od nie jednej osoby, ze VR6 byla szykowana pod D (ropniaka), czyli co za tym idzie pod wieksze obciazenia. Jestem ciekaw czy korbowody i tloki wytrzymalyby 280ps. Do jazdy na codzien nawet te moje aktualne 153ps mi wystarcza,wiec Turbo i tak i tak uzywalbym sporadycznie, wiec czy jest sens od razu w pakowanie sie w kute tloki i korbowody ? Przeciez strzaly NOS'a daja srednio 100ps i ludziki nie poczyniaja takich radykalnych zmian w silniku.

Z drugiej strony wiem, ze sprzeglo by sie przydalo wymienic.

Hmmm, sam nie wiem co tu o tym myslec, ale chwilowo nie zaprzatam sobie tym glowy, bo musze dowiedziec sie jeszcze innych rzeczy odnosnie przerobek turbo, zeby wiedziec jak sie finansowo na to szykowac i zrobic wszystko za jednym podejsciem

: wt lut 15, 2005 18:45
autor: Ralfii_VR
ja uwazam ze zrobienie softa bez ingerencji w podzespoły, tj zakup kutych czesci to idealny kompromis, na osiagniecie stosunkowo duzych przyrostow mocy, robienie maxa to conajmniej 2 razy wieksze koszty i mimo wszystko ryzyko wystapienia awarii wieksze. Tym bardziej ze auto mam jezdzic tez po ulicach a nie tylko w lini prostej na 400m.
:chytry:

: wt lut 15, 2005 18:55
autor: shade_
ja wlasnie rafalvr6 caly czas tak mysle. Trzeba jednak patrzec na wszystko realnie.

Duza moc = Duze koszta

Bo to nie tylko kwestia tlokow,korbowodow ...
... to jeszcze wtryski, pompa paliwowa, sprzeglo z dociskiem, swiece, komputer sterujacy tym wszytkim, kurcze mozna by duzo wymieniac.

Wiem, ze fajnie by bylo miec VR'a z moca 500ps, a wiem, ze i wiecej nawet osiagaja, ale jakie to koszta beda. Zreszta, zrobienie na poczatku softa a pozniej ewentualna zmiana wyzej wymienionych czesci to nie jest problem, miec kase i mozna robic.

Jak kogos interesuje moge podeslac linka z filmikami, opisami i z "kitami" m.in. do VR6 i co z tego silnika mozna wycisnac, ale wystarczy popatrzec i porowna co ulega wymianie w poszczegolnych stage'ach

Zreszta sadze, ze firma EIP jest wam znana?!

: wt lut 15, 2005 19:58
autor: Ralfii_VR
shade_ pisze:ja wlasnie rafalvr6 caly czas tak mysle. Trzeba jednak patrzec na wszystko realnie.

Duza moc = Duze koszta

Bo to nie tylko kwestia tlokow,korbowodow ...
... to jeszcze wtryski, pompa paliwowa, sprzeglo z dociskiem, swiece, komputer sterujacy tym wszytkim, kurcze mozna by duzo wymieniac.

Wiem, ze fajnie by bylo miec VR'a z moca 500ps, a wiem, ze i wiecej nawet osiagaja, ale jakie to koszta beda. Zreszta, zrobienie na poczatku softa a pozniej ewentualna zmiana wyzej wymienionych czesci to nie jest problem, miec kase i mozna robic.

Jak kogos interesuje moge podeslac linka z filmikami, opisami i z "kitami" m.in. do VR6 i co z tego silnika mozna wycisnac, ale wystarczy popatrzec i porowna co ulega wymianie w poszczegolnych stage'ach

Zreszta sadze, ze firma EIP jest wam znana?!
rzucaj te linki na forum, :food:

: wt lut 15, 2005 21:47
autor: shade_
Prosze bardzo:
http://www.eiptuning.com/eip/videogti10 ... slarge.mpg
Golf MKIII w 10.8s na 400m

wiecej info znajdziecie na stronie http://www.eiptuning.com

Ci to sie znaja na silnikach VW, chyba kazdy godny uwagi silnik VW maja uturbiony.

: śr lut 16, 2005 09:36
autor: ml2210
Poziom 5 budzi respekt.
Ceny zresztą też!!!

: śr lut 16, 2005 10:30
autor: shade_
mnie styknie Stage1 :)
Chociaz wiem,ze apetyt rosnie w miare jedzenia... :)

Wystarczy popatrzec ile przy tej podstawowej przerobce trzeba sie narobic :)

Jutro jade do pewnej firmy co zajmuje sie montazem turbinek i bede rozmawiac o kosztach i ewentualnych mozliwosciach na Stage1 :)

: śr lut 16, 2005 15:43
autor: ml2210
Poprosimy o komętarz z tej wizyty.

: czw lut 17, 2005 01:27
autor: Ralfii_VR
Nie wiem czy wiedzieliscie ten zestawik turbo do Vr6 by HGP, oparty na Garrett T3/T4, intercooler od 1.9 TDI, uszczelka pod glowice ustawiła sprezanie z 10:1 na 7,8:1, cisnienie powietrza to 0.9 bara a szacowana moc do 310KM, moc bezpieczna 270km, nie wiem czy dobrze zrozumiałem bo bylo po niemiecku :hmm:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: czw lut 17, 2005 08:43
autor: shade_
ten zestawik tez mi sie podoba, jestem ciekaw jak z kosztami i ewentualnymi zamiennikami z fabrycznych autek smigajacych po drogach.

Sadze, ze po 12 dzisiaj juz bede bogatszy o pewne informacje, to wtedy sie z wami podziele tym co wiem.