Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Grzech GD
- Mały gagatek

- Posty: 91
- Rejestracja: pt gru 09, 2011 02:06
Post
autor: Grzech GD » czw sie 09, 2012 22:58
mocowanie silnika ogarniete łapa od pasazera golf 2 1,8 syncro i poduszka od corrado G60 .przednia łapa [passat b3 i belka passat b4 tdi, skrzynia tdi syncro oznaczenie skrzyni CTT auto podaje naprawde fajnie bez wydechuu jutro zbieznosc i katy

.... jednak sa roznice w fwd a awd

..jak cos pytac słuze pomoca

Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
-
marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » pt sie 10, 2012 22:18
Grzech GD, jeśli zapodałeś przednią łapę z B3 a belkę masz z B4 to masz ( o ile domyślam się co masz założone ) poduszkę naciągniętą. Łapa w B3 jest po skosie jak i poduszka, zaś poduszka w B4 TDI jest prostopadle do łapy przedniej. Zakładając łapę od TDI do bleki od mk2/B3 ( etka podaje ten sam numer dla B3 i mk2) masz poduszkę na siłę naciągniętą ( przerabiałem to u siebie ). W drugą stronę jak belka jest z B4 TDI i poduszka od TDI z łapą od B3 to albo będziesz miał poduszkę po skosie, albo będziesz miał silnik do przodu bardziej pochylony niż jest normalnie. Co innego jak masz belkę od B3 VR6 lub przednią łapę od B3 VR6 tam była łapa i poduszka taka jak w B4 TDI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

-
Grzech GD
- Mały gagatek

- Posty: 91
- Rejestracja: pt gru 09, 2011 02:06
Post
autor: Grzech GD » ndz sie 12, 2012 10:17
marcinas1983 co łap i tej poduszki to jest to prawda minimalnie pochylona poducha...ale co do belek b3 b4 czy zwykła czy vr6(oczywiscie mowie tu o belce na duza poduszke od TDI to nie ma zadnej roznicy w belce bo mierzyłem wszystkie i wymiary sa identyczne .Czyli zostaje zmienic lape ..Rozumiem ze b4 tdi i bedzie idealnie ??
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
-
Grzech GD
- Mały gagatek

- Posty: 91
- Rejestracja: pt gru 09, 2011 02:06
Post
autor: Grzech GD » pn sie 20, 2012 19:59
a wiec przyszedł czas na ulepienie wydechu nierdzewka 2,5 cala jutro [postaram sie wrzucic reszte wydechu]
https://picasaweb.google.com/1128687204 ... je2Ao9C1WA" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony wt sie 21, 2012 16:54 przez
Grzech GD, łącznie zmieniany 1 raz.
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
-
Grzech GD
- Mały gagatek

- Posty: 91
- Rejestracja: pt gru 09, 2011 02:06
Post
autor: Grzech GD » wt sie 21, 2012 16:55
thx arwam
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
-
arwam
Post
autor: arwam » wt sie 21, 2012 22:07
Grzech GD, nie masz za co ja mam za to pytanie do Ciebie czy jak będiesz miał auto na podnośniku lub kanale czy możesz zrobić foto z okolic pocowania tylnej osi i mniej więcej baku jak to od spodu wyględa? bo mnie czeka przeróbka zwykłego nadwozia na synchro bo już jedna oś nie jest w stanie przenosić napędu na drogę
-
Grzech GD
- Mały gagatek

- Posty: 91
- Rejestracja: pt gru 09, 2011 02:06
Post
autor: Grzech GD » czw sie 23, 2012 09:17
ohohoho kolego
arwam powiem ci tak ze czeka cibie od ch..ja roboty a jezeli faktycznie chcesz dlubac to pytanie czy chcesz miec ori bak czy nie bo jest duzy jak na syncro 60 L

pod korek do tego rzezba tunelu itp...ale moge ci rozbic foty na bierzaco taka wąłsnie przerobke bo kolega buduje vrt awd + haldex ze zwykłej budy wiec bedzie prosciej

jak cos gg 6167968 i napisz
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
-
arwam
Post
autor: arwam » czw sie 23, 2012 20:53
co do baku to się zastanawiam miło by było gdyby to ori było ale nie koniecznie, bardziej na dużym bagażniku mi zależy. a tunel chyba po za paroma cięciami chyba nie będzie wymagał rzeźby zawsze tylne zawieszenie o te 0.5-2cm mogę opóścić...
-
Grzech GD
- Mały gagatek

- Posty: 91
- Rejestracja: pt gru 09, 2011 02:06
Post
autor: Grzech GD » czw sie 23, 2012 21:04
w syncro nie ma duzego bagaznika...i nigdy nie bedzie a tymbardzije po rzezbieniu podlgi z tyłu gdzies widzialem ze ktos miał sprzedarz ori podlogi do syncro 4 sztuki ale napewno poszły łatwiej szybciej i taniej znalesc bude syncro no i pytanie jaki naped ori syncro czy haldex
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
-
arwam
Post
autor: arwam » czw sie 23, 2012 22:20
ori synchro, na haldex'a mnie niestety nie stac choć gdybym go dorwał to bym go uruchomił bez udziału elektroniki po dokładnym przeanalizowaniu zasady jego działania...
-
Grzech GD
- Mały gagatek

- Posty: 91
- Rejestracja: pt gru 09, 2011 02:06
Post
autor: Grzech GD » pt sie 24, 2012 19:40
haldexa nie uruchomisz bez elektroniki:D bo to sprzegło ma sterownik i nie słyszałem jeszcze o nikim kto by cos takiego *#cenzura#*

hehehe ja bym poszukal budy syncro na allegro była w 5 d za 2500tys
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
-
arwam
Post
autor: arwam » sob sie 25, 2012 13:32
Grzech GD pisze:haldexa nie uruchomisz bez elektroniki:D bo to sprzegło ma sterownik i nie słyszałem jeszcze o nikim kto by cos takiego *******
o moim sterowaniu VNT jedna pewna na tym forum znana osoba też sie wypowiedziała że nie ma to prawa działać jak pomysł był jeszcze w fazie projektu...
jak przeanalizujesz zasadę działania HALDEX'a to stwierdzisz że to jest tak proste że, aż trudne.
a co do budy synchro jeden podstawowy warunek musi być 3D, 5D nie wchodzi w rachubę
-
Grzech GD
- Mały gagatek

- Posty: 91
- Rejestracja: pt gru 09, 2011 02:06
Post
autor: Grzech GD » sob sie 25, 2012 19:38
moim zdaniem montowanie haldex-a bez sterownika jest bez sensu... a co do budy w 3D o panie bardzo ciezki temat i drogi

Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości