1.8 ADZ 66kw warto tuningowac?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Z mojej strony ruszył na tyle, że sprzedałem auto, które po 3 mies od sprzedaży wylądowało w rowie na dachuDreak'e pisze:i jak temat z tą hybryda się coś ruszył??
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 16:41 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.
trzeba. ja zmienialem 1.6 ABU na 1.8 ABS.miker pisze:panowie ja mam takie pytanie czy zmieniajac silnik z 1.6 75 ps na 1.8 abs trzeba zmieniac komputer czy moze zostac ten stary ?
przy okazji - czy wydech 1.6 ABU 75KM jest takiej samej srednicy jak ori 1.8 ABS 90KM? zastanawiam sie czy moze wydech nie blokuje mu troche mocy po SWAPie
ABU AAM maja wydech 45mm ABS 2E mają już 50mm ABF 55mm tak dla ciekawskich
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
odetkasz wydech to napewno poczujesz różnice
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
gracek1906, nie zmieniałem półosi. tylko sam silnik + przepustnica + komputer. reszta została od ABU. Ja mam Cordobę, wiec zapewne tam jest lekka różnica w kwestii błotników i ewentualnego obcierania kola pasowego. Ale, że mechanicznie to niemal to samo co Golf, pozwoliłem sobie napisać u mnie wszystko cacy, jedynie inne były węze do chłodnicy, chyba ABU miał ją większą i węże miały ciut większą średnice, bądź ktoś zamontował wcześniej u mnie mniejszą, i tu trzeba było pokombinować. A na ABSie z wydechem od ABU jeżdżę już od grudnia, czyli pól roku i jest okey. Nie narzekam, póki co leciałem 190 km/h, na ABU max 175 wycisnąłem (kapcie standardowe).
I jeszcze jedna kwestia, czy po wymianie 45 mm -> 50 mm może wzrosnąć spalanie? Obecnie silniczek jest dość ekonomiczny, na trasie spala ok 6 litrów przy prędkości ok 100-120 km/h, na co ABU brało 7,5 lira, pomimo mniejszej pojemności i mocy.
I jeszcze jedna kwestia, czy po wymianie 45 mm -> 50 mm może wzrosnąć spalanie? Obecnie silniczek jest dość ekonomiczny, na trasie spala ok 6 litrów przy prędkości ok 100-120 km/h, na co ABU brało 7,5 lira, pomimo mniejszej pojemności i mocy.
Ostatnio zmieniony pt maja 21, 2010 09:10 przez R4DZ1U, łącznie zmieniany 1 raz.
jaka by to nie była modyfikacja każda , naprawdę każda zmienia doszczętnie charakterystykę silnika . Ty tego nie odczujesz ale np auto na większym przelocie szybciej się nagrzewa sprawdzane w II samochodach , myślę że spokojnie możesz ładować większą średnicę jak dla mnie to 55mm zewnętrza , seryjnie abs jest obliczony na 50 więc moim zdaniem jak już robić to zrobić to porządnie . Spalanie nie powinno wzrosnąć największa kwestię jeśli chodzi o spalanie ma dolot im więcej zimnego tym więcej na ssaniu chodzi ale wydech nie powinien !!znacząco!! zmienić spalania ja u siebie w ABU przeskakiwałem z 45 na 50 wewnętrzną i jest duża różnica może być ciut głośniej .R4DZ1U pisze:I jeszcze jedna kwestia, czy po wymianie 45 mm -> 50 mm może wzrosnąć spalanie? Obecnie silniczek jest dość ekonomiczny, na trasie spala ok 6 litrów przy prędkości ok 100-120 km/h, na co ABU brało 7,5 lira, pomimo mniejszej pojemności i mocy.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
co do wskazan przy zmianie z abu na abs to musicie założyć licznik o odpowiednim dpn z danej skrzyni inaczej bedzie przekłamywał, ja po swapie co prawda nie na abs ale skrzynia z abs leciałem 200 licznikowe co w rzeczywistosci mniej niż 180 było a jeżeli mowa o ocieraniu koła to czy golf 1.4,1.6 czy seat z takimi silnikami ma po prostu w innym miejscu wycięcie na kolo pasowe. Jeżeli mowa o półośkach to też są inne, ta dłuższa w abs jest ciut dłuższa niż a abu i na odwrót ta krótsza jest w abu dłuższa niż w abs dowiedziałem sie o tym gdy je porównałem a skutki tego są takie że silnik przenosi wibracje na całe auto.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości