Dylemat - duze hamulce

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn maja 19, 2008 18:37

Nie spotkałem jeszcze MK3 z 1,8 silnikiem na pompie 22mm.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn maja 19, 2008 21:16

kupilem kiedys komplet hebli 256mm wentylowane 4x100 + tyl tarcze + pompa 22 wlasnie z golfa mk3 1.8 GT...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » wt maja 20, 2008 00:07

ja tez wlasnie czytalem ze pompa z golf 3 gt miala 22 ,hmm jestem ciekaw w jakiej cenie mozna by ja nabyc? orientuje sie ktos ??


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » wt maja 20, 2008 00:38

ostatnio zakupiłem pompę pasującą PNP do serwa typu MK1. pochodzi ona z T2/T3 i ma 23,81mm średnicy tłoka. ma 4 wyjścia ciśnieniowe - nie ma miejsca na niej na czujnik hamowania. do tego mam serwo z któregoś z transporterów i wszytko na styk wchodzi w budę mk1. za nową pompę trzeba liczyć około 150-160 zł


Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » wt maja 20, 2008 23:09

mam pytanie mam mozliwosc kupienia pompy 22 z golfa 3 gt:P i servo bedzie z golfa td czy takie zestaw podejdzie pod te hamulce od g60?


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » śr maja 21, 2008 18:42

dolacze sie do tematu wie ktos czy jest jakas roznica w pompach z absem tych elektrycznych w golfie 90 km i z golfa g60
Ostatnio zmieniony śr maja 21, 2008 18:42 przez golfiarz1, łącznie zmieniany 1 raz.


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » wt cze 03, 2008 12:34

i wymienilem pompe na 22 i servo 9` calowe ale przy opowietrzaniu ukladu z tylu w poszly 2 odpowietrzniki,przod udalo sie odpowietrzyc i hamuje natomiast zero hamulcow z tylu , wiem ze moge wymienic cylinderki ale po co jak niedlugo mam wymienic cala belke od g60 , jak razie wszystko hamuje auto bez problemow sie zatrzymuje ale czy moze cos sie stac ??


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » śr cze 04, 2008 00:32

jak zahamujesz na śliskim czy walniesz po heblach w zakręcie to Cię może obrócić. jazda bez tyłu jest bardzo niebezpieczna aczkolwiek możliwa. nie polecam.

nowe odpowietrzniki kupisz w intercarsie za nieco ponad złotówkę.


Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » śr cze 04, 2008 09:40

tak wiem ze mozna kupic ale czy to ma sens bawienie sie w rozwiercanie cylinderkow itp jak niedlugo zakladam z tylu tarczowe? jak narazie caly tyl jest zapowietrzony i tylko przod bierze nie zauwazylem zadnej roznicy ,ale moze i masz racje z tym sliskim


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » śr cze 04, 2008 10:10

jak byś w ogóle nie miał z tyłu hebli to ciężko by Ci było prosto hamować. chyba że jeździsz poniżej 50 albo zawsze i zawsze hamulcujesz na idealnie wyprostowanych kołach i na prostej i poziomej.

jak się nic szczególnego nie dzieje, to coś z tyłu łapać musi tyle że słabiej. zalecam oczywistą ostrożność.

jak na hamowaniu w zakrętach obraca Ci budę to nie czekaj aż-sobie-wymienisz-z-tyłu-tarcze z prostej przyczyny, że buda może nie doczekać tejże operacji w jednym prostym kawałku.

szerokiej :)
Ostatnio zmieniony śr cze 04, 2008 10:11 przez CYBER, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » śr cze 04, 2008 11:01

zanim wyjechalem w trase taka dluzsza zrobilem kilka razy probe z roznych predkosci i nie bylo problemu nic nie obracalo, kiedys mialem nieszczelnosc w ukl i lewe kolo mi nie bralo to oczywiscie auto stawalo bokiem


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr cze 04, 2008 14:23

jak narazie caly tyl jest zapowietrzony i tylko przod bierze nie zauwazylem zadnej roznicy
Jak masz połączone przewody przy pompie??



Awatar użytkownika
BuzaY
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob mar 11, 2006 11:20
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: BuzaY » śr cze 04, 2008 16:29

panowie bo sie pogubilem... do Corrado VR6 2.9 92' bede zakladal zaciski od S2... i co dalej jarzma tez od S2 zakladac ... czy tarze maja byc do S2 ? czy do VRa Corrado i podobnie klocki do Audi czy Corrado ?

[ Dodano: 07 Cze 2008 11:23 ]
poprosze o odpowiedz ////
Ostatnio zmieniony sob cze 07, 2008 11:22 przez BuzaY, łącznie zmieniany 1 raz.


GG 1350638
tel. 501-706-735

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 10, 2008 00:30

pompa 25 mm od T4 zalozona
na tyle hamulce tarczowe z golfa II
z przodu zestaw od S2 tarcze 280
caly uklad hamulcowy nowy
plyn ferrodo 5.1


hamowanie - rewelacja :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości