Dylemat - duze hamulce
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ostatnio zakupiłem pompę pasującą PNP do serwa typu MK1. pochodzi ona z T2/T3 i ma 23,81mm średnicy tłoka. ma 4 wyjścia ciśnieniowe - nie ma miejsca na niej na czujnik hamowania. do tego mam serwo z któregoś z transporterów i wszytko na styk wchodzi w budę mk1. za nową pompę trzeba liczyć około 150-160 zł
Pozdrawiam!
dolacze sie do tematu wie ktos czy jest jakas roznica w pompach z absem tych elektrycznych w golfie 90 km i z golfa g60
Ostatnio zmieniony śr maja 21, 2008 18:42 przez golfiarz1, łącznie zmieniany 1 raz.
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
- Semian
- Gadatliwa bestia
- Posty: 887
- Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Kontakt:
i wymienilem pompe na 22 i servo 9` calowe ale przy opowietrzaniu ukladu z tylu w poszly 2 odpowietrzniki,przod udalo sie odpowietrzyc i hamuje natomiast zero hamulcow z tylu , wiem ze moge wymienic cylinderki ale po co jak niedlugo mam wymienic cala belke od g60 , jak razie wszystko hamuje auto bez problemow sie zatrzymuje ale czy moze cos sie stac ??
projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
- Semian
- Gadatliwa bestia
- Posty: 887
- Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Kontakt:
tak wiem ze mozna kupic ale czy to ma sens bawienie sie w rozwiercanie cylinderkow itp jak niedlugo zakladam z tylu tarczowe? jak narazie caly tyl jest zapowietrzony i tylko przod bierze nie zauwazylem zadnej roznicy ,ale moze i masz racje z tym sliskim
projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
jak byś w ogóle nie miał z tyłu hebli to ciężko by Ci było prosto hamować. chyba że jeździsz poniżej 50 albo zawsze i zawsze hamulcujesz na idealnie wyprostowanych kołach i na prostej i poziomej.
jak się nic szczególnego nie dzieje, to coś z tyłu łapać musi tyle że słabiej. zalecam oczywistą ostrożność.
jak na hamowaniu w zakrętach obraca Ci budę to nie czekaj aż-sobie-wymienisz-z-tyłu-tarcze z prostej przyczyny, że buda może nie doczekać tejże operacji w jednym prostym kawałku.
szerokiej
jak się nic szczególnego nie dzieje, to coś z tyłu łapać musi tyle że słabiej. zalecam oczywistą ostrożność.
jak na hamowaniu w zakrętach obraca Ci budę to nie czekaj aż-sobie-wymienisz-z-tyłu-tarcze z prostej przyczyny, że buda może nie doczekać tejże operacji w jednym prostym kawałku.
szerokiej
Ostatnio zmieniony śr cze 04, 2008 10:11 przez CYBER, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam!
panowie bo sie pogubilem... do Corrado VR6 2.9 92' bede zakladal zaciski od S2... i co dalej jarzma tez od S2 zakladac ... czy tarze maja byc do S2 ? czy do VRa Corrado i podobnie klocki do Audi czy Corrado ?
[ Dodano: 07 Cze 2008 11:23 ]
poprosze o odpowiedz ////
[ Dodano: 07 Cze 2008 11:23 ]
poprosze o odpowiedz ////
Ostatnio zmieniony sob cze 07, 2008 11:22 przez BuzaY, łącznie zmieniany 1 raz.
GG 1350638
tel. 501-706-735
tel. 501-706-735
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
pompa 25 mm od T4 zalozona
na tyle hamulce tarczowe z golfa II
z przodu zestaw od S2 tarcze 280
caly uklad hamulcowy nowy
plyn ferrodo 5.1
hamowanie - rewelacja
na tyle hamulce tarczowe z golfa II
z przodu zestaw od S2 tarcze 280
caly uklad hamulcowy nowy
plyn ferrodo 5.1
hamowanie - rewelacja
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości