[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz cze 07, 2009 19:59

Obrazek


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » ndz cze 07, 2009 20:38

Y@RO, ile cie zhamowanie kosztowalo??

[ Dodano: 07 Cze 2009 20:39 ]
mlody87, musimy sie kiedys ustawic i sprawdzic nasze bestie w akcji... co ty na to??


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz cze 07, 2009 21:09

Y@RO pisze:co to jest ?
inaczej mówiąc skład mieszanki, chodzi mi o to, czy po zastosowaniu ostrzejszego wałka nie jest ubogo i stąd może taki słaby wynik



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz cze 07, 2009 21:31

Broda6666, 50 zł na zlocie w NYSie teraz.

toffic, aha, no ja tez teraz mytsle o ustawianiu zapłonu jeszcze raz na tym wałku. A jak to sprawdzic to całe AFR ? tylko na hamownii takie cos sprawdzaja ?


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz cze 07, 2009 22:38

zapłon zostaw w spokoju, AFR można i na drodze zmierzyć tylko trzeba mieć czym :bigok:



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz cze 07, 2009 23:09

toffic, spoko, tylko mnie nie pokoi ten zapłon bo PRZED ustawianiem podczas jazdy takiej extremalnej ;) wogole mi sie woda nie gotowała, teraz jak mam ustawiony zapłon [ na starym wałku ] to caly czas mi sie woda gotuje, i nie wiem wlasnie czy czasem mechanik go zle nie ustawił.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » ndz cze 07, 2009 23:30

Y@RO, ja po zmiane walka i kompa tylko sprawdzilem zaplon i nic mi sie nie przestawilo... ale jak masz walek o 2E to trzeba bedzie chyba porzezbic... ale normalnie jedzie?? nie przerywa i nie gasnie??


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz cze 07, 2009 23:41

Broda6666, nie przerywa, nie gasnie. Jezdzi normalnie. Tylko stozrk MEGA glosno slychac teraz, a przedtem wogole.ale czuje ze mocniejszy jest na nizszych obrotach,a gora sie pogorszyła.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » ndz cze 07, 2009 23:59

Y@RO, to moze poszukaj walka od ABS albo RP... ten od 90 konnej wersji... bo u mnie i dol i gora jest lepsza... stozek slychac bo wiecej powietrza zasysa przez inne czasy otwarcia zaworow to normalne :bajer:u mnie slabiej slychac bo go dalej umiescilem :grin:
Ostatnio zmieniony pn cze 08, 2009 00:02 przez Broda6666, łącznie zmieniany 1 raz.


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » pn cze 08, 2009 00:12

znaczy wiesz .... SERIA ma 140 NM przy 2500 obr i 75 KM przy 5500, ja na tym wałku mam 134 NM przy 2080 obr ! i 72 KM przy 4550 obr. Tylko wlasnie teraz nie wiem czy moze dla mnie jest to pogorszenie gory czy moze polepszenie skoro max moc osiaga wczesniej. Niech sie wypowiedza experci.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » sob cze 27, 2009 23:01

ja wlasnie wywalilem seryjny kolektor z rura od AAM i teraz siedzi od ABS... roznia sie wszystkim... AAM jest taki malutki i dosyc maly a od ABS duzo dluzszy i masywniejszy... tylko teraz nie wiem czemu nierowno pracuje na wolnych obrotach... tzn jakby brakowalo iskry albo paliwa... musze sie zabrac jakos za to...

[/b]Mlody[/b] a ty cos tam walczyles czy etam?? :helm:


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz cze 28, 2009 10:34

Broda6666 pisze:ja wlasnie wywalilem seryjny kolektor z rura od AAM i teraz siedzi od ABS... roznia sie wszystkim... AAM jest taki malutki i dosyc maly a od ABS duzo dluzszy i masywniejszy... tylko teraz nie wiem czemu nierowno pracuje na wolnych obrotach... tzn jakby brakowalo iskry albo paliwa... musze sie zabrac jakos za to
brakuje paliwa i sam raczej nic nie zdziałasz, no chyba ze sobie soft poprawisz :helm:



Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » ndz cze 28, 2009 13:17

toffic, ale mam kompa i walek od ABS wiec niby czemu brakuje?? reszte bebechow maja takich samych wiec wszystko powinno grac... moze silniczek krokowy cos jest nie halo....


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz cze 28, 2009 14:20

mi nadal tak troche muli na tym walku od 2E. wykres dalem wiec widac roznice. A moze mi ktos powiedziec tak mniej wiecej jakie dlugosci i ile kolanek trzeba by zrobic mu dolot zimnego powietrza ? Wiem ze to sie oblicza razem z wydechem itd .. ale tak mniej wiecej. Bo ja sobie juz przygotowalem jak mniejwiecej by mil wygladac ale nie wiem czy za dlugie bedzia czy za krotkie rury.


eSsssssssssss :))))

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości