SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
chochoł
Eastside Society
Posty: 147
Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
Lokalizacja: beeftown
Kontakt:

Post autor: chochoł » pt lis 25, 2005 13:11

SulecK pisze:A jak jest z sprezynami ?
Posiadam silnik 1.4 i kit Powertecha.Na stronie PT pisze tylko tyle ze kit pasuje do VW GOLF 3 a nie ma nic na temat silnika.Obnizony jest o 60mm.
1.Ktory silnik da rade wrzucic bez wiekszych przerobek (nie wliczajac hamulcow no i zawieszenia)- moc powyzej 100KM ?
2.Czy potrzebne beda jeszcze jakies dodatkowe przerobki ? (nie wliczam zegarow no i siedzen bo w CL nie ma trzymania bocznego ;)
3.Koszty - ile moge dostac (jezeli ktos bedzie chcial kupic :) za silnik 1.4 8v (60PS/160tys.km/94 + skrzynia 5) a ile potem musze wydac (skrzynia, silnik) ?
Pozdro.
ad 1 bez większych przeróbek chyba sie nie obejdzie ,a co do springów to powinny wytrzymać 2.0 8V "2E, AGG"
ad2 siedzenia to estetyka a z dodatkowych przeróbek to wzmocnienie i chłodnica no chyba że ta co masz wydoli
ad 3 koszty to zależy , bywa różnie czasem można drogo sprzedac i tanio kupic ale na to bym osobiście nie liczył

a osobiście to proponował bym sprzedać całe auto i poszukać jakiegoś GTI zdaje sie mniej będzie problemów


Eastside Society
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]

Awatar użytkownika
SulecK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 22:16
Lokalizacja: Slask
Kontakt:

Post autor: SulecK » pt lis 25, 2005 16:05

Glupio mi mowic ale do swojego mam jakis sentyment ;) i pewnosc ze nie byl bity i skladany z dwoch.No nic przemysle to jeszcze.Dzieki za odpowiedz.



Awatar użytkownika
QszaVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lip 07, 2005 22:06
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: QszaVW » sob gru 10, 2005 21:28

Pytanko! Obecnie mam w moim golfiku mk3 silnik 1.8 AAM kto sie orjętuje to wie że demon prędkości i osiągów to on nie jest ale mam także PL z kąpletną elektryką i osprzętem który pozostał mi po przeróbce z automatu na manual (kupiłem skrzynie silnik gratis) chodzi o to czy da rade zamienić głowice z 8 na 16 i tak dalej żeby powstało AAM 16 zaworowe? teoretycznie uszczelka jest ta sama ale pewnie jeszcze wszystkiego nie wiem więc pytam czy takie coś ma szanse powodzenia :)



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob gru 10, 2005 22:08

Nie masz w AAM natrysków oleju na denko tłoka i wyfrezowanych miejsc na zawory w tłokach. Lepiej zrobić remont w tym PLu co go masz i w całości razem ze skrzynią wrzucić pod maskę.



Awatar użytkownika
chochoł
Eastside Society
Posty: 147
Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
Lokalizacja: beeftown
Kontakt:

Post autor: chochoł » ndz gru 11, 2005 03:52

taz pisze:Nie masz w AAM natrysków oleju na denko tłoka i wyfrezowanych miejsc na zawory w tłokach. Lepiej zrobić remont w tym PLu co go masz i w całości razem ze skrzynią wrzucić pod maskę.
w pełni popieram :okej: taki(e) zabiegi :smoke:


Eastside Society
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]

Awatar użytkownika
QszaVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lip 07, 2005 22:06
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: QszaVW » śr gru 21, 2005 23:16

A tego to nie wiedziałem. Mam jeszcze jedno pytanie natury technicznej otuż jak pisałem wcześniej mam założoną teraz skrzynie manualną od Mk2 1.8 16V PL do silnika AAM 1.8, zajebiście się jeździ tyle że jak chcę szybciej wbić z 1 na 2 to zawsze jest zgrzyt, gdy robie to w miare powoli tzn normalnie to nie ma tego, nie wiem czy to wina regulacji na cięgnach czy też wina tkwi wewnątrz skrzyni.



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » czw gru 22, 2005 00:16

QszaVW pisze:A tego to nie wiedziałem. Mam jeszcze jedno pytanie natury technicznej otuż jak pisałem wcześniej mam założoną teraz skrzynie manualną od Mk2 1.8 16V PL do silnika AAM 1.8, zajebiście się jeździ tyle że jak chcę szybciej wbić z 1 na 2 to zawsze jest zgrzyt, gdy robie to w miare powoli tzn normalnie to nie ma tego, nie wiem czy to wina regulacji na cięgnach czy też wina tkwi wewnątrz skrzyni.
Odpowiedź jest prosta :D musisz wymienic synchronizator... częsta przypadłość skrzyń w MK2


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob gru 24, 2005 00:29

Ale po co ruszać jak jeszcze działa. Rozbiórka skrzyni do przyjemnych nie nalezy.



Awatar użytkownika
QszaVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lip 07, 2005 22:06
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: QszaVW » pt sty 06, 2006 17:47

a mam jeszcze jeden problem: chodzi o światło wsteczne, gdzie szukać podłączenia do skrzyni biegów a właściwie jak to zrobić, na skrzyni wiem gdzie idzie jest gniazdo ale nie wiem gdzie szukać kabla w instalacji ( przypominam że wcześniej była automatyczna)



Robroypl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: wt sty 11, 2005 00:59
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Robroypl » sob sty 21, 2006 10:57

Ostatnio coraz częściej chodzi mi po głowie myśl swapa mojego 1.8 RP w MK II na 2.0 2E z Golfa 3. Orientujecie się na ile pasują łapy itp??



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » wt lut 07, 2006 23:28

Witam Swapowiczów ;) ja od wczoraj zaczełem Swap czyli 1.3NZ ----> 2.0 16v ABF i kilka pytanek mam :

1) Mam poduszke tylnia i podpore skrzyni od MKII 1.6 , przednia zalatwie jutro lub pojutrze . Beda pasowac czy cos innego proponujecie ?

2) ta blacha montazowa do sprzegla hydraulicznego jest konieczna ?? czy mozna ja czyms zastapic ?? :] otwor na wysprzeglik rozumiem ze trzeba zrobic :]

:okej: czekam na szybkie i tresciwe odpowiedzi ;) :hmm:

[ Dodano: Czw Lut 09, 2006 08:21 ]
i oc cisza ?? :P


Obrazek

Awatar użytkownika
norbi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 02:55
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: norbi » pn lut 27, 2006 14:40

Zastanawia mnie swap do Mk2 silniczka G60... Tylko lepiej szukać Golfa z silnikiem 1.8, coby większość rzeczy pasowała czy nie ma tego aż tak dużo i można 1.3 brać?


***** - The Power of Dreams...

Awatar użytkownika
chochoł
Eastside Society
Posty: 147
Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
Lokalizacja: beeftown
Kontakt:

Post autor: chochoł » pn lut 27, 2006 23:49

:bajer: dziwne podejście do sprawy
G60 było fabrycznie zdaje sie łatwiej takiego wyszukać niż bawić sie w przekładki :smoke:


Eastside Society
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]

Awatar użytkownika
norbi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 02:55
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: norbi » czw mar 02, 2006 17:38

1. Trzeba szukać Golfa G60
2. Trzeba mieć więcej kasy na początku
3. Sam nie wiem

:wink:


***** - The Power of Dreams...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości