Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120ps:)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob mar 27, 2010 21:31

juz do niego pisze:D


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » sob mar 27, 2010 23:03

To ja bym chetnie tez sofa z PB przyjąl :grin:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: TiTeK » ndz maja 02, 2010 21:07

siema panowie poskładałem już prawie wszystko ale mam wielki problem, tak jak pisałem już wczesniej poskładałem PB z cześci ale na bloku z RP, bo ktos tam napisał że moge tak zrobić lecz niestety jest jedno duże "ale" co zrobic z czujnikiem stukowym?? Pytałem kumpla który ma g60 gdzie u niego jest zamontowany czujnik stukowy i mówi że u nie go jest specjalne wgłębienie w bloku i tam sie go montuje, niestety w bloku RP tego nie ma :goof: i co teraz zrobic?? moze ktos pomoże??
może iśc tym tropem jak zakładają digi do KR PL i 9a bo pewnie tam przy oryginalnym setupie też nie ma stukowca tak jak w RP??........


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pn maja 03, 2010 08:06

ja równiez skończyłem swój silnik.dół 2E góra RV na digi. ogólnie po pierwszych jazdach byłem bardzo zaskoczony jak to autko jedzie.a jedzie tak jak lubię czyli praktycznie od samego dołu,góra od 4500 troszke słabsza ale nieznacznie.dodam ze komp pozostał narazie seryjny z RV a sonda odpięta więc i to może mieć nieznaczny wpływ na moc i jej rozklad.w dolocie filtr stożkowy simoty,wydech praktycznie przelot o śr 52mm.sama kondycja gratów też do najlepszych nie nalezy.głowica jest po ponad 320 tys a blok po ponad 200tys, i przy skladaniu nic nie było ruszane.

po kilkuset km dołozyłem LPG I generacje i jestem mega zaskoczony bo autko praktycznie nic na tym nie straciło.nie zauważyłem żadnego pogorszenia osiągów ale czy faktycznie tak jest to dopiero sprawdze na hamowni.

ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego silnika.

TiTeK pisze:Pytałem kumpla który ma g60 gdzie u niego jest zamontowany czujnik stukowy i mówi że u nie go jest specjalne wgłębienie w bloku i tam sie go montuje, niestety w bloku RP tego nie ma
w PF i 2E nie ma zadnego wgłębienia.w bloku jest nagwintowany otwór tylko.patrząc z przodu auta to między 1 a 2 świecą.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: TiTeK » pn maja 03, 2010 14:32

dawid018, miał bym prośbe zrobił być foto dokładne jak i gdzie masz/miałeś zamontowanego tego stukowca bede bardzo wdzieczny


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn maja 03, 2010 15:24

dawid018 pisze:TiTeK napisał/a:
Pytałem kumpla który ma g60 gdzie u niego jest zamontowany czujnik stukowy i mówi że u nie go jest specjalne wgłębienie w bloku i tam sie go montuje, niestety w bloku RP tego nie ma


w PF i 2E nie ma zadnego wgłębienia.w bloku jest nagwintowany otwór tylko.patrząc z przodu auta to między 1 a 2 świecą.
w g60 jest tak samo jak w pf i w 2e i nie jest to na pewno wgłębienie tylko tak jak kolega pisze taka wypustka z nagwintowanym otworem.
Coś mi się nie chce wierzyć, że RP nie ma tego na bloku.



Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: TiTeK » pn maja 03, 2010 15:57

no wiesz pierwszy raz mam do czynienia z digi a co za tym idzie nie miałem wczesniej stkowca, prosił bym bardzo o fotke w którym miejscu jest zamontowany stukowiec i jak :)

Obrazek



to jest ten wypust zaraz obok mocowania alternatora z otworkiem??
niech ktoś zaznaczy na tej focie i wrzuci spowrotem


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn maja 03, 2010 16:14

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: TiTeK » pn maja 03, 2010 16:19

no i super śliczne dzieki za pomoc :)

mam jeszcze jeden mały problem ;) czy do silnika PB musi być zamontowany rozdzielacz zapłonu taki jaki fabryka wkładała do pf/pb czy moze byc ciut inny?? bo mam ten z RP tylko on ma z boku ta gruche do sterowania podciśnieniem a drugi który mam tej gruchy nie ma i wygląda identycznie jak ten z PF/PB tylko numer sie nie zgadza bo nabite na nim jest 030 905 205 AC nie wiem z jakiego auta pochodzi??


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pn maja 03, 2010 16:28

może być ten od RP, widzę że blok ładnie już zrobiłeś ja jednak włożył bym tłoki pf/pb i będziesz miał pełną wersję tego silnika o jego pełnej mocy a tak to ze 100 koni, lepiej przy jednej robocie zrobić


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: TiTeK » pn maja 03, 2010 16:30

RasPL, przeczytaj temat od poczatku :) tłoki są z PB i głowa z PB splanowana wiecej,

Czyli moge upchac ten z RP?? troche mnie zastanawia czemu w RP wyprzedzenie zapłonu było sterowane podcisnieniem a w PB juz nie jest to potrzebne?? czycby ECU sobie samo tym steruje??
Ostatnio zmieniony pn maja 03, 2010 16:34 przez TiTeK, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pn maja 03, 2010 16:42

dokładnie tak jak piszesz ;) sorry nie czytałem tematu w całości


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: TiTeK » pn maja 03, 2010 16:44

nieszkodzi każdemu sie moze zdażyć ale wielkie dzieki za info co do tego rozdzielacza :) najchetniej zdemontował bym ta gruche z tego rozdzielacza bo ani to ładne ani funkcjonalne w moim wypadku :)


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pn maja 03, 2010 16:57

jak zdejmiesz gruszkę to czujnik halla będzie luźno sobie chodził a tak być nie może i musiał byś go zablokować w tej samej pozycji w tjakiej jest z gruszką no i otwór zaślepić żeby do środka nic nie leciało, ten drugi aparat co masz powinien też pasować


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości