Strona 7 z 24

: śr lip 07, 2010 07:34
autor: spawacz
pasuja 13 , et przynajmiej 45 . Oczywiscie mowa o 8V GTI i mk2 tylko.

: śr lip 07, 2010 15:00
autor: RasPL
moje miały et35 i mówię o tyle, bo że przód pasuje pod 239 to nie ma dziwne skoro to najmniejsze tarcze

: śr lip 21, 2010 13:22
autor: ttygrys5
Spid3r napisał/a:
To są numery OE tego wężyka hamulcowego z Passata B5:
VW 8E0611775B
VW 8E0611775E
VW 8E0611775J

Numer katalogowy: 38-1123 (katalog Kager)
Według interCarsu pasuje tez wężyk z passata B3 i są tańsze,Dobrze patrze czy się mylę?
--> InterCars <--

: czw lip 22, 2010 18:33
autor: bullas
w poniedziałek wybieram się do znajomego tokarza po redukcje do przykręcenia standardowego węża do zacisku tylnego. rezygnuje całkiem z elastycznego przewodu przy zacisku.

jeśli ktoś potrzebuje taki zestaw (czyli 2 redukcje ) to mogę zamówić więcej kompletów oczywiście po kosztach. jeszcze nie wiem ile za to krzyknie ale pewnie nie będzie to kosmos...
Pisać PW jeśli ktoś chce ...

: czw lip 22, 2010 18:46
autor: sas_gti
dziwię się Tobie. Są to standardowe elementy złączne, które mozna kupić w kazdym sklepie z tego typu elementami. Ile by tokarz nie krzyknął to będzie to produkcja jednostkowa i musi być drożej niż np w http://pwpnet.pl/
bullas pisze:rezygnuje całkiem z elastycznego przewodu przy zacisku.
poprawiasz fabrykę mówisz :bajer: ...Nie zastanawiałeś się nigdy dlaczego przy zaciskach są włąśne elastyczne przewody a przy bebnach nie ma takiej potrzeby? pewnie nie...

: czw lip 22, 2010 19:05
autor: bullas
Nie zastanawiałeś się nigdy dlaczego przy zaciskach są włąśne elastyczne przewody a przy bebnach nie ma takiej potrzeby? pewnie nie...
no nie (chodzi o wymianę klocków ?) , to oświeć mnie jeśli ty wiesz.. :hmm:

PS w linku który podałeś nie mogę znajść żadnych redukcji tego typu.

: czw lip 22, 2010 20:16
autor: RasPL
bullas, a no po to że jak popatrzysz na zacisk i jego mocowanie do jarzma to zobaczysz ze zacisk się porusza więc dlatego jest przewód elastyczny, czasem lepiej pomyśleć po co ktoś się trudził dawać coś zamiast iść na łatwiznę

[ Dodano: 22 Lip 2010 20:21 ]
jak na moje oko to ja chyba mam w swoim zaciski od mk4 bo mam redukcje powkręcane dziwne i nie mam sprężynek powrotnych przy dzwigienkach ręcznego, kto wie co to za zaciski ? :helm:

: czw lip 22, 2010 23:20
autor: bullas
RasPL pisze:jak na moje oko to ja chyba mam w swoim zaciski od mk4 bo mam redukcje powkręcane dziwne i nie mam sprężynek powrotnych przy dzwigienkach ręcznego, kto wie co to za zaciski ?
pewnie mk4 ale dla pewności zapodaj fotkę to zobaczymy albo sprawdż na allegro jak dokładnie wyglądają z mk4 i po prostu porównaj :bigok:

PS masz rację z tymi wężykami ale mi się wydaje ze zaciski sporo się nie ruszają i powinno być git... jak nie to przerobię na węzyki z mk2 a redukcja się przyda bo w coś trzeba je wkręcić :pub:

: pt lip 23, 2010 15:37
autor: sas_gti
Zacisk jest na przykręcony śrubach "pływających". W miarę zużywania się klocków i tarcz a także podcas wciskania pedału hamulca, zacisk przesuwa sie na prowadnicy (jest to nawet kilka cm), dlatego do zacisku powinien być doprowadzony przewód elastyczny.
Przy bębnach nie ma takiej konieczności bo cylinderek nie ulega przesunięciu podczas pracy ani w miarę zuużywania się podzespołów, więc można w niego wkręcić bezpośrednio przewód sztywny.
Jest to po prostu podyktowane względami bezpieczeństwa

: pt lip 23, 2010 21:08
autor: bullas
sas_gti pisze:zacisk przesuwa sie na prowadnicy (jest to nawet kilka cm)
kilka cm ? jak to ?

wydaje mi się że przesuwa się nie znacznie z czasem kiedy się zcierają klocki,

klocek ma około 1cm. gróbości więc więcej jak 1 cm. nie przesunie się ? a po zatym zciera się powoli a zacisk nie ma dużego skoku więc powinno być git,

nie będe się spierał wiem ze sas_gti, masz pewną racje jeśli chodzi o bezpieczeństwo.

w niedalekiej przyszłości kupie węze w stalowym oplocie i to zmienie ale na jakiś czas będzie musiało być git

: sob lip 24, 2010 14:36
autor: sas_gti
centymetr, dwa czy trzy. Dla mnie nie ma znaczenie, ten element pracuje na prowadnicach i węże powinny być elastyczne. Też niedawno się zajmowałem montażem zacisków od mk4 i miałem podobny dylemat.

: sob lip 24, 2010 17:37
autor: RasPL
dobra odnalazłem jakie to zaciski mam i wychodzi że z polo 6n2 1.4 16V o dokładnie takie
Obrazek

wie ktoś jak je poskładać bo widziałem gdzieś że te z mk2 trzeba tłoczek w odpowiedniej pozycji ustawić, nie wiem jak te zaciski :crazy:

: sob lip 24, 2010 18:53
autor: toffic
to sa z Paska B4, też tam takie były, sam mam u siebie i ręczny jest dużo lepszy niż na gerlingach

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

: pt sie 06, 2010 16:01
autor: wojtas4589
Panowie, może ktoś konkretnie napisać czy te redukcje do przewodu na zacisk od mk4 można kupić gotową czy trzeba samemu dorabiać?