Strona 7 z 42

: czw sty 13, 2005 20:59
autor: TAZ
Twój silnik ma 70kw czy 66kw. Natryski to faktycznie sporo roboty, ale możesz założyć drugą chłodnice oleju, taką przez którą przepływa płyn. Możesz też założyć termostat, który będzie się szybciej otwierał. Jak masz możliwość to zapodaj tłoki z g60.

: czw sty 13, 2005 21:18
autor: Grzegorz
70 KW 95km
A czy to digi II zadziala z turbo czy lepiej zostac przy KE-jet..., bo digi I jest na bazie G60 wiec tu nie ma wiekszych problemow

: czw sty 13, 2005 21:45
autor: TAZ
Borys mi dzisiaj naklikał, że digi1 bez turba też działa i nawet nieźle. Także jak turbina klinknie to bez niej też pojedziesz.

: pt sty 14, 2005 00:29
autor: Grzegorz
:) no czasami widac corrado G60 bez G :)
a mam pytanie jaka jest srednica tlokow w PG ??

: pt sty 14, 2005 00:48
autor: evolution
81,5
chyba:)

: pt sty 14, 2005 11:05
autor: TAZ
81

: pt sty 14, 2005 13:18
autor: Grzegorz
a jak rozwiazac hamowanie
serwo jak mi wiadomo dziala na podcisnienie, wiec przy takim dokladaniem turbo hamulce beda gorsze, a gdyby ta rure co idzie do kolektora podpiac przed turbina. tam zawsze jest podcisnienie czy to by zagralo ??

czy te tloki od pg wejda w JH? uszczelki pod glowice roznia sie o 0,5 ??
jh 83
pg 8,2
ale wiem to od takiej niemilej dziewczyny co pracuje w sklpie wiec nie jestem pewny
a jezeli tloki sa mniejsze tez o 0,5 to czy mozna dac nadwymiarowe pierscienie??

: pt sty 14, 2005 20:06
autor: evolution
z hamowaniem nie ma problemu zostawiasz tak jak jest po zamknieciu przepustnicy w kolektorze masz podcisnienie zawor serwa utrzymuje je w serwie tak ze wspomaganie dziala, a co do zrobienia lepsiejszych to zmiana tarcz i zacisków na wieksze, niestety wraz z zwrotnicami...

: pt sty 14, 2005 20:14
autor: evolution
Grzegorz pisze:oznaczenia JH
sciro II
chcialbym zrobic to na digi I (ktorego usilnie szukam)
ewentualna zmiana tlokow, tylko na jakie, od jakiego silnika wejda do mnie ??
co jeszcze mozna zrobic, aby nie ugotowac silnika ??
chodnica oleju jest, ale wodna,
nie wiem jak z tym natryskiem na tloki, bo to chyba sporo roboty:(
i jaka turbine polecacie chce kupic nowa, a wolalbym nie przeginac aby nie okazalo sie potem, ze daje za duze cisnienie i zawor caly czas by sie otwieral
bardzo łatwo zrobic natryski robiac dziurki w stopach panewek głównych na 1 2 4 5 panewce wiertełkiem 1,5 do 2,0 mm pod katem okolo 15 stopni w kierunku cylindrow(do srodka silnika) jedyny minus że trzeba zrobic otworki równiez w panewkach wiertelkiem okolo 3 do 4 mm zeby ewentualne przesuniecia zniwelować. nie jest to tak jak natryski w oryginale ale zawsze lepiej niz bez, w paru silnikach dziala ta przeróbka bez zarzutu.

: sob sty 15, 2005 12:55
autor: TAZ
Jak masz gdzieś zdjęcia takiej przeróbki to zamieśc nie jeden z forumowiczów by to zrobił u siebie.

: ndz sty 16, 2005 17:50
autor: evolution
nie robie zdjec podczas pracy wiec nie mam zadnych zdjec poza tymi dla sponsora i z rajdow
poza tym opisalem tak ze kazdy powinien zrobic
sam ta przerobke
pozdrawiam

: śr sty 19, 2005 00:19
autor: GTO
to moze poczytajcie jak sie skonczyła przerobka PF/PB na turbo

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1713193

"wiedziałem, że tak będzie" ;)

: śr sty 19, 2005 05:27
autor: Grzegorz
mam pytanie z innej beczki
turbina kkk03, a kkk04 ?? jakie roznice.
cisnienie?? przy jakich obrotach??
czy moge regulowac cisnienie doladowania czy jest to sztywna cecha turbosprzezarek ??

: śr sty 19, 2005 11:36
autor: TAZ
kkk03 jest montowana do silników 1,8 20V do 150KM, a kkk04 do seata leona cupra r 225KM.