Przygotowanie silnika pod Turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw sty 13, 2005 20:59

Twój silnik ma 70kw czy 66kw. Natryski to faktycznie sporo roboty, ale możesz założyć drugą chłodnice oleju, taką przez którą przepływa płyn. Możesz też założyć termostat, który będzie się szybciej otwierał. Jak masz możliwość to zapodaj tłoki z g60.



Grzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:23
Lokalizacja: Wroc

Post autor: Grzegorz » czw sty 13, 2005 21:18

70 KW 95km
A czy to digi II zadziala z turbo czy lepiej zostac przy KE-jet..., bo digi I jest na bazie G60 wiec tu nie ma wiekszych problemow



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw sty 13, 2005 21:45

Borys mi dzisiaj naklikał, że digi1 bez turba też działa i nawet nieźle. Także jak turbina klinknie to bez niej też pojedziesz.



Grzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:23
Lokalizacja: Wroc

Post autor: Grzegorz » pt sty 14, 2005 00:29

:) no czasami widac corrado G60 bez G :)
a mam pytanie jaka jest srednica tlokow w PG ??



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt sty 14, 2005 00:48

81,5
chyba:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt sty 14, 2005 11:05

81



Grzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:23
Lokalizacja: Wroc

Post autor: Grzegorz » pt sty 14, 2005 13:18

a jak rozwiazac hamowanie
serwo jak mi wiadomo dziala na podcisnienie, wiec przy takim dokladaniem turbo hamulce beda gorsze, a gdyby ta rure co idzie do kolektora podpiac przed turbina. tam zawsze jest podcisnienie czy to by zagralo ??

czy te tloki od pg wejda w JH? uszczelki pod glowice roznia sie o 0,5 ??
jh 83
pg 8,2
ale wiem to od takiej niemilej dziewczyny co pracuje w sklpie wiec nie jestem pewny
a jezeli tloki sa mniejsze tez o 0,5 to czy mozna dac nadwymiarowe pierscienie??



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt sty 14, 2005 20:06

z hamowaniem nie ma problemu zostawiasz tak jak jest po zamknieciu przepustnicy w kolektorze masz podcisnienie zawor serwa utrzymuje je w serwie tak ze wspomaganie dziala, a co do zrobienia lepsiejszych to zmiana tarcz i zacisków na wieksze, niestety wraz z zwrotnicami...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt sty 14, 2005 20:14

Grzegorz pisze:oznaczenia JH
sciro II
chcialbym zrobic to na digi I (ktorego usilnie szukam)
ewentualna zmiana tlokow, tylko na jakie, od jakiego silnika wejda do mnie ??
co jeszcze mozna zrobic, aby nie ugotowac silnika ??
chodnica oleju jest, ale wodna,
nie wiem jak z tym natryskiem na tloki, bo to chyba sporo roboty:(
i jaka turbine polecacie chce kupic nowa, a wolalbym nie przeginac aby nie okazalo sie potem, ze daje za duze cisnienie i zawor caly czas by sie otwieral
bardzo łatwo zrobic natryski robiac dziurki w stopach panewek głównych na 1 2 4 5 panewce wiertełkiem 1,5 do 2,0 mm pod katem okolo 15 stopni w kierunku cylindrow(do srodka silnika) jedyny minus że trzeba zrobic otworki równiez w panewkach wiertelkiem okolo 3 do 4 mm zeby ewentualne przesuniecia zniwelować. nie jest to tak jak natryski w oryginale ale zawsze lepiej niz bez, w paru silnikach dziala ta przeróbka bez zarzutu.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob sty 15, 2005 12:55

Jak masz gdzieś zdjęcia takiej przeróbki to zamieśc nie jeden z forumowiczów by to zrobił u siebie.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 16, 2005 17:50

nie robie zdjec podczas pracy wiec nie mam zadnych zdjec poza tymi dla sponsora i z rajdow
poza tym opisalem tak ze kazdy powinien zrobic
sam ta przerobke
pozdrawiam


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr sty 19, 2005 00:19

to moze poczytajcie jak sie skonczyła przerobka PF/PB na turbo

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1713193

"wiedziałem, że tak będzie" ;)


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Grzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:23
Lokalizacja: Wroc

Post autor: Grzegorz » śr sty 19, 2005 05:27

mam pytanie z innej beczki
turbina kkk03, a kkk04 ?? jakie roznice.
cisnienie?? przy jakich obrotach??
czy moge regulowac cisnienie doladowania czy jest to sztywna cecha turbosprzezarek ??



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr sty 19, 2005 11:36

kkk03 jest montowana do silników 1,8 20V do 150KM, a kkk04 do seata leona cupra r 225KM.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości