Strona 6 z 7

: pn mar 01, 2010 16:52
autor: DK-Pavulon
Panowie czy jest róznica jak zamontuje tylne tuleje wahacza z poliuretanu? Chodzi mi o to, ze jeden rant tuleji jest troche węższy od drugiego...Którym do góry? Czy nie ma to znaczenia?

: śr mar 24, 2010 18:06
autor: toffic
Szukam namiarów na poli do zawieszenia Golf I/Sirocco oraz Polo 86c2f, jak ktoś kojarzy gdzie można zakupić to prosze o link :bigok:

: czw mar 25, 2010 19:27
autor: golfiarz1
toffic pisze:Szukam namiarów na poli do zawieszenia Golf I/Sirocco oraz Polo 86c2f, jak ktoś kojarzy gdzie można zakupić to prosze o link :bigok:
http://www.strong-flex.eu/index.php?pag ... t&Itemid=1

: śr cze 16, 2010 18:58
autor: szocik88
Panowie co sądzicie o tym poli:
http://allegro.pl/item1077958672_tuleje ... _iv_4.html

pytanie o poliuretan??

: pt paź 15, 2010 00:59
autor: Semian
odkopie troche temat, przegladajac allegro i strone Bikopura nie zauwazylem zeby mozna bylo kupic gumy pod maglowice , gdzie mozna takowe nabyc i czy jest sens ich montowania

pytanie o poliuretan??

: pn lis 08, 2010 19:20
autor: Lookasch
Witam,
Wymieniłem wszystkie gumy w zawieszeniu swojego Mk4 na żółty poliuretan (bikopur) i ...
dlaczego to tak skrzypi i czy samo się ułoży i przestanie ? Jest sztywniej aż nie wiem czy nie za sztywno i do tego dzwoniące zaciski hamulcowe macie jakiś sposób na nie ?

Re: pytanie o poliuretan??

: pn lis 08, 2010 22:21
autor: golfiarz1
Lookasch pisze:Witam,
Wymieniłem wszystkie gumy w zawieszeniu swojego Mk4 na żółty poliuretan (bikopur) i ...
dlaczego to tak skrzypi i czy samo się ułoży i przestanie ? Jest sztywniej aż nie wiem czy nie za sztywno i do tego dzwoniące zaciski hamulcowe macie jakiś sposób na nie ?
a uzyles tego smaru co tam dali by nie skrzypialo

Re: pytanie o poliuretan??

: pn lis 08, 2010 23:34
autor: Lookasch
golfiarz1 pisze:
Lookasch pisze:Witam,
Wymieniłem wszystkie gumy w zawieszeniu swojego Mk4 na żółty poliuretan (bikopur) i ...
dlaczego to tak skrzypi i czy samo się ułoży i przestanie ? Jest sztywniej aż nie wiem czy nie za sztywno i do tego dzwoniące zaciski hamulcowe macie jakiś sposób na nie ?
a uzyles tego smaru co tam dali by nie skrzypialo
Tak

Re: pytanie o poliuretan??

: wt lis 09, 2010 20:18
autor: golfiarz1
Lookasch pisze:
golfiarz1 pisze:
Lookasch pisze:Witam,
Wymieniłem wszystkie gumy w zawieszeniu swojego Mk4 na żółty poliuretan (bikopur) i ...
dlaczego to tak skrzypi i czy samo się ułoży i przestanie ? Jest sztywniej aż nie wiem czy nie za sztywno i do tego dzwoniące zaciski hamulcowe macie jakiś sposób na nie ?
a uzyles tego smaru co tam dali by nie skrzypialo
Tak
to niewiem ja mam juz 2 lata u siebie zolte i jest wszystko oki i nawet niejest za twardo tylko mam gwinta z regulacja twardosci i ustwawilem pod siebie

pytanie o poliuretan??

: śr lis 10, 2010 23:44
autor: Praks
zestawy do mk1 i scirocco mamy dostepne

Obrazek

kontakt:

prakscorrado@op.pl

pytanie o poliuretan??

: ndz lis 28, 2010 22:56
autor: Kipa
To na belke tyl na zwyklej zawieszce lepiej nie zakladac poliureatnow ? Bo na wiosne chce gwinta zarzucic,Ale boje sie o ta belke :)

Re: pytanie o poliuretan??

: czw sty 13, 2011 19:01
autor: matiboss1
hmm ludzie sie naczytali i nasłuchali jakie to te poliuretany nie są cudowne a czy ja wiem czy to takie super jednak po coś producent zastosował odpowiednią mieszanke gum itp żeby reszta elementów zawieszenia nie dostawała popalic :/
Albo przerabiać jakieś ośki tulejki uniball czy jak to sie zwie robic konine w samochodzie hehe i jeździć z niepewnością czy wytrzymie czy sie nie ukręci <LOL>
hehe i płacić po 400 zł za coś co sie potem człowiek bedzie wkur. i żałował że to kupił .
Pozdro VW hehe :D

pytanie o poliuretan??

: pt sty 14, 2011 19:00
autor: sas_gti
matiboss1 pisze:a czy ja wiem czy to takie super jednak po coś producent zastosował odpowiednią mieszanke gum itp żeby reszta elementów zawieszenia nie dostawała popalic
jak nie wiesz to nie pisz tylko się dowiedz. Guma jest zastosowana główne ze względu na komfort i koszty.
matiboss1 pisze:Albo przerabiać jakieś ośki tulejki uniball czy jak to sie zwie robic konine w samochodzie hehe i jeździć z niepewnością czy wytrzymie czy sie nie ukręci <LOL>
no taaaa uniballe to faktycznie druciarskie rozwiązanie - ta "konina" jak to ująłeś jest stosowana w WRC i F1 nie szukając daleko. Oczywiscie wszystko się urywa w niewiadomo którym momencie...po prostu "konina w samochodzie hehe"
aha i wiecej lolów i hehe dopisz następnym razem do swojego posta to będzie fajniejszy :pub:

pytanie o poliuretan??

: wt sty 25, 2011 10:10
autor: SZOPENN
kolego sas_gti, ja nie wiem czy to takie śmieszne jest, ale w omegach np po poliuretanach pękają wahacze w miejscu mocowania pionowej tulei, radzę tego nie zakładać bo stary wahacz może nie wytrzymać naprężeń jakie te tuleje wywołują, na forum bestiales omegi też swego czasu zrodziła się ekspansja na poliuretany, ale jakoś po kilku wypadkach popękanych wahaczy towarzystwo przestało rumakować i twierdzić jak to one są niezbędne do sportowej jazdy, a co ważniejsze przestano kwestionować dobór materiałów przez producenta......

Ci co założyli te polimery, niech szybciutko zakładają zwykłe silentbloki. Szkoda życia na nie. Tak,tak, życia. Jazda na tych wynalazkach stwarza bardzo poważne zagrożenie. Pół biedy jak się sam zabijesz, ale jak kogoś pociągniesz za sobą to.....uhhh.
Przejechałem wczoraj prawie trzysta kilosów i dzięki Bogu wahacz urwał się już u celu podróży, przy podjeździe na niski krawężnik. Konkretnie puściły spawy przy uchu wahacza. I ciekawostka. Najpierw puściły górne już jakiś czas temu, bo w miejscu pęknięcia pojawiła się już rdza, a później upierniczył się dolny spaw. Zwrócie uwagę przy wymianie, jak te spawy są wykonane. U mnie, w starym wahaczu "przypunktowane" były w "aż" 3 miejscach. W tej używce którą założyłem spaw położony był już po całej długości styku ucha z wahaczem.
Wymieniam u siebie całe wahacze, nie tylko tuleje. Tak na wszelki wypadek.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Najfajniejsze i godne drwin jest to, że (bez obrazy) każdy popierając pouliretany, stabilzatory i inne wynalazki odnosi się do sportu tak ja ty Sas_gti. Ok, jeśli ty jeździsz rajdowo i potrafisz ocenić zyski na podstawie czasu z sektorów, masz do tego wzmocnione wahacze i przystosowane auto to wiadomo... na pewno wszystko działa jak należy. Ale litości, zwykli ludzie i sportowa jazda... narażanie siebie i innych na ryzyko???