Strona 6 z 6

załozony gaznik do 1.8 rp albo gx po co ?

: czw gru 09, 2010 00:05
autor: Pawel_Mk2
mam pytanie co do elektryki jaka rzeźba będzie bo się aż boje
co gdzie bedzie szło
a co z skrzynka bezpiecznikow?

załozony gaznik do 1.8 rp albo gx po co ?

: czw gru 09, 2010 10:10
autor: jhosef
golfiarz II 1.8 rp pisze:jaką pompę mam to nie wiem nie znam się,na stronie 2 jest zdjęcie
Może ujdzie ta pompa, nie wiem jakie ciśnienie daje.
golfiarz II 1.8 rp pisze:mam pytanie co do elektryki jaka rzeźba będzie bo się aż boje
co gdzie bedzie szło
a co z skrzynka bezpiecznikow?
Musiałbyś ustalić jaki miałeś silnik pierwotnie. Bo być może instalacja nie wymaga większych zmian. O swap-ach było wiele napisane na forum.

załozony gaznik do 1.8 rp albo gx po co ?

: czw gru 09, 2010 13:14
autor: Pawel_Mk2
1.3 KAT hehe ale stara jest instalacja ta pierwsza co była, 88 rok auta
dawce mam pasata b3 całego.

załozony gaznik do 1.8 rp albo gx po co ?

: czw gru 09, 2010 16:33
autor: mate64
golfiarz II 1.8 rp pisze:dawce mam pasata b3 całego.
to bierzesz cały monowtrysk wraz z dolotem i instalacją elektryczną. Czerwony przełąnik (od jeża) niebieski czujnik, Pompa paliwa a w zasadzie 2 w starszym rozwiązaniu (niskiego i wysokiego ciśnienia) można spróbować dopasować pojedyńczą pompę od mk3/opla/peugota/fiata na monomotronicu.

załozony gaznik do 1.8 rp albo gx po co ?

: ndz gru 12, 2010 18:24
autor: Pawel_Mk2
Cholera zima jest narazie się wstrzymam z ta przekładka na jednopunkt.
co dało by gdybym rozwiercił przepustnice w tym gaźniku.
jaka jest średnica tego małego otworku w przepustnicy.
można by go o 1mm rozwiercić lub 2mm
Obrazek

czy na biegu jałowym by lepiej chodził?

załozony gaznik do 1.8 rp albo gx po co ?

: ndz gru 12, 2010 19:01
autor: Pawel_Mk2
wydaje mi sie że powodem gaśnięcia na benzynie jak ta klapka przepustnicy
jak pociągnę linke gazu to przepustnica nie otwiera się jak na tym zdjęciu tak daleko tylko znacznie mniej
(nie moja fota bo przykladowa)ale taki mam
i na jałowym możne być klapka zamknięta i np silnik sie dusi czy zalewa ? dlatego możne gasnąć?
tą dysze wolnych wyjmowałem i przeczyściłem nadal nic.
cały ten mechanizm dodawania gazu mógł się jakoś przestawić..

załozony gaznik do 1.8 gx po co ?

: pt gru 17, 2010 12:40
autor: jhosef
golfiarz II 1.8 rp, podstawowym problemem z tym gaźnikiem jest to, iż jest to gaźnik 2e3 do silników 1,3. Ma dużo mniejsze średnice gardzieli, inne dysze i silnik nie będzie na tym chodził dobrze. Ciężko będzie wyregulować to draństwo.
Jeździłem pewien czas na takim gaxniku w 1,6 i nie da rady aby to dobrze latało, tym bardziej w 1,8.

Którą przepustnicę chcesz rozwiercać? Ssania?

Tu masz gaźniki 2E2 do 1,6. Ma dodatkowe ustrojstro do regulacji dawki/

http://moto.allegro.pl/golf-2-jetta-pas ... 26559.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moto.allegro.pl/vw-golf-ii-1-6-1 ... 46465.html" onclick="window.open(this.href);return false;

załozony gaznik do 1.8 gx po co ?

: pt gru 17, 2010 18:29
autor: Pawel_Mk2
dziwne bo jakoś to normalnie chodziło i nie było problemów z obrotami i szarpaniem itp. i naprawdę na benzynie pocisk był.
a co do gaźnika to jak będzie cieplej wyjmę go i przedmucham kompresorem i jak nic nie poradzę to trudno.
dysze wolnych obrotów wyjąłem i przeczyściłem i nadal nic

załozony gaznik do 1.8 gx po co ?

: śr lip 25, 2012 17:57
autor: Pawel_Mk2
jak się komus nie chce przekładać mono i elektryki puszac to podstawka na kolektor ssacy i gaznik najszybszy sposób i tez jeździ...
jak sie weber spisuje ?

załozony gaznik do 1.8 gx po co ?

: pt sie 03, 2012 11:05
autor: Pawel_Mk2
a masz druga przepustnice podcisnieniowa czy mechaniczna ?