Strona 6 z 13

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: sob sty 28, 2012 20:11
autor: Przemek
mam problem z kołem pasowym z wspomagania dotyka mi podłóżnicy co mam robić?? sanki z mk 3

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: sob sty 28, 2012 21:25
autor: superkasztan
Jak wkłada się TDI ze wspomą
trzeba wziąć najpierw kawałek drewna, młotek i "delikatnie" przefasonować podłużnice w miejscu gdzie będzie koło pasowe ( wbić blachę do wnętrza podłużnicy)
Przetoczenie oryginalnego koła daje taki efekt że się rozlatuje, można dotoczyć nowe pełne węższe delikatnie ale to i tak nie przyniesie takiego efektu, jak "zrobienie" miejsca w podłużnicy. I chyba nie ważne jakie dasz sanki.

Nie wygodnie robi się to gdy silnik jest w budzie, najlepiej zrobić to przed włożeniem motoru.

Pozdro
Kam

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: sob sty 28, 2012 21:28
autor: arwam
sytuację poprawia trochę zastosowanie łapy pod sinikiem z paska B3

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: ndz sty 29, 2012 11:11
autor: superkasztan
której?? z przodu czy z tyłu??

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: ndz sty 29, 2012 13:32
autor: spawacz
z boku... :panna: , mozesz i na ori lapie to robic, ale tylko i wylacznie na jedno-klinie i nie bedzie zadnego problemu.

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: ndz sty 29, 2012 13:57
autor: arwam
spawacz pisze:mozesz i na ori lapie to robic, ale tylko i wylacznie na jedno-klinie i nie bedzie zadnego problemu.

spawacz, łapy z paska i golfa się różnią. ja mam z paska i silnik jest niżej. wtedy czasem mi do podłużnicy doknie tylko koło pasowe przy bucie do podłogi i na lewym zakręcie jak na poduszkach silnik się przesunie w prawą stronę odrobinę.

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: ndz sty 29, 2012 13:59
autor: spawacz
TAk, ale na orginalnej golfowskiej tez sie da tyle na szajbach 1-klin. SA waskie i jak nawet motor dzwignie to sie nic nie dzieje.

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: ndz sty 29, 2012 18:36
autor: superkasztan
Rozumiem że trzeba wymienić koła pasowe na wale i na alternatorze ??

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: ndz sty 29, 2012 23:25
autor: arwam
spawacz pisze:TAk, ale na orginalnej golfowskiej tez sie da tyle na szajbach 1-klin.

ale czasem założyć altek na szeroki pasek się bardziej opłaca niż na wąski

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: wt sty 31, 2012 14:23
autor: superkasztan
Właśnie
czy to ma sens ??
i da się tak po prostu zrzucić sprzęgło z alternatora i założyć koło na pasek klinowy :bajer:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: ndz lut 26, 2012 10:04
autor: franQlin
Ja mam u siebie szeroki pasek wielorowkowy i jest git. Tylko że moja buda miała kiedyś dzwonka prawą stroną i musiałem młotem zrobić trochę miejsca, bo pojawił się brzuch. Ostatecznie nie byłem zadowolony ze względów estetycznych i wstawiłem kawałek podłużnicy z mk3 (w mk3 jest takie podcięcie właśnie na koła). Teraz jest około 2cm odstępu o podłużnicy i nic się nie dzieje. Morał: jeśli Twoja podłużnica ma fabryczny kształt, to ją troche "ładnie" namłotkuj i tyle :bajer:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: ndz lut 26, 2012 10:46
autor: arwam
a po co maltretować podłużnicę młotkiem kiedy wystarczy tylko zastosować łapy od Paska B3. u mnie to wystarczyło to sądzę że i u ciebie wystarczy

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: ndz lut 26, 2012 18:49
autor: chrzaniu
Ja u siebie zastosowałem tylną łape z 1.6D mk2 , przednią poduszke wraz z całym dolną belką z Passata B4 ( poduszke skróciłem o 1.5cm bo silnik piał za mocno w góre ) działa to i nic nie chaczy ani nic nie było młotkowane, jedyny problem u mnie to że nie zakladalem wspomagania i musialem zrobic nowy napinacz paska ( tego wąskiego ) .

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: pt lip 06, 2012 10:51
autor: Grzech GD
witam Wszystkich.. paluje wrzucic AFN-a do Mk 2 syncro 1.8 benz i z tego co wyczytałem to łapy z mojego 1,8 mam przykrecic do afn-a i calosc posadzic na wuzku mka ....dawca mk3 afn kompletny wiazki skrzynia itp skrzynie bede wkładal 02A tylko ze syncro ..pytanie moje \> >>> czy silnik bedzie w pozycji takiej jak stary motor zeby nie bylo jaj z zalozeniem wału...przednia łapa silnika rozumiem ze zostaje z mk 2 i belka tez pytanie kolejne oski zostaja bo wew.przeguby mam 100..kolejne pytanie elektryka (po 89r) czyli przepinam zegary wiazke diognostyczna imo(MK3) do mojej (mk2) reszta zostaje z mk 2 ..kolejne pyt bak..ze wzgledu ze mam syncro ciezki temat zeby dorwac bak od klekota syncro co z pompa w baku rozumiem ze bedzie pasowała od mk3 afn??? i jak przerobic pedał gazu ?? mam pedaly passat b3 pod hydro ,czy od mk3 sam pedal gazu moge przelozyc do tych b3 i bedzie pasowalo czy jakas rzezba ....nie chce utknac w czarnej dup..ie dlatego prosze o wyczerpujace odpowiedzi..pozdrawaim kolegow