Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2348
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: Przemek » sob sty 28, 2012 20:11

mam problem z kołem pasowym z wspomagania dotyka mi podłóżnicy co mam robić?? sanki z mk 3


LEŚNY PRZYTULAS

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: superkasztan » sob sty 28, 2012 21:25

Jak wkłada się TDI ze wspomą
trzeba wziąć najpierw kawałek drewna, młotek i "delikatnie" przefasonować podłużnice w miejscu gdzie będzie koło pasowe ( wbić blachę do wnętrza podłużnicy)
Przetoczenie oryginalnego koła daje taki efekt że się rozlatuje, można dotoczyć nowe pełne węższe delikatnie ale to i tak nie przyniesie takiego efektu, jak "zrobienie" miejsca w podłużnicy. I chyba nie ważne jakie dasz sanki.

Nie wygodnie robi się to gdy silnik jest w budzie, najlepiej zrobić to przed włożeniem motoru.

Pozdro
Kam


Somewhere in Nowhere

arwam

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: arwam » sob sty 28, 2012 21:28

sytuację poprawia trochę zastosowanie łapy pod sinikiem z paska B3



Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: superkasztan » ndz sty 29, 2012 11:11

której?? z przodu czy z tyłu??


Somewhere in Nowhere

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: spawacz » ndz sty 29, 2012 13:32

z boku... :panna: , mozesz i na ori lapie to robic, ale tylko i wylacznie na jedno-klinie i nie bedzie zadnego problemu.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

arwam

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: arwam » ndz sty 29, 2012 13:57

spawacz pisze:mozesz i na ori lapie to robic, ale tylko i wylacznie na jedno-klinie i nie bedzie zadnego problemu.

spawacz, łapy z paska i golfa się różnią. ja mam z paska i silnik jest niżej. wtedy czasem mi do podłużnicy doknie tylko koło pasowe przy bucie do podłogi i na lewym zakręcie jak na poduszkach silnik się przesunie w prawą stronę odrobinę.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: spawacz » ndz sty 29, 2012 13:59

TAk, ale na orginalnej golfowskiej tez sie da tyle na szajbach 1-klin. SA waskie i jak nawet motor dzwignie to sie nic nie dzieje.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: superkasztan » ndz sty 29, 2012 18:36

Rozumiem że trzeba wymienić koła pasowe na wale i na alternatorze ??


Somewhere in Nowhere

arwam

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: arwam » ndz sty 29, 2012 23:25

spawacz pisze:TAk, ale na orginalnej golfowskiej tez sie da tyle na szajbach 1-klin.

ale czasem założyć altek na szeroki pasek się bardziej opłaca niż na wąski



Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: superkasztan » wt sty 31, 2012 14:23

Właśnie
czy to ma sens ??
i da się tak po prostu zrzucić sprzęgło z alternatora i założyć koło na pasek klinowy :bajer:


Somewhere in Nowhere

Awatar użytkownika
franQlin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 22, 2011 11:49
Silnik: BHE

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: franQlin » ndz lut 26, 2012 10:04

Ja mam u siebie szeroki pasek wielorowkowy i jest git. Tylko że moja buda miała kiedyś dzwonka prawą stroną i musiałem młotem zrobić trochę miejsca, bo pojawił się brzuch. Ostatecznie nie byłem zadowolony ze względów estetycznych i wstawiłem kawałek podłużnicy z mk3 (w mk3 jest takie podcięcie właśnie na koła). Teraz jest około 2cm odstępu o podłużnicy i nic się nie dzieje. Morał: jeśli Twoja podłużnica ma fabryczny kształt, to ją troche "ładnie" namłotkuj i tyle :bajer:


Mk2 R32 DSG 4motion.

arwam

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: arwam » ndz lut 26, 2012 10:46

a po co maltretować podłużnicę młotkiem kiedy wystarczy tylko zastosować łapy od Paska B3. u mnie to wystarczyło to sądzę że i u ciebie wystarczy



chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: chrzaniu » ndz lut 26, 2012 18:49

Ja u siebie zastosowałem tylną łape z 1.6D mk2 , przednią poduszke wraz z całym dolną belką z Passata B4 ( poduszke skróciłem o 1.5cm bo silnik piał za mocno w góre ) działa to i nic nie chaczy ani nic nie było młotkowane, jedyny problem u mnie to że nie zakladalem wspomagania i musialem zrobic nowy napinacz paska ( tego wąskiego ) .


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
Grzech GD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt gru 09, 2011 02:06

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: Grzech GD » pt lip 06, 2012 10:51

witam Wszystkich.. paluje wrzucic AFN-a do Mk 2 syncro 1.8 benz i z tego co wyczytałem to łapy z mojego 1,8 mam przykrecic do afn-a i calosc posadzic na wuzku mka ....dawca mk3 afn kompletny wiazki skrzynia itp skrzynie bede wkładal 02A tylko ze syncro ..pytanie moje \> >>> czy silnik bedzie w pozycji takiej jak stary motor zeby nie bylo jaj z zalozeniem wału...przednia łapa silnika rozumiem ze zostaje z mk 2 i belka tez pytanie kolejne oski zostaja bo wew.przeguby mam 100..kolejne pytanie elektryka (po 89r) czyli przepinam zegary wiazke diognostyczna imo(MK3) do mojej (mk2) reszta zostaje z mk 2 ..kolejne pyt bak..ze wzgledu ze mam syncro ciezki temat zeby dorwac bak od klekota syncro co z pompa w baku rozumiem ze bedzie pasowała od mk3 afn??? i jak przerobic pedał gazu ?? mam pedaly passat b3 pod hydro ,czy od mk3 sam pedal gazu moge przelozyc do tych b3 i bedzie pasowalo czy jakas rzezba ....nie chce utknac w czarnej dup..ie dlatego prosze o wyczerpujace odpowiedzi..pozdrawaim kolegow


Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości