Strona 6 z 24

: ndz maja 23, 2010 02:07
autor: sas_gti
a wyciungłem se ich numer z Etki i wklepałem w wyszukiwarkę intercarsu :helm:
Tak przy okazji okazuje się, że jarzma do 89 roku mają inny numer niż jarzma w golfach 2 po 89 roku. Przy czym te po 89 roku są inne lewe i prawe a te przed 89 są takie same z obu stron. Ja kupiłem te starszego typu bo są tańsze. A Mk3 ma jarzma o tym samym nr co mk2 po 89 r.
Nr org 443615425A
nr TRW LUCAS BDA245
http://sklep.intercars.com.pl/result1.p ... lang_id=PL

: ndz maja 23, 2010 02:20
autor: J.B.S.
O fajnie w poniedziałek jadę zamówić.
Dzieki bardzo


Ale te starsze pasują bezproblemowo? :grin:

: ndz maja 23, 2010 02:31
autor: sas_gti
no na razie wszystko pasuje i nie planuję żadnych muk :) Wygląda na to, że wszystko pasuje idealnie.
Kolega robił taki swap to dał zaciski z mk4, klocki z mk2, jarzma z mk2 te nowe i wszystko gra wiec i tutaj mysle ze nie bedzie problemów.

Ogólnie to z tego co wiem obecnie to można zastować które się chce jarzma, albo nowe od mk2/mk3 czyli te gdzie jest lewe i prawe jarzmo inne albo te stare gdzie lewe i prawe są takie same.

Pozbieram te informacje do kupy.
nr nowych jarzm po 89 r
lewe 1H0615425
prawe 1H0615426

Nr starych jarzm
lewe i prawe 443615425A (w ic TRW LUCAS BDA245 za 130 zł)

Ciekawostką są jarzma o nr 443615425B z audi A4 których zamiennik TRW LUCAS BDA436 w intercarsie jest opisany jako lakierowany na czarno. Ja te właśnie kupiłem, choć jak widać w rzeczywistości na zdjęciach na poprzedniej stronie są srebrne. W zasadzie nie wiem czy to nie jest srebrny lakier?, bo jarzma nie były niczym tłustym zabezpieczone a nie były zardzewiałe. Skrobnę je przy okazji nożykiem to zobaczę czy to lakier.
Ich nr to jakby co 443615425B (w ic TRW LUCAS BDA436 za 137 zł)

[ Dodano: Nie Maj 23, 2010 02:36 ]
wklep 443615425 bez literek na końcu do wyszukiwarki IC to wyskoczą obydwa jarzma o których mówię (stare mk2 i te z audi a4 które miały być rzekomo czarne)

[ Dodano: Nie Maj 23, 2010 02:37 ]
Obrazek
Obrazek

: ndz maja 23, 2010 02:40
autor: J.B.S.
To jest jakaś powłoka galwanizacyjna nie wiem dokładnie jak się nazywa ocynk? nikiel? nie mam pojęcia :crazy:

Dzieki jeszcze raz :pub:

: ndz maja 23, 2010 02:42
autor: sas_gti
no tak ale IC i tak cos pokręcił bo w opisie jest, że czarne, na zdjęciu jak wyżej też są czarne, zamówiłem je a dostałem srebrne. :grin:

[ Dodano: Nie Maj 23, 2010 14:48 ]
No i jak teraz sie Pan na to zapatruje Panie morfeuszu86r ?

: pt cze 25, 2010 17:21
autor: bullas
a czy jarzma tył z passata b4 tdi są takie same jak z mk3?
może ktoś w ETCE zerknąć dla mnie jak to wygląda ?

: pt cze 25, 2010 18:14
autor: sas_gti
w/g ETKI takie same jak w mk3 i mk2 po 89 roku
lewe 1H0615425
prawe 1H0615426

mozesz tez dac takie jarzma jak ja czyli z mk2 sprzed 89r gdzie lewe i prawe jarzma mają ten sam nr.

: pt cze 25, 2010 23:52
autor: Demonszos
Spid3r pisze:Zdziwienie każe mi rozumieć, że to pierwszy taki przypadek. No trudno, niechaj więc będzie przestrogą dla innych.
Problem polega na tym, że koła nie da się założyć... Nie wiem ile to jest cm, milimetrów ? które przeszkadzają w założeniu koła o rozmiarze 13 cali. Chodzi o garb zacisku. Zacisk z Golfa 4 jest widocznie nieco większy, wyższy.. nie wiem. Trzeba by to dokładnie porównać, zmierzyć, ustalić. Ja w tej chwili mam już to wszystko w siatce, a w aucie zostało jak było, czyli zaciski seryjne z dwójki, niesprawne.
Garb, wierzch zacisku, zacisk po założeniu, dokręceniu do jarzma - skrajna zewnętrzna część, być może i przednia górna, najbliższa feldze koła, w tym miejscu jest zacisku po prostu nieco zbyt wiele, by takie koło, o takim rozmiarze, po prostu założyć.
Pozdrawiam.
może ktoś próbował coś przyszlifować ?

czy do tych wężyków z pasata b5 pasuje reszta przewodów ? jest tam gwint 10x1 ?

: sob cze 26, 2010 13:02
autor: bugalon
Demonszos pisze:
Spid3r pisze:Zdziwienie każe mi rozumieć, że to pierwszy taki przypadek. No trudno, niechaj więc będzie przestrogą dla innych.
Problem polega na tym, że koła nie da się założyć... Nie wiem ile to jest cm, milimetrów ? które przeszkadzają w założeniu koła o rozmiarze 13 cali. Chodzi o garb zacisku. Zacisk z Golfa 4 jest widocznie nieco większy, wyższy.. nie wiem. Trzeba by to dokładnie porównać, zmierzyć, ustalić. Ja w tej chwili mam już to wszystko w siatce, a w aucie zostało jak było, czyli zaciski seryjne z dwójki, niesprawne.
Garb, wierzch zacisku, zacisk po założeniu, dokręceniu do jarzma - skrajna zewnętrzna część, być może i przednia górna, najbliższa feldze koła, w tym miejscu jest zacisku po prostu nieco zbyt wiele, by takie koło, o takim rozmiarze, po prostu założyć.
Pozdrawiam.
może ktoś próbował coś przyszlifować ?

czy do tych wężyków z pasata b5 pasuje reszta przewodów ? jest tam gwint 10x1 ?
Gwint jest 10x1, reszta przewodów pasuje (stalowych). Kwestia długości tylko. U mnie w syncro każdy przewód z passata trzeba było skrócić o 5 cm bo był za długi do zastosowania zamiast seryjnego.

: pn lip 05, 2010 19:32
autor: matisim
czytam cały temat i wszystko sie miesza. jednym zaciski od mk4 pasuje innym nie. co trzeba wymienić żeby założyć kompletny hamulec na jedno koło od mk4? zacisk,tarcze z klockami, jarzmo a czop jaki?

: wt lip 06, 2010 09:43
autor: Zapah
matisim,
Zaciski od MK4 pasują na jarzma zacisków od MK2, więc jeśli masz tarcze, to potrzebujesz zacisk i odpowiedni przewód elastyczny.

: wt lip 06, 2010 11:19
autor: sas_gti
matisim pisze:czytam cały temat i wszystko sie miesza. jednym zaciski od mk4 pasuje innym nie
Zacisk z mk4 nie pasował koledze który ma felgi 13 calu z tyłu a w zasadzie to felgi przestały pasować i to był z tego co kojarzę jedeny przypadek, który można traktować jako wyjątek.

: wt lip 06, 2010 21:37
autor: RasPL
już nie pamiętam bo to kilka lat temu było ale mi na zaciski z mk2 też nie pasowało koło 13" bo chyba poprostu nigdy nie będzie pasować lub zależy to od felgi

: śr lip 07, 2010 00:39
autor: sas_gti
oczwyście felga musi mieć odpowiednie ET i wchodzi 13 cali, są przecież gti 8v z hamplami 239mm z przodu i w książkę są wpisane ciśnienia opon dla kół 13 (np często zimówki ma się na 13 cali a letnie 15). A Mk2 gti z bębnami przecież nie ma.