: czw lut 26, 2009 01:08
Ale się ruch w temacie zrobił! : P
Tak, choć czuję się w obowiązku sprostować, że 3F-y nie były seryjnie montowane w Golfach, a jedynie w Polo w wersji właśnie GT, stąd nie możemy się spodziewać akurat NA TYM forum zbyt wielu informacji... Natomiast najwięcej zdecydowanie można było znaleźć na Polo Klub Polska, ale ledwo zdążyłem co nieco poczytać, całe forum zawiesiło działalność i tak czekam aż wróci do dziś... : /djjokers pisze:tak o silniku z modelu GT jest bardzo mało informacji a o G-40 jest wiele (w sumie to silnik z modelu GT jest Bardzo rzadko spotykany, wszyscy zajeli sie G40 a nie GT(Grand Turismo(podobno taka jest pelna nazwa)
Ależ oczywiście, że hydrauliczne, jak we wszystkich trzech zresztądjjokers pisze:czy w G40 sa hydrauliczne popychacze ? czy mechaniczne bo nie mialem okazji jeszcze przeczytania takiej informacji
Eeeee, szczerze to pierwszy raz widzę to oznaczenie więc zerknąłem szybko w tę tabelę http://www.michals.hg.pl/index225.htm a tam przy SC stoi "gaźnik Pierburg 2E3 / 91". Ale ale, już widzę, że niżejw tabeli jest jakiś wynalazek "SC-NZ", czyli pewnie to siakaś przejściowka była... Wobec tego chętnie się dowiem, czy były jakieś różnice?toffic pisze:przecież NZ i SC to Digijet