Dylemat - duze hamulce

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn mar 24, 2008 16:09

Cowboy poszukaj w Etce pompy do Audii z 2tłoczkowymi zaciskami i wyjdzie jasno na białym co trzeba (24mm z B3/4)



Afrodyzjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 07:49
Lokalizacja: Kraków/Gliwice
Kontakt:

Post autor: Afrodyzjusz » pn mar 24, 2008 21:15

Witam!
Mam takie pytanie, czy jak zmienie (to już na dniach) w moim mk3 gti hamulce z 280/22 na 288/25, moja pompa da sobie z tym rade bez problemu czy też będe musiał coś rzeźbić w tym temacie?? Dzięki za wszystkie odpowiedzi gdyż do końca tygodnia juz na pewno przełoże te hebelki :0 Dzieki :okej:


afrodyzjusz

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt mar 25, 2008 00:14

Bedzie OK jak masz teraz 22mm (na 99% masz taką)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt mar 25, 2008 11:04

toffic pisze:Cowboy poszukaj w Etce pompy do Audii z 2tłoczkowymi zaciskami i wyjdzie jasno na białym co trzeba (24mm z B3/4)
no ja to wiem ze ori jest 24mm :)

rzeczidzie o to czy w moim golfie (wyposażenie jak GT) jest tłoczek 22mm ?

jeśli tak to czy pedał bedzie ciutke bardziej miekki czy bardzo bedzie nisko bral ?

po prostu zaloze i sie przekonam - jak mi to bedzie odpowiadac, to zostanie jak bedzie niedobrze to zaciski z S2 zastąpi komlet 280/22

no i ciekaw jestem Waszych opinii nt mocnych hebli bez ABSu ?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt mar 25, 2008 11:26

cowboy pisze:jest tłoczek 22mm ?
powinien taki byc

IMHO zakladaj te zaciski S2 a duza pompa 24 czy 25 nie jest nie do znalezienia.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt mar 25, 2008 18:00

zaprzal pisze:
IMHO zakladaj te zaciski S2 a duza pompa 24 czy 25 nie jest nie do znalezienia.
niedługo juz bede wiedział jak pracują z pompą 25 :)



Awatar użytkownika
Praks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw lis 29, 2007 12:46
Lokalizacja: Powierz/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Praks » pn maja 05, 2008 15:36

mam pytanko czy ktos z was przerabial juz temat 4 tloczkowych brembo w vw?
w zasadzie zaciski jzu mam...jarzma tez wiem od czego pod zwrotnice vr...przewody na zamowienie...zostaje mi dylemat tarcz...chce to zmeiscic pod 16...wiec srednice w maxie 304mm...ale jak z gryboscia tarczy...28 czy 32?? od czego mozna dopasowac tarcze??czy tylko na zamowienie???i czy pompa od vra da rade? :)

za wszelkie info bede wdzieczny...oczywiscie moze byc na PW....


Corrado VR6 US Porsche Style...

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » sob maja 10, 2008 19:10

Witam. Podlacze sie do tematu. Chodzi mi o zmiane hebli z tarcz 239mm na 256mm w mk2. Pytanko - co potrzebuje: zaciski, jarzma, tarcze i klocki czy cos jeszcze??
Bede wdzieczny za w miare szybka odpowiedz

pzdr



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob maja 10, 2008 19:38

Pompe



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » sob maja 10, 2008 19:40

toffic, rozumiem ze pompa ta od gti styknie bez problemu zeby to hamowalo? :chytry:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob maja 10, 2008 21:59

Zależy jakiego GTi :chytry: :helm:



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » sob maja 10, 2008 22:07

toffic pisze:Zależy jakiego GTi
jak cos to 16v :hmm:



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » ndz maja 11, 2008 10:45

mam pytanie, zakupilem belke tylnia od g60 ,jak zamontuje jak czy poprawi sie w jakis znaczacy sposob hamowanie dodam ze z tylu juz w standardzie mam korektor sily hamowania


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz maja 11, 2008 12:44

jak cos to 16v :hmm:
To nie wszystko :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości