Strona 41 z 42

Przygotowanie silnika pod Turbo

: czw wrz 16, 2010 23:49
autor: toffic
da się z tych 2 motorków złożyć coś ciekawego ALE oprócz tego będziesz jeszcze potrzebował kilka(naście) innych gratów, nie licz, że to wszystko co teraz masz wystarczy. To nawet nie jest połowa

Przygotowanie silnika pod Turbo

: pt wrz 17, 2010 20:52
autor: Wujek Piasek
toffic, co dokładnie bym potrzebował? wiem że dobrze by było mieć do tego jeszcze IC i kolektor z pełną szprycą i kompem, czy masz jeszcze coś innego na myśli?

Przygotowanie silnika pod Turbo

: czw wrz 23, 2010 21:16
autor: Andrzej.Pr.P
Witam kolegow ja pierwszy raz na tym poscie mam prosbe a za razem pytanko mam golfa mk2 z silnikiem 1.8gx 8v i mam zamiar zalozyc turbinke ale nie wiem od czego i co musze zrobic zeby gralo wszystko jak sie nalezy?

Przygotowanie silnika pod Turbo

: pn paź 25, 2010 12:39
autor: kołodziej
Ja w tym np nie widzie sensu..Zakladac Do Gx Turbine a tym bardziej do RP..Sa to silniki nie rozwojowe.. tym bardziej rp na monowtrysku..lepiej dozbierac poczekac i kupic np 1.8T z Golfa 4 itp
Ale niech cie bardziej kumaci ode mnie wypowiedza na ten temat:)

Przygotowanie silnika pod Turbo

: pn paź 25, 2010 16:46
autor: evolution
Andrzej.Pr.P, przeczytaj te 38 stron jak i kilka innych tematow o turbo w 8v...

Przygotowanie silnika pod Turbo

: sob sty 21, 2012 16:00
autor: el Kozako
Tak sobie ten temacik przeglądam i widze, że Panowie co piszą, że doładowanie pod gaźnik banglać nie będzie to mi się to przypomina
http://www.youtube.com/watch?v=gP-AbRTYNhI V8, gaźniki i zero elektroniki - i niech mi ktos powie jak to działa, i jeszcze wali na zapiętej i odpiętej dmuchawce :grin: :grin:
I wiem, że to film, ale w USA np. w ch.. tego smiga od dawna - blower+gaźniki, co nie zmienia faktu, że każde doładowanie dobrze zrobione w silniku N/A to kupa forsy i po kosztach się tego nie zrobi raczej i najczęsciej wrzuca się graty z silników doładowanych :grin:

Pozdrowienia

laik

Przygotowanie silnika pod Turbo

: sob sty 21, 2012 16:18
autor: Wujek Piasek
nawet jeśli będzie banglać, to naprawdę szkoda siana... kilka postów wyżej możesz zobaczyć, że sam kiedyś atakowałem ten temat i tak jak wszyscy mówią : "te silniki są nierozwojowe" lepiej zeswapować coś mocniejszego, napewno przyjdzie to taniej, pewniej i z większym rezultatem (głównie proporcją wydanej kasy, do mocy ;) ) a tu nawet, jak się wypocisz, wydasz kasę i postawisz na swoim, to i tak raczej kwestia czasu, kiedy się "dół" wysypie :goof:

Pozdro Wujek :pub:

Przygotowanie silnika pod Turbo

: sob sty 21, 2012 19:25
autor: el Kozako
Wujku Piasku ja tam nic uturbiać nie mam zamiaru :pub: ale dzieki za wypowiedź :grin:
poprostu spostrzegłem luke w "oprogramowaniu" tematu więc to wrzuciłem :grin: i zgadzam sie, że to skórka za wyprawkę

Przygotowanie silnika pod Turbo

: śr sie 15, 2012 15:33
autor: Pikus139
Witam a jak bedzie banglac Rp+Kompresor?

Re: Przygotowanie silnika pod Turbo

: czw sie 16, 2012 08:21
autor: el Kozako
Pikus139 pisze:Witam a jak bedzie banglac Rp+Kompresor?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=18&t=388914

Przygotowanie silnika pod Turbo

: czw sie 16, 2012 09:35
autor: Pikus139
dzieki wielkie

Re: Przygotowanie silnika pod Turbo

: pn lis 12, 2012 21:48
autor: brzoza2611
Witam mam pytanie . Czy warto ( z perspektywy ceny , roboty i osiągów) zaturbiac 1.6 75 km?

Przygotowanie silnika pod Turbo

: śr gru 19, 2012 13:19
autor: evolution
perspektywa ceny raczej nie
perspektywa roboty raczej tak
perspektywa osiagow jak zadowoli moc do 250 koni zdecydowanie tak

Przygotowanie silnika pod Turbo

: pt maja 20, 2016 10:41
autor: Gacekk
Panowie mam pytanko. Czy ktoś się orientuje czy do k24-7000 z aan-a dostanę gdzieś flansze, lub ktoś wie czy jakieś z nowych pasują -olej zasilanie oraz spływ na dwie śrubki?