[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 23, 2007 12:18

generalnie te same zostaja tylko blok i wal... wiec sam pomysl czy niewiele... a co do walka.... ja operuje na codzien skrotami myslowymi.. zawory,=fazy rozrzadu= walek... wiec spokojnie... a jak przeczytasz to i owo dojdziesz do tego ze walek zeby pomogl musi miec zmienione cos jeszce... bynajmniej nie kompa... mysl co jeszcze.. i wzrob pomiar przed:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Królik88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 08:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Królik88 » ndz gru 23, 2007 14:02

evolution, Ty jesteś profesjonalistą, ja człowiekiem, który zdobywa wiedzę czytając forum i na podstawie własnych doświadczeń. Poza tym mam niewielkie środki, bo sam nie zarabiam. Zrobienie z AAMa wyścigówki jest praktycznie niemożliwe, ale poprawienie dynamiki już prędzej i to główny cel takiej zabawy.
evolution pisze:a jak przeczytasz to i owo dojdziesz do tego ze walek zeby pomogl musi miec zmienione cos jeszce... bynajmniej nie kompa... mysl co jeszcze.
Byłbym wdzięczny gdybyś chociaż nakreślił mi co dokładnie miałbym zrobić i jakiego rzędu to są koszty. :)


Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 23, 2007 14:44

CHKDSK pisze:evolution, Ty jesteś profesjonalistą, ja człowiekiem, który zdobywa wiedzę czytając forum i na podstawie własnych doświadczeń. Poza tym mam niewielkie środki, bo sam nie zarabiam. Zrobienie z AAMa wyścigówki jest praktycznie niemożliwe, ale poprawienie dynamiki już prędzej i to główny cel takiej zabawy.
evolution pisze:a jak przeczytasz to i owo dojdziesz do tego ze walek zeby pomogl musi miec zmienione cos jeszce... bynajmniej nie kompa... mysl co jeszcze.
Byłbym wdzięczny gdybyś chociaż nakreślił mi co dokładnie miałbym zrobić i jakiego rzędu to są koszty. :)
myslenie nie boli... zloz wszystkie info z tego tematu i bedziesz wiedzial co i jak.. ja tylko moge cie nakierowac bo rozwiazania dawac nie bede :P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

sacel666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob gru 29, 2007 12:31
Lokalizacja: radom okolice

Post autor: sacel666 » ndz gru 30, 2007 17:18

mam pytanko czy wymiana kompa z aam na abs polega tylko na przepieciu kompów czy bede musiał grzebać w instalacji?????a i czy wałek też wystarczy tylko przekrecic czy wymaga to jakiś innych modyfikacji? z góry dzieki pytam bo mam możliwość pożyczenia do testów wałka i kompa
Ostatnio zmieniony ndz gru 30, 2007 17:19 przez sacel666, łącznie zmieniany 1 raz.


pogolfiku mkI.... kadecie.... xanti... czas na golfika mk3.... ale wróce napewno jeszcze do jedyneczki:)

Awatar użytkownika
Królik88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 08:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Królik88 » ndz gru 30, 2007 18:14

sacel666 pisze:mam pytanko czy wymiana kompa z aam na abs polega tylko na przepieciu kompów czy bede musiał grzebać w instalacji?????
100% Plug & Play. Tylko pamiętaj o odłączeniu klemy.
sacel666 pisze:a i czy wałek też wystarczy tylko przekrecic czy wymaga to jakiś innych modyfikacji?
100% Plug & Play. Oczywiście trzeba potem ustawić rozrząd.
sacel666 pisze:z góry dzieki pytam bo mam możliwość pożyczenia do testów wałka i kompa
Będziesz miał problem z przetestowaniem, bo strasznie ślisko jest.


Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T

cino444
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sty 12, 2008 18:11
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: cino444 » pt sty 18, 2008 20:12

am pytnko jaki jest nt wałka Twojego który włozyłes z 2.0. opłacała sie ta przeróbka lepiej śmiga? :lol: ja też bede sie do tego przymierzał :chytry

[ Dodano: 18 Sty 2008 19:21 ]
chodzi mi o numer oczywiście :grin:



Awatar użytkownika
Królik88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 08:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Królik88 » pt sty 18, 2008 20:44

Numer wałka to 026 A.
cino444 pisze:opłacała sie ta przeróbka lepiej śmiga?
Zmiana ECU i wałka poprawiła wg mnie nieznacznie dół i sporo górę obrotów. Wg mnie śmiga lepiej, ale nie potwierdziłem tego jeszcze obiektywnym pomiarem.

Sama zmiana ECU nie dała wiele. Sądzę, że sama zmiana wałka nie da pożądanego efektu.


Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T

cino444
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sty 12, 2008 18:11
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: cino444 » pt sty 18, 2008 20:49

wielkie dzięki!!!! :pub:



Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Skulek » pn sty 21, 2008 01:07

No Gratki w koncu jakiś porządny temat .. Też właśnie myśle nad AAM+ :D


...

Kasstro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 18, 2007 23:11
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Kasstro » wt mar 18, 2008 10:43

Ja równiez jestem dumnym posiadaczem silnika AAM a zrobiłem w nim:
- kolektor wydechowy TA Technix
- układ wydechowy 2'5 cala cały z kwasówki (głośny jak cholera)
- dolot z polerowanej rury + stożek Pipercross
- wałek rozrządu z ABSu.
A wynik jest taki że moja 75 konna besta idzie łeb w łeb z 90 konnym ABSem :)

I'am HAPPY



cino444
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sty 12, 2008 18:11
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: cino444 » sob cze 14, 2008 12:56

Królik88
kolego czy po z,oamie wałka jak dobierałes pasek rozrządu i rolkę???
została stare z AAM???



Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1,8 turbo

Post autor: Broda6666 » pn lut 02, 2009 02:47

a co powiecie na to : ... re=related
dobre nie??
tylko on jakis troche inny musi byc... samo turbo to pikus... trzeba cos z paliwem zrobic...



jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » pn lut 02, 2009 13:01

Przecież to jest ADD... I on ma wtrysk wielopunktowy to tak na marginesie.
Zresztą ja nie wiem jak by było z wytrzymałością tego silnika "Hecho en Mexico"

[ Dodano: 02 Lut 2009 12:04 ]
Broda6666 pisze:... samo turbo to pikus...
:rotfl: Chyba nie wiesz co mówisz :grin:



Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » pn lut 02, 2009 19:43

jgkurczak pisze::rotfl: Chyba nie wiesz co mówisz :grin:
ta a ty zapewno juz wszystko robiles i wszystko wiesz...

[ Dodano: 02 Lut 2009 18:49 ]
... re=related

a to wszechwiedzacy??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości