Strona 5 z 15

: wt mar 16, 2010 21:29
autor: toffic
spawacz pisze:zawsze ciekawi mnie to dlaczego motory maja po 13:1 i lataja na zwyklym paliwie i nic sie nie dzieje , ze walki inne i bardzo ostre to wiadomo bo im wyzysz kąt tym mozna bardziej doprezac, ale to tez ma swoje granice.
bo się dużo wyżej kręcą

: śr mar 17, 2010 19:32
autor: sas_gti
spawacz pisze:daj przepustnice z audi 2.2 T 10V
jaki kształt ma taka przepustnica? Owalny jak w Pfcie pasuje ona na kolektor od PFa PnP?
spawacz pisze: w sumie zamputowany kolektor z audi 2.2 T tez by byl spoko
Czy kształt kanałów w głowicy jest taki sam?
Macie moze foto takiej przepustnicy i kolektora?

[ Dodano: Sro Mar 17, 2010 18:36 ]
pytam o ten kolektor dlatego że w ETCE do 3b i do ABY pokazuje kolektor którego kanały sa zupełnie inne od tych w 1.8 8v od VW.

: śr mar 17, 2010 20:25
autor: spawacz
tak osobiscie robilem zabieg z kolektorem tylko ostatni dolot obicnasz i zaspawujesz. Kanaly pasuja idealnie, przepustnice byly 2 typy owal (gorsza) i okragla (lepsza). Komu jak komu ale tobie sie SAsu dziwie ze tego nie prubowales...

: śr mar 17, 2010 20:35
autor: sas_gti
hehe :) no widzisz człowiek uczy się całe życie.
spawacz pisze:przepustnice byly 2 typy owal (gorsza) i okragla (lepsza)
to i chyba kolektorów były też dwa typy?
W etce pokazuje takie kanały a ja takich na pewno nie mam w moim PFie.
Ja mam okrągłe a te mają wycięcie pod wtryskiwacz, jak w 16v.
http://yfrog.com/55pulpitsj
Obrazek

[ Dodano: Sro Mar 17, 2010 19:36 ]
masz moze foty pociętego kolektora?

: śr mar 17, 2010 20:41
autor: spawacz
ja nie mam ,ale na forum bylo kiedys , na streetracing tez bylo foto. A otwor pod wtryskiwacz zaslepisz , albo ... zamotoujesz dodatkowy wtrsykiwacz uruchamiany z wewnatrz lub auto przy jakis tam obrotach.

ps. Zalozylem wczoraj temat cos mozna w PF i tych innych gadach zrobic., oblookaj sobie.

: śr mar 17, 2010 20:49
autor: sas_gti
mi nie chodzi o otwór tylko o kształt kanału.

to moze inaczej.
Czy ten kolektor ktory polecasz ma taki kształt kanałów jak te uszczelki ??
Obrazek

: śr mar 17, 2010 21:39
autor: spawacz
Nie bo to jest z 16V , audi 2.2 20V T ma taki tylko ze na 5 cyl, 10V ma takie jak w PF kanaly.

: wt mar 23, 2010 16:35
autor: TiTeK
Powiedzcie mi jeszcze jak przerobic regulator cisnienia paliwa?? bo nikt mi nie odpowiedział na pytanie :grin:

: wt mar 23, 2010 20:01
autor: sas_gti
kiedyś GTO napisał mniej więcej coś takiego "wkrótce wrzucę opis jak przerobić regulator 3barowy na 3,5" a było to gdzieś w 2005 roku :D...
Na tyle co ja się orientuję to trzeba go w odpowiednim miejscu wgiąć, a robi się to chyba z podpiętym manometremi puszczonym ciśnieniem na regulator. Doginamy do póki nie łapie przy 3,5...Tak to mniej więcej wygląda ale bardzo chętnie usłyszę jak to powinno wyglądać. Kolega ma taki regulator od GTO, domyślam się że też przerobiony więc kiedyś zerknę czy są na nim jakieś ślady ingerencji..

[ Dodano: Wto Mar 23, 2010 19:04 ]
spawacz, trochę się naszukałem z jakich furek w ogóle pochodzi ten silnik.
Nie łatwo taki kolektor wyhaczyć bo to stary motor i dość rzadki. A powiedz mi spawaczu jeszcze, łatwo daje się spawać ten odlew aluminowy z którego jest kolektor?

: wt mar 23, 2010 20:49
autor: spawacz
Sasu znajomy ma cale audi 200 2.2 T 10V na czesci, zapytam ile chce za kolektor z przepustnica. A pospawac normlanie, tylko trzeba go nagrzac bo sie spaw nie bedzie chcial czepiac.

: śr mar 24, 2010 18:23
autor: sas_gti
spawacz, popytaj ile chce. Może się skuszę, zobaczymy. Masz moze fotki jakies ośmiozaworowca na takim kolektorze i przepustnicy?

: śr mar 24, 2010 20:47
autor: spawacz
http://www.racingforum.pl/Seat-Ibiza-20 ... 71015.html - tu jest cos na teamt owych kolektorow z Audi T

: czw mar 25, 2010 01:34
autor: sas_gti
spawacz, dzieki, jest jedna fajna fota dorobionej flanszy.

: czw mar 25, 2010 17:03
autor: spawacz
Sasu cena za kolektor z przepustnica(okragla) czyli ta najlepsza , ok 200zł do negocjacji.