Strona 5 z 7
: sob maja 22, 2010 15:30
autor: bronekc6
ja mam to nieco innaczej zrobione poprostu odłączylem ten przewodzik co idzie od silnika z podcisnieniem i sie nie otwiera z cieplym powietrzem co nieco czuc
: pn maja 24, 2010 22:41
autor: PinguVanEx
zimne powietrze lepiej sie spala
duzej poprawy o ile w ogole jest jakas bym sie nie spodziewal.
Ja nie mam tej rurki bo mnie denerwowala, minusy to, ze zima gorzej sie dogrzewa.
: pn maja 24, 2010 23:14
autor: Derbi013
rurka znowu załozona bo silnik gdy zimny i na lpg to gasł a wczesniej tego nie bylo
po założeniu rury dalej to samo ;/ macie jakies pomysły? wystarczy ze przejade 0.5-1km i wszystko jest OK
: śr maja 26, 2010 10:52
autor: bronekc6
no jak u mnie nie ma róznicy czy zimny czy nie na lpg chodzi
: śr maja 26, 2010 20:49
autor: KrL
koledzy, a gdyby tak poprowadzić jakąś elastyczną rurką zimne powietrze z przed zderzaka??
gdzieś w kratkę zamontować i wlot żeby był na zasadzie lejka
: śr maja 26, 2010 21:19
autor: bronekc6
pomysł dobry tylko trzeba rurki kawałem i w ten sposób bylo by takze doladowanie powietrzne bo im wiekszy ped tym wiecej powietsza by sie dostalo
wakacje sie zaczną moze gdzies wymysle takie cos i tak sporo miejsca pod maską
: śr maja 26, 2010 22:04
autor: KrL
no wlasnie o tym myslałem, ja na weekendzie jak znajdę czas to będę coś kombinował
najlepiej bawić się metodą prób i błędów jak się chce za "darmo" zwiększyć dynamikę
: sob maja 29, 2010 10:04
autor: bronekc6
Dokładnie lecz nie wszystkie pomoga a tą rure trzeba by jakas krateczka zabezpieczyc aby nic nie wpadało wiekszego i mozna by przerobic puszke filtra aby leciało odrazu na wprost
: wt cze 01, 2010 01:56
autor: PinguVanEx
taka modyfikacja nie ma sensu bez sportowej wkladki powietrza lub zamontowanego filtra stozkowego. Przy instalacjach ze stozkiem takie rowiazania sa bardzo popularne
: śr cze 02, 2010 08:27
autor: pelikan
jak kupiłem golfa to miałem głowę pełną takich pomysłów z dolotami,rurkami i innymi cudami i własnego doświadczenia wiem że to nic nie daje.chłopaki wymieńcie sobie podstawowe części w aucie takie jak świece,kable,uszczelki,filtry (np.K&N) i wtedy poczujecie lekkiego kopa.zresztą już gdzieś to pisało tu w temacie
: śr cze 02, 2010 14:27
autor: KrL
chyba masz rację
ale wiesz jak jest, do puki sam się człowiek nie przekona na własnej skórze
: śr cze 02, 2010 20:19
autor: bronekc6
Dokładnie ale dzis wywalilem jeża z dolotu i wiecie ze o 1 sek sie zmniejszył sprint do 100 km/h
: śr cze 02, 2010 21:56
autor: signum
a zdradzisz mi po co jest ten "jeż" w dolocie? i czy przypadkiem nie ma potem problemów z odpalaniem
: czw cze 03, 2010 20:38
autor: bronekc6
no ja problemow nie mam z odpalanie a mam lpg w kolektorze od dolu są trzy srubki , nie nakretki zdejmujesz taka plansze na niej są kolce jak u jeza szlifujesz to na gładko i wsadzasz
[ Dodano: 04 Cze 2010 10:55 ]
mam jeszcze pytanie do was moze ktos sie zna na tyle ze powie mi czy mozna wsadzic kompa z innej wersji golfika lub wałek rozrządu by golfik miał nieco wiekszą chec do rozpedzania bo jak narazie 180km/h osiągnalem po wywaleniu tylko jeża i tym ze tylko zimne powietrze leci do silnika predkosc oczywiscie na LPG