: czw gru 03, 2009 17:14
Bez ingerencji w co ? "lawe" tzn?Praks pisze:owszem tylko ze bez ingerencji w lawe one nie pasuja...
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Bez ingerencji w co ? "lawe" tzn?Praks pisze:owszem tylko ze bez ingerencji w lawe one nie pasuja...
Acha, to już wiem o co chodzi, tak w wózku/ławie/sankachPraks pisze:chodzi o to ze w lawie/wozku/sankach jak zwal tak zwal w miejscu gdzie przychodzi wahacz z tylan duza tuleja czyli ta co na obrazk uwyzej...sa wyzlobienia w ksztalcie litery U bo jak wiadomo oryginalna tuleja ma inny ksztalt...i by wpasowac bez problemu tuleje trza spilowac te wyzlobienia...no chyba ze to tez uleglo zmianie i skoro ludzie nie narzekaja to widocznie faktycznie sa spoko te tuleje...z poprzedniej wersji ja bylem kompletnie nie zadowolony...
W przeciwieństwie do poliuretanu guma nie posiada czegoś takiego jak "pamięć kształtu"
Z NBRu też tylko nie wiem dlaczego nikt tego nie robi.pu można zrobić w dowolnej twardości ShA.
No i ta konkretna odpowiedź mnie zadowala w tym zakresie.Jeżdżę na swoich wyrobach od ponad 2 lat i nie zauważyłem jakiegokolwiek zużycia, przedewszystkim samochód słucha się mnie i momentalnie reaguje na ruchy kierownicą.
Dla niektórych nie liczy się kosmiczna cena np powerflexa tylko to że mogą nabyć tuleje zawieszenia która jest sztywniejsza od gumowej, co przekłada się oczywiście na świetne prowadzenie pojazdu, a nikt nie produkuje gumy w w różnych twardościach. Seryjne tuleje są obliczone do pojazdu bez modyfikacji, a tu większość forumowiczów ma sportowe zawieszenie i inne modyfikacje podnoszące moc, a żeby się nią w pełni nacieszyć nie wystarczy zmienić tylko zawias i zamontować rozpórkę, alternatywą dla tej gumy jest pu.
No nie zniechęcaj się ja jestem tylko dociekliwym i upierdliwym potencjalnym klientem, a nie konkurencjąJeździjcie na czym chcecie, Wasza sprawa
No znalazłem na allegro, ale to chyba literówka bo na pierwszej stronie tego producenta pisze, że do -40 st a później w karcie materiałowej że do -10 st C więc myślę że ktoś przez przypadek po prostu skopiował błąd.powiedz skąd to -10stC?Tuleje z tworzywa ktrego uzywamy do wyrobu naszych przejeżdzają Transsyberie, dają rade
na Nord Capie a w -20stC ich twardość rośnie o 3st ShA A trwałość w
Nie wiem jaki to poliuretan bo każdy pisze tylko PU i dlatego pisałem o karcie katalogowej materiału. Doskonale wiem, że może być różny skład chemiczny.Może po prostu mylisz
poliuretany polieterowe z poliestrowymi lub masz doświadczenia z poliuretanami
na bazie TDI? Są na świecie różne poliuretany tak jak różna jest "guma"
Nie wiem co to za załącznik, bo u mnie PU jest w sprzedaży nawet 96A, a i mogę dostać już liczone w skali D.Załącznik J dopuszcza twardość elementów
gumowych do 80 ShA )tuleje ktore sprzedajemy maja twardosc okolo 78st ShA, 90 ShA to juz dosc twarde, trudno nadusic paznokciem...
Mam właśnie takie pytanie na które nie dostałem odpowiedzi:generalnie jesli masz jakies konkretne pytania to chetnie zadam je naszemu producentowi ktory posiada ponad 10letnie doswiadczenie w produkcji
Czyli jest tak jak myślałem, tylko jak je rozróżnić? Nawet ja mając podstawy wiedzy o elastomerach nie potrafię na 100% powiedzieć czy coś jest dobre czy nie. Po dotyku można jedynie czasami określić jakość PU (twardość, elastyczność), ale nie czy będzie twardniał.Praks pisze:Wiem, że na rynku jest sporo tulei gównianych, które po roku twardnieją na
kamień
No to teraz rozumiem i nie będę dalej drążył tematu. Pozostaje nam jedynie stosować firmy, które sprawdziły się u innych przez dłuższy okres czasuPraks pisze:zdradzenia szczegółów produkcji (rodzajów stosowanych komponentów oraz
dodatków antystarzeniowych i technologii a tego sie nie robi
Dedi_S pisze:końcówki krążków
Uppps jak to się stałoguti pisze:Dedi_S pisze:końcówki krążków