Strona 5 z 9

: czw sty 01, 2009 21:04
autor: jgkurczak
evolution , bardzo proszę napisz jakie graty będą potrzebne jeszcze do tego ;)
Jest tu kilku chętnych do zbudowania takiej hybrydy ;)

Pytanie, czy samochód po złożeniu do kupy przed wystrojeniem może jeździć powiedzmy delikatanie się z nim obchodzić na trasie tak +/- 120 Km jeśli chciałbym z jeleniej do Wrocka podejchać na strojenie ? Bo mówiłeś że może się usmażyć ze względu na za małą dawkę paliwa.

: czw sty 01, 2009 21:13
autor: dan_25
Na gazie się zbytnio nie znam bo nigdy nie miałem i mieć nie będę ale kiedyś w jakimś poście na forum wyczytałem że w ABS-ie na gazie od 10-15KM ucieka :crazy: bo mikser musi mieć mniejszą średnicę od dolotu żeby gaz zaciągał :hmm: i przez to pakują BLOSA bo on nie zmniejsza śr. dolotu :grin: kumpel ma zagazowanego ABS-a, a mój gazu jeszcze nie widział i różnica w jeżdzie jest spora i nawet dosyć odczuwalna, więc jak u ciebie uciekło tylko 6KM na benie to na prawde nie ma źle :hmm:

dobrze że temat się rozwija a nie ucieka w zapomnienie jak inne z silnikami ABS/ADZ =D> =D>
no i coraz bardziej się skłaniam d zbudowania takiej hybrydy zamiast pakować czapkę z PF-a tylko pytanie ile będzie kosztować takie wystrojenie?????? :otepienie:

pozdro

: czw sty 01, 2009 21:31
autor: evolution
pasek rozrzadu contitech CT 630
rolka napinajaca skf VKM 11000
uszczelka glowicy elring EL627810 ( jest do 2e a nie ady ale tak bedzie lepiej do twojej glowicy)
uszczelka pokrywy zaworow elring EL915653
sruby glowicy EL819817
uszczelka kolektora ssacego elring EL460745 szt 1 oraz elring EL757756 szt 1
uszczelka kolektora wydechowego elring EL049930 szt 1 lub elring EL815187 szt 4
uszczelniacze trzonka zaworu do numeru silnika abs 935 645 elring EL553190
uszczelniacze trzonka zaworu od numeru silnika abs 935 646 elring EL701289
uszczelniacz walka rozrzadu walka posredniego wal korbowy przod elring EL325155 szt 3
uszczelka miski olejowej elring EL495620 z kauczuku lub zamiennik elring EL213070
uszczelka korka elring EL115100
uszczelniacz walu tyl elring EL342093
filtr oliwy mann 719/5 lub knecht oc47 nie kupuj filtrona czy boscha

pierscienie nie mam katalogu teraz polecam goetze lub mahle
panewki korbowodowe 71-3669/4 (potwierdz sobie bo to z pamieci panewki 2e/ady/agg)
szpilki korbowodow powinienes wymienic, numer takze z pamieci febi 18160 wiec tez sobie sprawdz

: czw sty 01, 2009 21:39
autor: marcinas1983
evolution, dzięki i też tak zrobię. Wszystko wymienię i będę co do tego pewny, że jest tak jak być powinno :) no to teraz tylko czekamy aż zacznę silnik rozbierać :) dobrze, że IC mam blisko siebie sprawa będzie prostsza :)

: czw sty 01, 2009 21:41
autor: evolution
jgkurczak pisze:evolution , bardzo proszę napisz jakie graty będą potrzebne jeszcze do tego ;)
Jest tu kilku chętnych do zbudowania takiej hybrydy ;)

Pytanie, czy samochód po złożeniu do kupy przed wystrojeniem może jeździć powiedzmy delikatanie się z nim obchodzić na trasie tak +/- 120 Km jeśli chciałbym z jeleniej do Wrocka podejchać na strojenie ? Bo mówiłeś że może się usmażyć ze względu na za małą dawkę paliwa.
generalnie delikatnie na krotkim odcinku krzywdy nie zrobi, jednak jesli wymienisz pierscienie to przed hamowaniem trzeba chwile pojezdzic i lepiej na bogatszej mieszance wiec lepiej wsadzic juz jakiegos softa przed jazda, tak czy inaczej zawsze moge dojechac na strojenie bo juz tak robilem kilka razy.. :pub:

: czw sty 01, 2009 21:45
autor: marcinas1983
Ja mam ten plus, że podjadę do gazownika i niech mi LPG przestawi na bogatszą mieszankę i jakoś tam do Ciebie evolution, dojadę :)

: czw sty 01, 2009 21:48
autor: evolution
lpg mozesz zostawic do momentu wystrojenia pb, a i tak po wymianie pierscieni nie mozesz jezdzic na lpg

: czw sty 01, 2009 21:58
autor: marcinas1983
evolution, a ile powinno się jeździć km zanim "dotrą" się pierścienie do gładzi cylindra?? Jest jakiś przedział podany w kilometrach??

: czw sty 01, 2009 22:14
autor: jgkurczak
Ok to ja już wszystko wiem. Tylko najpierw muszę wygrać w totolotka bo niestety remont dołu do tego soft. Trzeba 2 klocki mieć odłożone. Ale tu nie ma półśrodków jak robić to robić porządnie ;) Miejmy nadzieje że może kiedyś zrobię to bo naprawdę jestem ciekaw jak to jeździ :grin:

: czw sty 01, 2009 22:25
autor: evolution
marcinas1983 pisze:evolution, a ile powinno się jeździć km zanim "dotrą" się pierścienie do gładzi cylindra?? Jest jakiś przedział podany w kilometrach??
jak zlozysz dobrze silnik to dotrzesz go w 30 km na ostro, ale musisz miec pewnosc ze zlozyles go dokladnie i w specyficzny sposob pierwszy raz uruchomic

: pt sty 02, 2009 00:57
autor: lipass
evo, rozumiem, że części które wymieniłeś powinny pasować także do poczciwca rp-ka? :chytry:

: pt sty 02, 2009 20:49
autor: evolution
ady +glowa z rp

: śr sty 07, 2009 12:31
autor: piotrus23
mój 1.8abs na beznzynie 185km/h na gazie 170km/h na prostej drodze (E7)

: śr sty 07, 2009 19:57
autor: AD6
piotrus23 pisze:mój 1.8abs na beznzynie 185km/h na gazie 170km/h na prostej drodze (E7)
To jest temat o podkręcaniu a nie o prędkościach maksymalnych nie róbcie śmieci