Strona 5 z 7

: czw mar 13, 2008 09:48
autor: muszkin
Pinhead, on jeszcze nie ma gazu. Zastanawiam się nad LPG choć zależało by i na dynamice ale przegryzę to jeśli mam zmniejszyć wydatki na paliwo o prawie połowę ;)

: czw mar 13, 2008 12:19
autor: Pinhead
Chcesz w miare dynamicznie ale i ekonomicznie ? Kup diesla :)

: pn kwie 21, 2008 12:05
autor: 3nd3r
Myślę o chipie do Sharana 1,9 TDI 2002 . Znalazłem na Allegro taką firmę

http://moto.allegro.pl/my_page.php?uid=7627139

ktoś u nich kupował ?
Niby opinie pozytywne, ale jestem trochę sceptyczny, co myślicie ?

: pn kwie 21, 2008 12:30
autor: cowboy
3nd3r pisze:Myślę o chipie do Sharana 1,8 TDI 2002 . Znalazłem na Allegro taką firmę

http://moto.allegro.pl/my_page.php?uid=7627139
myslę że wgrywają gotowce z niemiec

masz chyba Sharana 1.9 TDI ? :)

nie załuj pare PLN tylko podjedź do tunera który Ci napusze program wedle życzenia oraz bedziesz miał zdiagnozowane i shamowane auto na hamowni

: czw lut 05, 2009 17:03
autor: Chaos
Panowie, z tego co ja tu czytam wynika że AAM to kompletna lipa i niema żadnego sensu chipować tego silnika :/ ani podnosić jego mocy w jakikolwiek inny sposób. Może jest tu na forum ktoś, kto chipowal AAM i jest w stanie się wypowiedzieć na ten temat?

: wt lut 10, 2009 10:34
autor: Wojtek
Kaoz, u mnie dolot i wylot zrobiony... 77 koni na kołach 17' - na 13 pewnie więcej ;) wykres masz w temacie w 1 poście... podobnie jak filmiki jak ten "nierozwojowy" silnik radzi sobie w wyścigach z 1.9 tdi i 2.0 8v...

: wt lut 10, 2009 11:59
autor: Chaos
..:VoyteQ:.. pisze:Kaoz, u mnie dolot i wylot zrobiony... 77 koni na kołach 17' - na 13 pewnie więcej ;) wykres masz w temacie w 1 poście... podobnie jak filmiki jak ten "nierozwojowy" silnik radzi sobie w wyścigach z 1.9 tdi i 2.0 8v...
Ile Cię to mniej więcej kosztowało?

: wt lut 10, 2009 20:47
autor: lipass
..:VoyteQ:.. pisze:77 koni na kołach 17' - na 13 pewnie więcej
77 HP to na silniku raczej masz :chytry: tylko na 17' możesz mieć np. większe straty :bigok:

: śr lut 11, 2009 09:25
autor: Wojtek
lipass, a w jaki sposób chcesz zmierzyć moc silnika?? bo jedyna możliwość to robić pomiar jeszcze przed skrzynią biegów !! hamownia mierzy tylko i wyłącznie moc jaką oddają koła! I uwierz mi, że bardzo dużo zależy od ich wielkości

: śr lut 11, 2009 15:54
autor: bugalon
..:VoyteQ:.. pisze:lipass, a w jaki sposób chcesz zmierzyć moc silnika?? bo jedyna możliwość to robić pomiar jeszcze przed skrzynią biegów !! hamownia mierzy tylko i wyłącznie moc jaką oddają koła! I uwierz mi, że bardzo dużo zależy od ich wielkości
Hamownia to mierzy moment obrotowy i przelicza go na moc. Mierzy też straty zespołu napędowego. Straty są dodawane do wyliczonej mocy na kołach i mamy moc na silniku.

: śr lut 11, 2009 16:01
autor: Wojtek
bugalon pisze: Mierzy też straty zespołu napędowego.
w jaki sposób?

: śr lut 11, 2009 17:21
autor: gtx
..:VoyteQ:.. pisze:Kaoz, u mnie dolot i wylot zrobiony... 77 koni na kołach 17' - na 13 pewnie więcej ;) wykres masz w temacie w 1 poście... podobnie jak filmiki jak ten "nierozwojowy" silnik radzi sobie w wyścigach z 1.9 tdi i 2.0 8v...
Sory kolego co ty kleju sie na wachales , hamownia bedzie ta sama wartosc pokazywac nie zaleznie od wielkosci kol.Tylko im wieksze kola tym wieksze stray mocyna kolach.A ten twoj wykres pokazuje moc na silniku nie na kolach i on gorzej wyglada niz w moim 1.8 abs a jeszce nie dalem rady pogonic gti 2.0 8v.

: śr lut 11, 2009 17:43
autor: Wojtek
gtx pisze:
..:VoyteQ:.. pisze:Kaoz, u mnie dolot i wylot zrobiony... 77 koni na kołach 17' - na 13 pewnie więcej ;) wykres masz w temacie w 1 poście... podobnie jak filmiki jak ten "nierozwojowy" silnik radzi sobie w wyścigach z 1.9 tdi i 2.0 8v...
Sory kolego co ty kleju sie na wachales , hamownia bedzie ta sama wartosc pokazywac nie zaleznie od wielkosci kol.Tylko im wieksze kola tym wieksze stray mocyna kolach.A ten twoj wykres pokazuje moc na silniku nie na kolach i on gorzej wyglada niz w moim 1.8 abs a jeszce nie dalem rady pogonic gti 2.0 8v.
Nic się nie nawąchałem - osobiście byłem świadkiem pomiarów audi 80 na kołach 15x195 i 16x215 wykonanych jeden po drugim i różnica pomiarów pokazała ponad 3HP.

a co do Twoich "wyścigów" no cóż - na nic koni kupa jak kierowca :ass:

: śr lut 11, 2009 19:25
autor: evolution
..:VoyteQ:.., ty masz 77 ps na silniku niezaleznie jakie kola zalozysz hamownia zawsze pokaze ten sam wynik przy mniejszych bedziesz mial x koni na kolach i y koni strat co da sume z koni na silniku przy duzych kolach bedziesz mial x-s(konie ktore sa roznica strat duzych kol i malych) straty y +s co zawsze da razem te same z na silniku) mozesz sie tylko cieszyc ze twoj trzyma mocna serie co sie zdaza niezmiernie rzadko :helm: