Strona 5 z 42

: czw gru 23, 2004 16:44
autor: Borys
a ja własnie nabyłem kolektor pod turbo, :grin:
sie obetie jeden cylinder i bedzie grało
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: czw gru 23, 2004 23:20
autor: TAZ
Jeżeli się nie myle to kolektor ten jest z audi100 2.2 quatro turbo. Po ile takie chodzą??

: czw gru 30, 2004 17:08
autor: Borys
taz pisze:Jeżeli się nie myle to kolektor ten jest z audi100 2.2 quatro turbo. Po ile takie chodzą??
jak ci pasuje taki to mozemy pomieszac cos, ja juz sie rozmysliłem

: czw gru 30, 2004 19:07
autor: TAZ
Borys pisze:jak ci pasuje taki to mozemy pomieszac cos, ja juz sie rozmysliłem
Jaka kasa za kolektor.

: sob sty 01, 2005 10:07
autor: evolution
hej jestem swiezy na tym forum ale powiem ze juz sie ubawilem
Generalnie silnik ktory posiadam przed azturbieniem mial stopien sprezania rzedu 11, wiec odprezamy go ladnie druga uszczelka pod glowica... zastanawiam sie jak dwie usczelki nie slizgna sie po sobie i na ile przy stopniu 11 odprezy sie silnik, na moj gust do 10,5
pasuja na korby od 1.8 16v. tylko one cholernie slaabe sa i sie moga zlamac jak mu sie 1, bar wcisnie:)
co do szlifów i tulejowania to nigdzie nie znajdzie sie tuleji o takiej twardosci jak oryginalny blok no chyba ze sie blok wysle do czech a tam obrobia te tuleje natryskujac pewne zwiazki, zupelnie jak do crosówek.
a tak na powaznie ja mam turbo w golfie 4x4 1,8 16V najwieksze cisnienie jakie mu wcisnalem to 3,5 bar( nie polecam bo sprzeglo wybucha) standardowo jezdze na 1,4 bar w KJS silnik zlozylem na kutym dole nowym w calosci (tloki korby i wal) mnie kosztowalo to 22,5 tys turbina od lancii delty co do k- jetronica bez problemu da sobie rade z podaniem paliwa tylko trzeba dwie pompy dorzucic zeby paliwa nie zabraklo. nawet jesli nie oplacalo sie dorzucac tych pomp to mozna zastosowac zasilanie alternatywne. zanim napisze o co chodzi podam roznice miedzy tzn za i przeciw
benzyna oktan98 max jak nie przechcili na stacjii-wada
paliwo x oktan min 104 plus mozna doprezyc motor bez szkodliwego spalania detonacyjnego.
reszte zalet i wad benzyny znacie, wiec podam tylko paliwa x
ponoc jest suche i niszczy silnik, co do pierwszego zgoda jest suche bo odparowane,ale do rzeczy benzyna wpadajac do cylindra odparowuje isila rzeczy zmywa film olejowy z cylindra( zawsze przez pierscienie cos sie dostanie a paliwem x nie zmyjesz ani nie rozpuscisz oleju poprostu sie nie da
co do niszczenia to nie paliwo tylko sposob zamontowania jak sie zrobi ubogo to sie zajedzie i nie wazne czy na benzynie czy na "X" poprostu uboga spala sie szybciej i cieplej
wada idealny uklad wn inaczej bedzie bum
co bardziej domyslni wiedza ze chodzi o LPG ja smigam na tym i bez zmian nastaw silnika jezdzac na gazie mam 5.5 do stowki nabenzynie jest gorzej i to duzo bo 6.8 jak co to piszczie bo wiem na temat przerobek aut duzo

: sob sty 01, 2005 10:20
autor: evolution
czytalem dalej i powiem tak k-jetronic to takie zajebiste urzadzenie ze mozna wszystko regulowac i wcale nie trzeba drugich wtryskow montowac widze ze co niektorzy teorie maja, ale zeby jeszcze mieli praktyke.... pozdrawiam

: sob sty 01, 2005 18:40
autor: TAZ
evolution pisze:czytalem dalej i powiem tak k-jetronic to takie zajebiste urzadzenie ze mozna wszystko regulowac i wcale nie trzeba drugich wtryskow montowac widze ze co niektorzy teorie maja, ale zeby jeszcze mieli praktyke.... pozdrawiam
To fakt ja mam pompe paliwa z 16V, wtryskiwacze z audi100 2,2 turbo, podkręcony regulator ciśnienia paliwa i już. Jedyna niezrozumiała dla mnie sprawa to sterowanie kątem wyprzedzenia zapłonu zastosowanym w audi 2,2 turbo. A, że nie chce mi się tego tematu przerabiać to zakładam digi1.

zaplon

: sob sty 01, 2005 19:25
autor: evolution
zaloz sterownik zaplonu na aparacie bez podcisnien i odsrodkowego z silnika lubianego na tym forum KR

: sob sty 01, 2005 19:37
autor: TAZ
Mam już komp z g60, instalke, czujnik spalania stukowego i aparat zapłonowy. Już bym miał zapłon zrobiony, ale jest pseudo zima, a ja jeżdże dość szybko i źle by się to mogło skończyć.

bedzie to chyba najlepsze rozwiazanie/bt

: sob sty 01, 2005 20:52
autor: evolution
.

: ndz sty 02, 2005 17:02
autor: Bajer
Poprostu szczena mi opadła na podłodę :panna:

Widzę tu kolejną rewelację jak "Pan 170KM"

: pn sty 03, 2005 13:37
autor: cyarnz
3,5 bar`a :helm: mamy nowego mastera :metal:

no wiesz

: pn sty 03, 2005 21:32
autor: evolution
nigdy nie zdarzyło sie tobie ze chwyciła cie chwila slabosci i zrobiles cos bez zastanowienia nad konsekwencja??
ja juz wiecej nie wcisne takiego cisnienia, nie stac mnie na to......

: pn sty 03, 2005 22:17
autor: cyarnz
alez jak , pewno ze zrobilem i to nie raz:))), ale 3,5 bara to chyba z deka przesadziles :chytry: bo to tego to naprawde duze turbo potrzebne