Strona 39 z 40
: wt mar 21, 2006 21:47
autor: ml2210
Oczywiście.
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Możecie na mnie liczyć.
Mam jednak prośbę: "Proszę trzymajcie kciuki, by były to wyłącznie dobre wiadomości"
Miałem nadzeję, że za drugim razem będzie łatwiej, fizycznie i psychicznie, ale narazie sie nie zapowiada.
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
: wt mar 21, 2006 23:10
autor: Ralfii_VR
ml2210 pisze:Dzięki serdeczne.
Mam nadzieję że już za miesiąc zejdę poniżej 5 sekund.
bedzie ci ciezko, ale wierze ze dasz rade
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
: śr kwie 05, 2006 15:42
autor: ml2210
No i pierwszy problem.
Po rozebraniu silnika okazało się że tłoki i cylindry są porysowane!!!
A ja nie mam kasy na szlif i nowe tłoki.
Poprostu pupa.
![ass :ass:](./images/smilies/ass.gif)
: pt kwie 07, 2006 07:05
autor: BARANMC1
buuuuuuuuuuu wspolczucia ml2210, jak pech to pech, mysle ze pozniej bedzie duzo lepiej !!
: pt kwie 07, 2006 08:08
autor: ml2210
Jeśli chodzi ci że nie będzie więcej problemów, to też mam taką nadziję.
Niestety z wiadomych względów bedę musiał jeździć na tych tłokach.
Może ma ktoś doświadczenie czym to może grozić?
: ndz kwie 09, 2006 02:15
autor: aw69
Czyli silnik zostanie narazie tak jak jest ? Nic nie bedziesz z tym robil ? Szkoda troche ze nie zostalo to zrobione przed założeniem kompresorka.
: ndz kwie 09, 2006 09:59
autor: ml2210
Plan jest następujący.
Na razie remon silnika dotyczyć będzie zwłaszcza głowicy i ogólnego uszczelnienia komór spalania.
Bo jak wiadomo ciśnienie sprężenia nie było najlepsze.
Tłoki z ryskami i ścianki cilindrów niestety na rzie muszą zostać, do czasu az zaoszczędze na kute tłoki.
Nie wiem czy to zajmie miesiąc czy rok, zależy to od zbyt wielu czynników.
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
: pn kwie 10, 2006 16:24
autor: Ferdas
a ja mam takie amatorskie pytanko ile zabuliłeś za to turbo?
jaką predkość maxymalną ma golf 3 VR6?
i ile może kosztować taki test na chamowni zeby sprawdzić osiągi furacza??
jak napisałem coś głupiego to nieśmiejcie sie jestem zielony w tych sprawach zaczynam experymentować na mojej VR6 i nie chce jej zeszpecić
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: pn kwie 10, 2006 16:56
autor: Ralfii_VR
Ferdas pisze:a ja mam takie amatorskie pytanko ile zabuliłeś za to turbo?
jaką predkość maxymalną ma golf 3 VR6?
i ile może kosztować taki test na chamowni zeby sprawdzić osiągi furacza??
jak napisałem coś głupiego to nieśmiejcie sie jestem zielony w tych sprawach zaczynam experymentować na mojej VR6 i nie chce jej zeszpecić
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
turbo turbo nie równe
kompresor jak dla mnie najlepsze rozwiazanie ale drozsze od turbo, tutaj masz link w tym temacie
KLIK
a tutaj orienatcyjne ceny:
KLIK
koszt shamowania auto od 100 do 200zł w zaleznosci od tunera
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
: pn kwie 10, 2006 19:22
autor: Ferdas
uuu niezłe ceny ale dalej nie wiem ile ty dałeś za swoje te tam to nówki?? a używany ile może kosztować i do tej prędkości maxymalnej vr6 to jaka jest?? aa i jeszcze jedno co myślicie o chipie i ile z kolei to może kosztować??
: pn kwie 10, 2006 20:30
autor: ml2210
Ferdas pisze:ile zabuliłeś za to turbo?
Nie zabardzo wiem kogo ty pytasz?
Ferdas pisze:ale dalej nie wiem ile ty dałeś za swoje te tam to nówki??
Ale co?
Ferdas pisze:i do tej prędkości maxymalnej vr6 to jaka jest??
Seryjny czy doładowany?
Ferdas pisze:co myślicie o chipie i ile z kolei to może kosztować??
Profesjonalne strojenie elektroniki silnika VR6 to jakieś 1500zł i około 6-7% przyrostu mocy.
: pn kwie 10, 2006 20:41
autor: Ferdas
pytam ralffi ile dal za swoje turbo??
prędkość maxymalna seryjnego modelu bez przerubek
a oglądalem te kompresery na tej stronie od ralffi i chcialbym wiedzieć czy dobże zrozumialem że ich koszt jest w tysiącach dolaró i czy ty kupiłeś nowy kompresor czy używany i ile dałeś??
z góry sory za takie burackie pytania ale to mnie bardzo ciekawi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: pn kwie 10, 2006 20:59
autor: ml2210
A z kąd pomysł że Rafał ma turbo?
Prędkość seryjnego Golfa VR6 to ponad 230Km/h, ale nie wiem dokładnie,
w sumie to i tak nie ważne, bo to prędkość po wyjechaniu z fabryki,
a w 99% przypadków to było daaaaaaaawno temu, co niestety ma znaczenie.
Ceny są w dolarach.
Na tej stronie masz ceny zestawów, a nie samych kompresorów.
A mój kompresor jest troszkę nowocześniejszy niż np. Vortech, a więc i droższy.
: pn kwie 10, 2006 21:21
autor: Ferdas
przeciesz pisał ten raffi że ma turbo i chce mątować no zdrać wkońcu ile dałeś
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)