Strona 37 z 40

: czw lis 10, 2005 13:14
autor: ml2210
Borys pisze:
swistak20040 pisze:zibaczcie na stronce www.autoscout24.pl wyszukajcie corrado dajcie sortuj według ceny i najdroszy corek ma 560ps o ile sie nie myle tylko też cena jest jak za tyle tak samo w niemczech jest pełno vr6 w golfah czy to w corkah turbo i moce są rużne jak ktoś potrafi perfekt po nimiecku niech wejdzie na jakieś forum tam i niech przełumaczy w wolnych hwilach co i jak tam są bardziej posunięci w rozwoju vr6 :goof:
no to Ameryke odkryles :rotfl: :rotfl:

wszystko jest kwestią pieniędzy, jest kasa są PSy

a ty poogladaj w wolnych chwilach amerykańskie strony, tam to sa dopiero vr6,
HaHaHa
Chłopaki ale rewelacja, nie mogę :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Jak ja bym miał budrzet w granicach 100tys $ , to już od dawna bym jeździł 500 konnym autem,
tak jak zresztą my wszsyscy tutaj, prawda? :jezor:

U Chelmutów, czy tym bardziej za za oceanem, za taką kasę jaką my dysponyjemy to by nawet stożka nie zamątowali. :panna: :ass: :jezor: :kac:

: czw lis 10, 2005 13:54
autor: Breku
Hehehhe :)Ciekawe czy w Polsce kiedykolwiek będzie w miare podobnie jak u Chelmutów :P...Ale lepiej nie bo za dużo Turbo będzie...heheh :P

: czw lis 10, 2005 14:19
autor: ml2210
Breku pisze:Hehehhe :)Ciekawe czy w Polsce kiedykolwiek będzie w miare podobnie jak u Chelmutów :P...Ale lepiej nie bo za dużo Turbo będzie...heheh :P
Dokładnie tak, jak wszyscy są SUPER to nikt nie jest.

: czw lis 10, 2005 20:23
autor: zaprzal
Jak się na to trzeźwo spojrzy to wcale nie można narzekać na brak ciekawych aut w Polsce. Często tylko u nas stosuje się jakieś ciekawe rozwiązania techniczne bo np. niemcy by powiedzieli, że się nie da i już. (np. w Polsce łatwiej/taniej zbudować/znaleźć golfa mk2 1.9 tdi niż za zachodnią granicą). A niektóre auta z MP na 1/4 mili to czołówka europejska. Mamy _chyba_ najszybszego diesla

: ndz lis 13, 2005 16:11
autor: Lukbro
;)

i jeszcze do ml2210:
ciesze sie ze wiesz po co Bóg dał ludziom VR6 ;) ;D

i jak to mowi moj kumpel :
street racing is a life-style ;)

: czw gru 29, 2005 16:10
autor: ml2210
Witam ponownie.

Dzięki naszemu kochanemu szefowi przypomniałem sobie by się z wami podzielić planami,
jakie uknułem na przyszły rok.
Sorki że posłuże się kopią, ale co tam. :smoke:

Klamka zapadła i przygotowuję się do STAGE 2.

Przewidywane rozpoczęcie prac to marzec 2006.
Zresztą ostateczny termin jak zwykle wyznaczą $$$ :x
Stage 1 to był taki sofcik, stworzony przedewszystkim dla sprawdzenia wytzrymałości auta.
Auto zdało egzamin. Absolutnie żadnych usterek ani awarii.
Silnik chodzi równo i sprawnie, skrzynia nie sprawiła żadnych niespodzianek, przeniesienie napędu również.
Nie ukrywam że po kolejnym podniesieniu mocy może być inaczej ale....
Auto używane jest bardzo rzadko, sporadycznie.
Misięcznie przejeżdża jakieś 50 - 500km i to niezykle ostrożnie i delikatnie.
Pałowanie ma miejsce wyłącznie na kresce.
Więc może nie bedzie tak źle :wink:

A zmiany będą następujące:

- Do podniesienia mocy potrzebne będzie przedewszystkim
nowe kółko do kompresora o mniejszej średncy które da większe doładowanie, docelowo 1 - 1,2bara (teraz jest 0,5 - 0,6)
- remont silnika
- kute tłoki komplet albo same pierścienie
W przypadku kutych trzeba będzie zrobić szlif.
Ale raczej zdecyduje się na same pierścienie, bo rozmawiałem ze STROG-iem i on twiedzi ze nie trzeba kutych toków nawet do 1.5 bara,
a mój kompresor nawet tyle nie dmuchnie.
Dodam tylko że Strog to nawiększy mózg w Polsce jeśli chodzi o doładowanie VR-a.
Pierwszy VR kompresor w Polsce był właśnie jego (mój był 2 :wink: )
- Komplet panewek
- Komplet uszczelek, uszczelniaczy itd...
- Obróbka głowicy - zawory, planowanie...
- 3 warstwowa uszczelka pod głowicę stalowa lub miedziana.
- może jeszcze komplet szpilek do głowicy ARP
I to na tyle jeżeli reszta silnika jest ok - wał, podpory, korby itd.

: czw gru 29, 2005 19:28
autor: Ralfii_VR
No i tak trzymaj :pub: :bigok:

: pt gru 30, 2005 01:24
autor: Apsik
hehe wyścig zbrojeń ?? :>

by tak dalej :)

: śr lut 01, 2006 09:38
autor: ml2210
Suwałki już się budzą z zimowego snu!!! :okej: :okej: :okej:

http://s58.yousendit.com/d.aspx?id=2BTB ... LVUMDW0HGZ


tu drugi link, do tego samego filmu:
http://rapidshare.de/files/12101589/Pap ... 6.wmv.html

- 80MB

: śr lut 01, 2006 09:49
autor: TAZ
ML widzę, że w miarę jedzenia apetyt rośnie.

: śr lut 01, 2006 17:48
autor: Ralfii_VR
Hehe, widze ze fruki juz testujecie, kurcze jak na tak mokrym asfalcie łapaliscie przyczepność, poza toba ML2210 :jezor:
A ta Preluda jaka moc?

: śr lut 01, 2006 20:12
autor: norbi
Prelude pewnie coś koło 200 ;)

Skompresowałem filmik na 34mb...
http://rapidshare.de/files/12323993/Pap ... a.wmv.html

: czw lut 02, 2006 13:32
autor: ml2210
rafalvr6 pisze:A ta Preluda jaka moc?
Nie wiem dokładnie, ale 200 chyba nie ma.
Startowałem z nią 2 razy z rola 50km/h, wiec nie potrzebna przyczepność.
Z miejsca odległość miedzy nami byłaby zupełnie inna.

Ps.
Zobaczcie ile osób siedzi w Golfie w pierwszym przejeździe z tą Mareą.

: pt lut 03, 2006 10:42
autor: GV PIOTR
mam numer do gościa co się zajmuje kutymi tłokami korbowodami zadzwoń zapytaj
w-wa 0 22 836 40 50