Strona 36 z 37

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob paź 17, 2015 09:58
autor: rysiektr
Eee tam, jesli masz zadbany samochód to sie opłaca. Weź pod uwagę ze w większości takie gti sa juz mocno zmęczone, a jak ktos ma na prawdę zadbana sztukę to chce troche kasy. Szukaj dawcy po dzwonie i rob swapa, dojdą do tego rzeczy eksploatacyjne, ale sprzedaż swój silnik ze skrzynia i cala reszta i troche kosztów się zwróci.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz paź 18, 2015 12:31
autor: Henio:)
przy blacharce jest trochę do poprawy, ale nie jest tak najgorzej (do ogarnięcia), a sama wersja to MOVIE z lakierem LD6P, nie ma ich za wiele w tym kolorze. Dlatego mi go szkoda sprzedawać, jedynym mankamentem jest właśnie ten silnik :) Dzięki za informacje i nie pozostaje mi nic innego jak szukać silnika na SWAP :hmm:

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

: ndz lis 08, 2015 21:03
autor: muody
To ja teraz się zapytam, czy metoda dotycząca silnika pf/pb będzie też pasować do silnika DX ? Bo akurat się składa że mam oba silniki z czego z pfa biorę cały wtrysk elektroniczny wraz z instalacją.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: pn lis 09, 2015 19:59
autor: homer21
pewnie że będzie DX to coś jak GX z mk2

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: pn lis 09, 2015 23:59
autor: muody
homer21, dzięki za odpowiedź. :pub:
Już wiem teraz jak mogę podnieść moc w dx-ie :helm:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: śr lis 18, 2015 23:53
autor: homer21
Dla potomnych xD
góra AAE audi 2.0 ze względu na duże zawory + porting
dół 9a + stoczone tłoki 2,5 mm zostawiona ścianka na obrzeżu tłoka
zamach stoczony o 40%
wałek 2E lub AAE
kolektor+portki passat b3 g60 długi
Dolot g60 obcięty + gaźniki 900rr sc28

sprężanie około 15,5 ATM może nieco minimalnie więcej

moc planowana 160km min.

Dla chętnych dodam więcej fot jutro

Obrazek

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: czw lis 19, 2015 00:28
autor: rysiektr
homer21 pisze:Dla chętnych dodam więcej fot jutro

:food: :popcorn:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob lis 21, 2015 10:23
autor: spawacz
Na tej glowicy mocy sie nie robi... , trzeba bylo dac glowe 1.6 SR czyli AKL/AHL , zobczylbys co znaczy przeplyw. O takim detalu ze od wydechu gazniki beda kipiec to nie wspomne.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz lis 22, 2015 13:44
autor: homer21
Składam silnik na zasadzie "to co leży w garażu"
Niby czego mają kipieć to się osłonę robi :D na vortexie robią na takich głowicach i śmigają :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

: sob lis 25, 2017 09:10
autor: MateuszCOMPANY
Pytanko
Silniki 2e/PF/PB - który z nich ma:
a)Najostrzejszy wałek
b)Najbardziej przepustowy kolektor wydechowy z portkami

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob lis 25, 2017 16:54
autor: KoguT
Kolektor stosowałem do 8v (tylko że mój to MK3 z silnikiem ABA) z Golfa MK4/Bory z silnikiem 2.0 8v bo jest rurowy a nie żeliwo jak w starszych modelach.

Takie coś:

Obrazek

Portki mogą zostać ori chyba że znajdziesz z ABFa. U mnie są portki z 2E i one mają dosyć dobry przepust. Gdzieś w granicach 2.25 cala.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob lis 25, 2017 17:39
autor: MateuszCOMPANY
Zapomniałem wspomnieć że silnik docelowy to ADZ (tj.to samo co ABS).
Mam możliwość zakupu kolektora z portkami od 2E, ale ten rurkowy wygląda na bardzo fajną alternatywę. ale jaki jest jego przepust w stosunku do 2e - większy, mniejszy czy to samo?

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob lis 25, 2017 23:22
autor: mlodociany
Przepust może być porównywalny z tym że ten ma gładkie powierzchnie wewnątrz, a nie chropowate żeliwo, a dwa że ma lepszy kształt kanałów.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz lis 26, 2017 11:34
autor: KoguT
Jest około 1-2mm szerszy od żeliwa.