Strona 4 z 4

: ndz maja 27, 2007 15:53
autor: Matti1
takedown pisze:w sumie to podoba mi sie taki dolot na masce to pewnie zorbie a i tak będę lakierował maskę bo od kamieni mam poodbijaną aż do podkładu. Lakiernie mam w domu wiec nie ma problemu. Swoją dragą nie pomyślałem, że można wstawić dolot boczyny od mercedesa i może też warto go wspawać :) chyba golf nie udusi sie od nadmiaru powietrza :) ?
Wi tam nie udusi sie napewno :) a na masce to zgnite ople maja wloty...chyba ze sie komus bardzo to podoba

[ Dodano: 27 Maj 2007 15:56 ]
PS. tez mam turbowlot podciagnietą rure charmonijkowa 5 msc. jezdze i sie z nia nic nie dzieje ...a jezeli sie cos stanie to koszt takiej rury jest stosunkowo tani wiec mozna ja wymienic i bez problemow kształtowac

: pn maja 28, 2007 20:09
autor: Mata
po co przerabiac 1.3 to raczej nie oplacalne lepiej zrobic swapa:)

: pt cze 01, 2007 17:40
autor: Pim
W moim przypadku imo warto bawić się w stożek(mimo tego że planuje jakiś swap na przyszły rok) - i tak wrzucam niedługo zapewne Weberka - jak kolega z forum zorganizuje potrzebne elementy do gaźnika. Daje stożek z prostej przyczyny - chce mieć więcej miejsca pod maską(lepsze dojście do świec itp), zrobić mu porządny dolot zimnego powietrza, a i dodatkowo po co mam się bawić z oryginalnym filtrem( kryzy etc.) skoro mogę samemu zbudować odpowiednie elementy łączące gaźnik z filtrem.

Swoją droga, czy stożek zamknięty w jakiejś obudowie nadal będzie słychać?

Jakie fi rur zastosować?

Rura między "źródłem" zimnego(myśle jakoś pod zderzakiem dać) a filtrem powinna być przynajmniej średnicy tej między filtrem a gaźnikiem?

Czy duże znacznie będzie miała "gładkość" rur doprowadzających powietrze? Myślałem o użyciu tych papierowo-aluminiowych(oczywiście między "źródłem" a filtrem)

: pt cze 01, 2007 17:47
autor: Pinhead

: sob cze 02, 2007 11:15
autor: Pim
Czyli bez kombinowania, pojemność powinna być taka sama jak fabryczna, czyli jak Kolega pisał - zatkać obudowę filtra, napełnić wodą i sprawdzić ile jej wchodzi.


Wszystko niby fajnie, ale nie posiadam żadnych danych potrzebnych do liczenia;]

: sob cze 02, 2007 19:50
autor: lawrai
Pim pisze: Swoją droga, czy stożek zamknięty w jakiejś obudowie nadal będzie słychać?

Jakie fi rur zastosować?


jak go zamkniesz to stworzysz coś podobnego do sportowej wkładki

fi rur , jest coś takiego że od stożka daje się większą średnicę a przy przepustnicy mniejszą , ponieważ jak rura jest węższa to powietrze ma większą szybkość wpadania do kolektora . Bynajmniej z tego co wiem . Pozdr

: ndz cze 03, 2007 12:13
autor: Piter.5
a jezeli chodzi o sportowa wkładke, co o tym myslicie, czy warto?