Strona 4 z 39

: pn lut 14, 2005 12:35
autor: cyarnz
Jedyna roznica jaka byla z tego co wiem na 100% to w MK1 miedzy CL i cala reszta a GTI(dodatkowe spawy/zgrzewy)

: wt lut 15, 2005 10:07
autor: TAZ
Czyli wystarczy pospawać łączenia pod maską i już. Na początek radzę pospawać kible amorów bo trzymają się na niewielkiej ilości zgrzewów, co u mnie kiedyś zaowocowało wyrwaniem całego kibla.

: czw lut 17, 2005 15:28
autor: Apsik
Na VW&Audi Freunde Traffen w Niemczech przyczailem fajne Caddy :) niskie, male kolka i wogile wypasik - jak sie pozniej okazalo pod macha siedzial TDi a MK4 (piekna sprawa) a koles mowil ze wszystkie mocowania silnika kupil w jakims sklepie czy warsztacie co sie tuningiem zajmuje tak ze silnik tylko wstawial, ale musial komore wyspawac i wzmocnic (kielichy tez spawane byly) i rozporke widzialem. O szczegoly niepytalem bo moj niemiecki to tragedia a moja dziewczyna na technicznych zagadnieniach sie niezna :(

: śr lut 23, 2005 20:49
autor: Aras
ja wlasnie robie taki swapik z 9A w Mk I cabrio i zobaczymy co mi wyjdzie za perszing :)



Arass Mk I cabrio

: śr lut 23, 2005 23:11
autor: marian g40
ma pytanie czy skrzynia biegów z polo 2/3/6N, golfa 2/3 - przy silniku 1,3 lub 1,4 8V bedzie pasować do silnika 1,6 16V z golfa 4 ???
Znalazłem w necie że rozrusznik w tym silniku jest przy skrzyni - po stronie kolektora wydechowego, a w w/w skrzyni jest pod kolektorem ssącym przy silniku.
Sprzęgło też jest inaczej rozwiązane....
czy koło zamachowe tego silnika ma takie same mocowanie jak przy silniku np. 1.4 8V i czy jest mozliwość montazu rozrusznika pod kolektorem ssącym w 1,6 16V....

: sob mar 05, 2005 11:42
autor: szorka
Witam
Kupiłem 1.8 ABS bez osprzętu i chciałem go zamontować na miejsce 1.6 PN.
Pomijając kwestię zasilania jak jest z mocowaniami innych elementów (alternator, pompa wody , łapy silnika...)-wiem że kolektor ssący jest taki sam, wydechowy też pewnie podejdzie, głowice idntyczne:
1) czy można przełożyć ostatecznie koło zamachowe z 1.6 (różnica średnic 200/210mm)
2) gdzie napotkam problemy?

: ndz mar 06, 2005 17:24
autor: cyarnz
,problemow 0 powinno wystapic. To sa identyczne silniki wiec wyciagasz jeden , wkladasz drgi przekrecajac zasilanie , alternator itd.. i musi jechac:)

Ruznice MK I 1,1-1,3 - 1,6,1,8

: sob mar 26, 2005 20:48
autor: Oli77
Ruznice MK I 1,1-1,3 - 1,6,1,8

Ruznic jest sporawo :
1 Zbiornik paliwa ( Przerabiajac MK I na wtrysk ) pasuja zbiorniki od GTI 1,6-1,8 i od diesla .
2 Stabilizatory ( przedni i tylny tylko w wersjach GTI )
3 Instalacja elektryczna ( niewiem od ktorego roku dokladnie ale chyba po 80-81 ) jest juz na nowej listwie bezpiecznikowej wiec wymiana przedniej wiazki jest dosc latwa wypiecie i wpiecie kilku kostek . Gorzej juz jezeli jest starsza jedyneczka to juz dobry elektryk jest potrzebny :)


itd

1,8 gt ABS -> 2.0 16v gti jaki najlepszy ??

: czw kwie 07, 2005 13:27
autor: Browix
witam posiadam 1,8 mk3 ABS i chcialem go zamienic na jakis 2,0 16v . Ktos wie ktory najlepiej by pasowal ??? jakie moga byc problemy ? czy osprzet silnika 1,8 pasuje ? czy trzeba caly komputer i sterowanie zemianiac ? ktos to robil i wie na co zwrocic uwage ???

: śr kwie 13, 2005 21:05
autor: zed
Dobry temat.Mysle o swapie z 1.6 PN na 2.0 8v ew 16v. Duzo jest przerobek przy tym?Chodzi mi glownie o mocowania silnika i od czego najlepiej by bylo wziac polosie przeguby i hamulce zeby to wszystko wytrzymalo i sie pewnie jezdzilo :satan:

: wt kwie 26, 2005 20:00
autor: cyarnz
jak brac to brac komplet, silnik + skrzyunia lub zostawic na starej skrzyni wszyst od tego zalezcy, jezeli zostawisz to wszystko na starej skrzyni to nie bedziesz potrzebowal nic wiecej poza silnikiem i instalacja:))). jezeli bedziesz mial silnik ze skrzynia to bedzisz potrzebowal kilka rzeczy wiecej jak linki do skrzyni, hydraulike do sprzegla titd..

: pn maja 30, 2005 11:30
autor: prinz
witam.
mam pytanie: czy do golfa II 1,6d z 4-bieg skrzynia moge bez problemu wrzucic skrzynie 5-bieg? jakie trzeba zrobic przerobki?

: pn maja 30, 2005 16:45
autor: 1 6 D
Inny wybierak do skrzyni będziesz potrzebował na pewno. Może się zdarzyć, że inne sprzęgło jest(większe). Nie wiem co jeszcze.

: ndz cze 05, 2005 17:49
autor: motyl7
A ja chcialbym zmienic swojego 1.3 NZ na 1.9 tdi ale wersje 110 konna, ile taka przerobka moze kosztowac i co musialbym pozmieniac zeby go wlozyc. Planuje tego dokonac po wakacjach bo wtedy bedzie kasa :D