Strona 4 z 4

: ndz sie 27, 2006 11:38
autor: evolution
na razie to wam moge dac link do filmu z autem z tym silnikem w roli glownej:) a i moze z kosmosu... ta moc jest ale w ziemskich jednostkach..... obroty 7900 max mocy... dalej mam mowic??? przy tych obrotach sprawnosc napelniania cylindrow moze byc duzo mniejsza niz w silniku zupelnie seryjnym w zakresie max mocy a i tak bedzie jej duzo wiecej... www.evolutionwrc.republika.pl/_klip.ASF

: ndz sie 27, 2006 11:57
autor: VWitek
i co ten film ma udowodnic????? podobno u siebie masz zrobiony walek ssacy z wydechu to chyba mozesz dac jakis wykres a nie jakis smieszny film ktory o niczym nie swiadczy.

: ndz sie 27, 2006 12:14
autor: gtx
evolution pisze:na razie to wam moge dac link do filmu z autem z tym silnikem w roli glownej:) a i moze z kosmosu... ta moc jest ale w ziemskich jednostkach..... obroty 7900 max mocy... dalej mam mowic??? przy tych obrotach sprawnosc napelniania cylindrow moze byc duzo mniejsza niz w silniku zupelnie seryjnym w zakresie max mocy a i tak bedzie jej duzo wiecej... www.evolutionwrc.republika.pl/_klip.ASF
Nie masz wykresu a twierdzisz ze auto ma 175 km.Skad to wiesz ? :bajer: Ja sobie tez moge pisac ze zmienilem walek i mam 175 km.

To teraz ty napisz z jakiego jestes kolka garazowego. :hmm:
Czas sobie odpusic ten watek bo to sie robi nieco zenujace.


pozdrawiam

: ndz sie 27, 2006 19:05
autor: evolution
gtx pisze:
evolution pisze:na razie to wam moge dac link do filmu z autem z tym silnikem w roli glownej:) a i moze z kosmosu... ta moc jest ale w ziemskich jednostkach..... obroty 7900 max mocy... dalej mam mowic??? przy tych obrotach sprawnosc napelniania cylindrow moze byc duzo mniejsza niz w silniku zupelnie seryjnym w zakresie max mocy a i tak bedzie jej duzo wiecej... www.evolutionwrc.republika.pl/_klip.ASF
Nie masz wykresu a twierdzisz ze auto ma 175 km.Skad to wiesz ? :bajer: Ja sobie tez moge pisac ze zmienilem walek i mam 175 km.

To teraz ty napisz z jakiego jestes kolka garazowego. :hmm:
Czas sobie odpusic ten watek bo to sie robi nieco zenujace.


pozdrawiam
Ja jestem z kolka garażowego DYNOMETU... zenujace sie robi to ze drugi raz ktos z forum nie wierzy i probuje stwierdzac ze cos co dziala jest niewykonalne... raz wytlumaczylem jednemu koledze jak walek ustawiac, a teraz wkleje wykres zrzucony z ekranu.... macie i placzcie ze takiej mocy nie macie.....

: ndz sie 27, 2006 19:21
autor: gtx
evolution pisze:
gtx pisze:
evolution pisze:na razie to wam moge dac link do filmu z autem z tym silnikem w roli glownej:) a i moze z kosmosu... ta moc jest ale w ziemskich jednostkach..... obroty 7900 max mocy... dalej mam mowic??? przy tych obrotach sprawnosc napelniania cylindrow moze byc duzo mniejsza niz w silniku zupelnie seryjnym w zakresie max mocy a i tak bedzie jej duzo wiecej... www.evolutionwrc.republika.pl/_klip.ASF
Nie masz wykresu a twierdzisz ze auto ma 175 km.Skad to wiesz ? :bajer: Ja sobie tez moge pisac ze zmienilem walek i mam 175 km.

To teraz ty napisz z jakiego jestes kolka garazowego. :hmm:
Czas sobie odpusic ten watek bo to sie robi nieco zenujace.


pozdrawiam
Ja jestem z kolka garażowego DYNOMETU... zenujace sie robi to ze drugi raz ktos z forum nie wierzy i probuje stwierdzac ze cos co dziala jest niewykonalne... raz wytlumaczylem jednemu koledze jak walek ustawiac, a teraz wkleje wykres zrzucony z ekranu.... macie i placzcie ze takiej mocy nie macie.....
Nikt tego nie pisal ze sie nie da,naucz sie czytac.Tylko z samego walka wydechowego napewno nie uzyskasz 175 km , bez innych przerobek.Albo cos innego tam jescze jest dlubane albo ten wykres to pic na wode.Idz sobie sam poplacz.

: ndz sie 27, 2006 22:13
autor: evolution
wolny wydech z odpowiednio dobranym tlumikiem, odelzone kolo( z musu dosyc duzo zeby zlozyc do tego silnika skrzynie z fso), odelzone korby i wal. glowica nie tknieta na wysokosci, waski kolektor ssacy wypolerowany wewnatrz na lustro......... zadnych tuningowych dodatkow typu walki i podstawa k-jetronic powered
a i mozesz sobie wkladac walek wydechowy za ssacy, a i tak sie moze okazac ze bedzie gortzej niz na serii, bo trzeba go ustawic odpowiednio

: pn sie 28, 2006 17:10
autor: TAZ
Napiszę tak. Evolutiona trułem od jakiegoś czasu co zrobić w seryjnym silniku 9A, który ma może nie tylko ale 136KM. Zobaczymy na wiosne jak go zahamuje co z tego wyszło. Wszystkie mody opisywaliśmy na GG. Czas pokaże kto miał racje.

: wt paź 30, 2007 21:00
autor: Pablox11
W golfie 1.8 kr 139km nie słyszałem żeby ktoś podniósł moc dzięki wałkom w (tej wersji)
więc zostaje tylko dolot i wylot odpowiednio zrobić z dolotem to problemu niema
Stożek + strumienica dolotowa
a układ wydechowy w golfie kr to temat rzeka
i odpowiednie ustawienie dawkowanie powietrza oraz paliwa po modyfikacjach

W wolnossących silnikach trzeba zadbać aby jak jawiącej weszło i wyszło

: wt paź 30, 2007 22:49
autor: evolution
Pablox11 pisze:W golfie 1.8 kr 139km nie słyszałem żeby ktoś podniósł moc dzięki wałkom w (tej wersji)
więc zostaje tylko dolot i wylot odpowiednio zrobić z dolotem to problemu niema
Stożek + strumienica dolotowa
a układ wydechowy w golfie kr to temat rzeka
i odpowiednie ustawienie dawkowanie powietrza oraz paliwa po modyfikacjach

W wolnossących silnikach trzeba zadbać aby jak jawiącej weszło i wyszło
:panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: kolego.. stozek w kajetronic.... ze kolega nie slyszal to po pierwsze nie znaczy ze nikt tego nie zrobil po drugie moze kolega zle sluchał??
generalnie z wydechem i paliwem to sie zgodze.... dla kilku chetnych po raz kolejny wklejam link do filmu z silnikiem 9a w golfie 2 po.... zrobieniu glowicy dwoch wydechow i wystrjeniu.... wezcie stoper... to w serii ma 136 ps.. na kr efekty sa bardzo podobne. a przy krotszej skzyni lepsze...