Strona 4 z 5
: sob cze 10, 2006 11:15
autor: Johny1984
ksionc pisze:na początku miał być gofer Mk3 i szukałem z końca produkcji żeby trafic na 110ps. sytuacja sie zmniła i jeżdze Mk4. szybko zaczyna być mało więc będą mody podnaszące moc teraz też bym szukał jakiegos pd 115 lub 130ps. inna jazda, no i możliwości podkręcenia o wiele większe
jak fundusze się znajdą i Bóg da to Mk4 będzie stało już niedługo w garażu...
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
najpierw sprzedam mojego Mk3 i trzeba będzie dołożyć z 10 tyś
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
albo zostawię go na dożywociu u mnie
pzdr
: sob cze 10, 2006 23:19
autor: wojbiel
czesc mogl bys udzielic mi paru wskazowek ja zamontowac stozkowy filtr powietsza w golfie 3 1.4 benzyna?!
wielkie dzieki!!!!!!!!
: wt cze 13, 2006 17:48
autor: cowboy
hej, czy ktos wie jaki pownien być sterownik ECU w AFN - mk3 97
bo ja mam oznaczenie 028 906 021 C - podobno to taki jak w 1Z...tak mam być, czy mam jakas podmiankę ?
ps. szukałem w Etce i nie moge znaleźć...
[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 19:11 ]
z tym że zamiast C na końcu moze być tez G
musze jutro sprawdzic dokładnie..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: pt cze 16, 2006 07:30
autor: figurel
cowboy pisze:hej, czy ktos wie jaki pownien być sterownik ECU w AFN - mk3 97
bo ja mam oznaczenie 028 906 021 C
Powinno być 028 906 021 JG
: pn cze 19, 2006 08:16
autor: cowboy
figurel pisze:Powinno być 028 906 021 JG
u mnie jest GH - po prostu nie wytarłem kurzu dobrze
[ Dodano: Pon Cze 19, 2006 08:42 ]
W piątek został zapodany przez kol. uysego wirusik - poniżej wykres...
![Obrazek](http://img137.imageshack.us/img137/5357/golf3110tdi9xr.jpg)
: pn cze 19, 2006 17:06
autor: Johny1984
cowboy pisze:W piątek został zapodany przez kol. uysego wirusik - poniżej wykres...
oooo ładnie to wygłada na wykresie - ciekawe jak to jest w rzeczywistości ....
pozdro
: pn cze 19, 2006 20:04
autor: cowboy
Johny1984 pisze:ładnie to wygłada na wykresie - ciekawe jak to jest w rzeczywistości ....
w rzeczywistości mk3 (1120kg) lata z tym jak trzeba, największa frajda jest podczas jazdy w warunkach drogowych 80-160
elastyczność jest niezła 340 niutków robi swoje..
przy okazji podłączyłem wskaźnik boost wiec mam full control pod prawą nogą
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: pn cze 19, 2006 20:32
autor: rhl
cowboy pisze:W piątek został zapodany przez kol. uysego wirusik - poniżej wykres...
o ja pierd.... ładnie, no ładnie go zwirusował hehe
Teraz pewnie cwaniaczysz lekko
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: pn cze 19, 2006 23:42
autor: Johny1984
cowboy pisze:wskaźnik boost
??????????????????
rhl22 pisze:Teraz pewnie cwaniaczysz lekko
z tym osiągiem musi ostro popisówki walić....
pzdr
: wt cze 20, 2006 08:40
autor: cowboy
Johny1984 pisze:cowboy napisał/a:
wskaźnik boost
??????????????????
wskaźnik ciśnienia doładowania w sensie ile dmucha suszara aktualnie
bardzo fajnie się z tym jeździ...jak się ma podniesione ciśnienie na turbinie warto wiedzieć ile i jak mocno pompuje...
: wt cze 20, 2006 20:00
autor: Johny1984
cowboy pisze:bardzo fajnie się z tym jeździ...jak się ma podniesione ciśnienie na turbinie warto wiedzieć ile i jak mocno pompuje...
sam montowałeś???
pzdr
: śr cze 21, 2006 08:09
autor: cowboy
Johny1984 pisze:sam montowałeś???
tak
![Obrazek](http://img220.imageshack.us/img220/2351/boostzegar5qu.jpg)
: śr cze 21, 2006 12:55
autor: Johny1984
cowboy pisze:wskaźnik ciśnienia doładowania w sensie ile dmucha suszara aktualnie
a ile powinno wiać???
pzdr
: śr cze 21, 2006 13:04
autor: cowboy
Johny1984 pisze:a ile powinno wiać???
jazda zaczyna sie powyżej 1 bara
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)