Strona 4 z 10

witam panowie dowiarki i ci bez wiarki

: sob sty 15, 2005 20:37
autor: papol
mam golfa 3 td 1,9 w kombi i tak jak zaczalem lecialem nim 200km/h musze jednak przyznac ze mam go podkreconego i to nie na liczniku tylko w silniku :smoke: vwzone nick papol mozecie poogladac pozdro

Re: witam panowie dowiarki i ci bez wiarki

: sob sty 15, 2005 21:13
autor: Michnik
papol pisze:mam golfa 3 td 1,9 w kombi i tak jak zaczalem lecialem nim 200km/h musze jednak przyznac ze mam go podkreconego i to nie na liczniku tylko w silniku :smoke: vwzone nick papol mozecie poogladac pozdro
Pochwal się tutaj! ;) Napisz co i jak zrobić, żeby podnieść moc tych naszych ślimaczków ;)

Re: witam panowie dowiarki i ci bez wiarki

: ndz sty 16, 2005 11:42
autor: wojak7
Michnik pisze:
papol pisze:mam golfa 3 td 1,9 w kombi i tak jak zaczalem lecialem nim 200km/h musze jednak przyznac ze mam go podkreconego i to nie na liczniku tylko w silniku :smoke: vwzone nick papol mozecie poogladac pozdro
Pochwal się tutaj! ;) Napisz co i jak zrobić, żeby podnieść moc tych naszych ślimaczków ;)

Dołączam się do tego pytanka???????? Pochwal się może jakieś zdjęcia!!!!!!!!!!!!

: ndz sty 16, 2005 12:15
autor: Rapix
Poczytajcie panowie ten temat http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t= ... ghlight=td tam wrzuciłem fotki silnika własnie papola i pisałem co ma zrobione w silniku.... :)

: ndz sty 16, 2005 14:09
autor: Michnik
A ja liczyłem na coś nowego ;) W sumie to najbardziej mnie interesuje co jeszcze potrzeba oprócz samego intercoolera żeby go zamontować. I do czego sie go podłącza?

: ndz sty 16, 2005 15:20
autor: Krzylu
na stronie w poradach masz jak podlaczyc intercooler ale do 1.6TD
z tego co wiem to w 1.9 jest troche inaczej a roznica polega na tym ze nie mozna odwrocic tego *#cenzura#* co jest nad kolektorem ssacym(sorry ale zapomnialem jak to sie nazywa)bo jest tam czujnik od chlodzenia woda turbiny wiec trzeba kombinowac wezami zeby wyprowadzic na prosta rury do intercoolera

: ndz sty 16, 2005 19:29
autor: Krzylu
jeszcze jedno zdejmij te 17" kola to zobaczymy czy twoj golf poleci 200km/h

: pn sty 17, 2005 00:00
autor: Suchy
Nie chce sie z nikim kucic. (Krzylu) I nie odpowiem juz na zaden post V max, napisze tylko cos co moze innym pomoc zwiekszyc moc/moment ich kobcacych bolidów. "Diesel Power"
Przedstawie tylko modyfikacje mojego MK1 1.6D

Silnik z golfa mk 2.
Przestawiony kat wtrysku paliwa do przodu (metoda prob i błedów).
Zwiekszona dawka paliwa (jak przycisne troche kobci)
Ustawione wieksze cisnienie na pompie i wieksze cisnienie na wtryskiwaczach. (cisnienie wtrysku)
Jakis wałek ktory zrobił moj tato z pompa ale dokładnie nie wiem... jednak chodzi o dalsze zwiekszenie Cisnienia.
Wydech seria "tylko miejscami" rora z nierdzewki oczywiscie gróbsza.
Dolot z mk1 1.5D filtr nad kolektorem oddzielony termicznie, rura tzw "tłumik dolotu" skierowany tak aby łapał powietrze podczas jazdy.
Olej Syntetyczny 5W50 Mobil 1.
Mniejsze ogumienie z przodu aktualnie 13' 175/65
Skrzynia nie wiem od czego jakas z mk2 ale nie znam oznaczen poczatkowe biegi dosc krotkie...
Jesli o niczym nie zapomniałem to chyba wszystko.

A i jeszcze jedna wycieraczka zwieksza predkosc o 0.1km/h heheh zart oczywiscie.

Tak na margineie dobry syntetyczny olej moze zwieszyc moc nawet 3-5%
i zmniejszyc spalanie gdzies w mondrej ksiazce czytałem...

Pozdrwaiam wszystkich Diesel maniaków a w szczegulnosci Krzylu :pub: na zgode :-)

: pn sty 17, 2005 01:18
autor: vudu
panowie, ja gdy miałem mk1 na 1,6Dieslu scinałem nim 160 na czterech biegach, poprostu gdy mnie ktoś zdenrwował dociskałem na spód, olej lałem valvoline a to czym to sie stało mysle ze silnik był dobrze dotarty i szczególnie dbałem o wymianę filtrów. mk1 miały naprawde ostre silniki i nie jedną jedyczneczke z dieslem gdybysprawdzic na hamowni wyszła by grupa prędkość .....


pozdro a Golf dalej śmiga u znajomego !

: pn sty 17, 2005 02:42
autor: Rapix
Jak zdjemie 17 to pojedzie jeszcze szybicjej....Przykładem jest znajomego Golf IV 1.6 na 14 idzie 210 na 17 juz 190km/h licznikow...
Po za tym na niemieckich stronach o tym było że zwiekszajac dawke i cisnienie turbo + intercooler mozna osiagnac nawed ponad 90KM.... czyli moze byc szybszy od seryjnego TDI... kolegi Golf TDI 90KM leci 200... innego Golf TD 180km/h a mój passat 160 i koniec :( Ale w najbliszym czasie cos w nim po kombinuje ;)

: pn sty 17, 2005 04:23
autor: Krzylu
Rapix pisze:Jak zdjemie 17 to pojedzie jeszcze szybicjej....Przykładem jest znajomego Golf IV 1.6 na 14 idzie 210 na 17 juz 190km/h licznikow...
Po za tym na niemieckich stronach o tym było że zwiekszajac dawke i cisnienie turbo + intercooler mozna osiagnac nawed ponad 90KM.... czyli moze byc szybszy od seryjnego TDI... kolegi Golf TDI 90KM leci 200... innego Golf TD 180km/h a mój passat 160 i koniec :( Ale w najbliszym czasie cos w nim po kombinuje ;)
no to ja juz nie nie wiem co piszesz :kac:
jak zdejmie 17 to poleci szybciej a zaraz ze koles na 14" 210 lecial a na 17" 190 to samo sobie zaprzecza zreszta trzeba chyba slimaka wymienic zeby byly dobre wskazania licznika

: pn sty 17, 2005 11:35
autor: Michael G60
Krzylu pisze:
Rapix pisze:Jak zdjemie 17 to pojedzie jeszcze szybicjej....Przykładem jest znajomego Golf IV 1.6 na 14 idzie 210 na 17 juz 190km/h licznikow...
Po za tym na niemieckich stronach o tym było że zwiekszajac dawke i cisnienie turbo + intercooler mozna osiagnac nawed ponad 90KM.... czyli moze byc szybszy od seryjnego TDI... kolegi Golf TDI 90KM leci 200... innego Golf TD 180km/h a mój passat 160 i koniec :( Ale w najbliszym czasie cos w nim po kombinuje ;)
no to ja juz nie nie wiem co piszesz :kac:
jak zdejmie 17 to poleci szybciej a zaraz ze koles na 14" 210 lecial a na 17" 190 to samo sobie zaprzecza zreszta trzeba chyba slimaka wymienic zeby byly dobre wskazania licznika
Dokłądnie - licznik okłamuje!
Zobaczcie tutaj i przeliczcie:

www.vtuning.com/kalkulator.html

: pn sty 17, 2005 13:15
autor: marek29
Rapix pisze:Jak zdjemie 17 to pojedzie jeszcze szybicjej....Przykładem jest znajomego Golf IV 1.6 na 14 idzie 210 na 17 juz 190km/h licznikow...
Po za tym na niemieckich stronach o tym było że zwiekszajac dawke i cisnienie turbo + intercooler mozna osiagnac nawed ponad 90KM.... czyli moze byc szybszy od seryjnego TDI... kolegi Golf TDI 90KM leci 200... innego Golf TD 180km/h a mój passat 160 i koniec :( Ale w najbliszym czasie cos w nim po kombinuje ;)
Nie tak całkiem.Bierz pod uwagę jeszcze moment obrotowy w 1.6TDi chyba 150 ,nawet jak wyciśniesz 180 to góra.W 1.9TDI (90ps) jest bodajże 220.Może faktycznie wydusisz nim tyle co TDI ale 0-100 i 1/4Mili wypadnie dużo gorzej.

: śr sty 19, 2005 12:50
autor: Rapix
a ja nie mówie o 1.6 tylko 1.9TD a co do tych felg 14 i 17 to fakt moze licznik przekłamywac ja tylko mówie jak było licznikowo!!!