Strona 4 z 4
: czw lut 23, 2006 16:20
autor: kubek609
czesc w mojej jettcie mam sprezyny jamex czerwone obnizaja one o 60mm przy moich szerokich zderzakach z przodu dodatkowo seryjna dokladka to szczyt 2 razy urwalem zderzak 80 to juz w ogole odradzam mam opony 195/45/15 co poteguja efekt tzw taczki komfprtu zero a w zakrety ile sie zlozysz to i tak nic sie nie stanie oczywiscie w miare rozsadku do sprezyn mam gazowe amory KYB . dodatkowo rozpurki na kielichy przod i tyl efekt jest suuuuper kazdy mi to mowi. Zreszta stara recepta to dobre alu 15 lub 16 i niska zawiecha. sprezyny uzywane kosztowaly mnie 200zl kpl amorow 350 o krutkim skoku tez uzywki z wiadomego i dobrego zrudla.
[ Dodano: 23 Lut 2006 15:33 ]
zasada kupna ''zawiasow'' jest prosta firma firma i jeszcze raz firma tylko markowe kup sobie gazete gt tam w ogloszeniach nieraz sie trafia cos fajnego w dobrych cenach dobra i tania firma to supersport niemiecka kpl amory+sprezyny to 999 za nowe to chyba niezla cena moze allegro tylko lepiej samemu osobiscie jest jechac a kierowac sie zdjeciami i opisem
: czw lut 23, 2006 19:37
autor: Rafaello155
kubek609 pisze:kup sobie gazete gt tam w ogloszeniach nieraz sie trafia cos fajnego w dobrych cenach dobra i tania firma to supersport niemiecka kpl amory+sprezyny to 999 za no
kupiłem dzisiaj nowe GT i muszę powiedzieć że są jakieś zawiasy do Golfów ale chyba jakieś odpusy bo za grosze
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: pt lut 24, 2006 01:44
autor: CYBER
na allegro sa zestawy progresywne, sportowe, 4 amory i 4 springi za 640 zl
http://www.allegro.pl/item86658654_spor ... rocco.html
tylko czy ktokolwiek z Was wie co to jest i jak to jest twarde / zestrojone ???
pzdr
: pt lut 24, 2006 21:52
autor: uszek
Mój gofer właśnie został obniżony wymieniłem cały kit wygląda Super ....... dzięki....za waszą pomoc...........
: pt lut 24, 2006 23:20
autor: Fox_00
uszek pisze:Mój gofer właśnie został obniżony wymieniłem cały kit wygląda Super ....... dzięki....za waszą pomoc...........
rzuć jakieś fotki jak teraz wygląda
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
: sob lut 25, 2006 16:59
autor: uszek
Ok....Jak tylko dopadnę cyfrówke to pstryknę fotosy
-60-40
: sob lut 25, 2006 17:23
autor: sas_gti
CYBER, Czy ty sie chcesz ścigać na tym zaiwasie? jęsli do sportu chcesz to wziąć raczej to szybko padnie...
Z doświadczenia wiem ze tego typu niemarkowe niemieckie KITy padają w KJSach po paru miechach nawet....nie lepiej poszukac bilsteina używke b6? to dopiero zajebiscie pracuje, i masz mozliwosc ustawienia skoku i tłumienia....
: ndz lut 26, 2006 01:12
autor: CYBER
sas_gti auto ma byc do jazdy po bulki, a jak w miedzyczasie zalicze jakas impreze to bedzie ok
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
lokalne impry sportowe traktuje jako doksztalcanie sie i.t.p. gdyz aktualnie nie mam potrzeby gromacdzenia punktów. nie mam tez potrzeby rozwalania auta zeby komukolwiek cokolwiek pokazywac
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
co nie zmienia faktu ze dostalem tu fajna podpowiedz. iel taki bilstein b6 moze kosztowac ??? z tego co sie orientuje to pewnie jest full serwisowalny i wgole?
pzdr:)
: ndz lut 26, 2006 01:25
autor: sas_gti
CYBER, dokładnie, można to nazwać full-serwisowalny i full-rozbieralny, ja za swojego uzywanego do mk2 dałem 850 zł, rozebranie i złożenie jednego kosztowało mnie 60 zł(nie wiem co tam przy nim grzebali ale był olej w gazie), 3 pozostałe były ok, nowy komplet kosztowałby mnie ponad 2400, także jak sie znajdzie takiego w dobrym stanie to sie opłaca, mam pewnośc że są ok bo były sprawdzane w zerkopolu czyli serwisie Bilsteina , tym bardziej zaskoczyła mnie cena 60 zł bo męczyli sie z nim ponad godzine! Także ja mam same pozytywne doświdczenia z bilsteinem
[ Dodano: Nie Lut 26, 2006 00:28 ]
a jak po bułki to może jakiś wyścigowy beton
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
?
: ndz lut 26, 2006 01:58
autor: CYBER
no wlasnie, bulki musza byc pozadnie wytrzesione. wtedy nabieraja respektu i pozadnie zaczynaja skamowac. do tej pory mialem przod utwardzony na jakichs dedykowanych springach no i na tyl wydumke, springi z 2 tonowego auta z przednich McPhersonow. przy obciazeniu 300 kg tyl ugina sie o 1.5 cm
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ale jest odrobine za twardy. musze to po prostu zmodyfikowac i wybrac cos, co zamortyzuje bude z takim wyposazeniem jakie planuje oraz z planowanym motorem.