Strona 4 z 4

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

: śr sty 11, 2012 22:36
autor: -=ren=-
za małą to rzecz względna... da radę jeździć przecież... jak się upierasz i chcesz żeby było tak jak bóg przykazał, to szukasz wydechu od 16V, portki i tak są wyprowadzone dwoma rurami w agg czy 2e, więc jakbyś znalazł od KRa lub PL wydech to masz sprawę rozwiązaną... nic nie trzeba spawać i cudować.

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

: czw sty 12, 2012 01:40
autor: bugalon
Nie wiem kiedy bede w łodzi. Wydech powinien być minimum 55 milimetrów bo będzie moc zabierać jak będzie węższy. Jesli chodzi o immo to Ci dokladnie napisalem wszystko wczesniej. Jak nie wiesz co to puszka z immo, pętelka czy transponder to zajrzyj pod deskę w mk3 i w okolice stacyjki mk3 i wszystko stanie sie jasne (acha transponder to ta pastylka z kluczyka)

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

: wt sty 31, 2012 11:18
autor: Mohamed
Bede swapowal z 1.3 NZ na AGG w moim mk2 wlasnie ktos moze wie jaka najlepsza skrzynia do tego silnika by pasowala ? Combat i jak to lata dobrze sie sprawuje ?

Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

: czw lip 05, 2012 00:15
autor: swees
Witam. Obecnie kulam się Golfem 2 1.6 PN. Auto paskudnie słabe, ale żal się go pozbywać bo strasznie tanie, a blacha w super stanie, dodatkowo ABS, wspomaganie kierownicy i centralny zamek. Wpadłem na pomysł, czy by może jakiegoś swapa nie zrobić. Do głowy przychodzi mi jedynie silnik 1.6 101KM z mk3 (za wikipedią: AEK, AFT lub AKS). Wygląda na to, że mój PN jak i w/w jednostki to ten sam blok 1595ccm. Czy w takim wypadku musiałbym zmieniać skrzynię? Czy może przełożenia są inne, dłuższe? Jesteście w stanie określić pełną listę podzespołów, które koniecznie musiałbym zmienić/dołożyć?

Pozdr

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

: ndz lip 22, 2012 16:57
autor: Mroźny
Witam. Podepne się pod temat ponieważ również robię swapa z 1.6 PN na 2.0 2E. wszystko ladnie pieknie ale silnik sie dławi delikatnie i ciężko odpala to raz a dwa ostatnio po wlączeniu zapłonu pali sie instalacja od cewki, od stacyjki. Tylko kable czarne plusowe. Co robic? Z góry dzieki za pomoc :pub:

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

: pn lip 23, 2012 15:18
autor: imperfectCell
Mroźny, wymienic cewke. Mialem to samo. Przyczna bylo pozostawienie auta na wlaczonym zaplonie przez jakis dluzszy czas. Po tym przy kazdym wlaczeniu zaplonu palily sie kable doslownie. Wymiana cewki pomogla

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

: śr lip 25, 2012 09:48
autor: malutka721
Witam. Tu Mroźny. Cewka została wymieniona i już się nie kopci istalacja, ale auto ciężko odpala i nie chodzi na wolnych obrotach, chyba ze tylko z gazem. Co to może być? Pozdrawiam.

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

: ndz lip 12, 2015 21:47
autor: Adam7773
Witam. Będę robić swap w PN na 2.0 ADY i chciałem zapytać czy jest jakaś różnica od AGG czy to jest wszystko to samo? Dzięki za pomoc

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

: śr lip 15, 2015 19:29
autor: tom cio
viewtopic.php?t=103317" onclick="window.open(this.href);return false;

MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!

: sob lip 18, 2015 15:18
autor: wojtek646
Mroźny, może być zapłon, lub coś z elektryką ale obstawiłbym zapłon
Mohamed, ja mam z RP, nie za długa i nie za krótka, vmax koło 190kmh myśle, mogę polecić