Wykres z hamowni AFT - Duszenie podczas przyspieszania
: sob sie 21, 2010 16:16
9500 obrotów ? :O
To musi brzmieć pięknie :E
Nie rób na rozgrzanym, nie wiem dlaczego wszyscy tak piszą, mi na rozgrzanym też nie szło(znaczy szło, ale obroty ok. 2.5k), na zimnym, ew. lekko rozgrzanym wchodzisz w bloki pomiarowe (08), wybierasz grupę 001 i klikasz w 04 Nastawy podstawowe. Silnik ma być zgaszony, włączony ma być zapłon, wszelkie odbiorniki prądu mają być wyłączone, a akumulator ma dawać powyżej 11V, no i upewnij się, że linka od gazu jest luźna. Zaczekaj tą minutkę, wyłącz VAG'a, wyłącz zapłon - zaczekaj - odpal
Mi tak poszło
Jak dalej nie idzie to może coś jest nie tak z krokowcem ?
To musi brzmieć pięknie :E
Nie rób na rozgrzanym, nie wiem dlaczego wszyscy tak piszą, mi na rozgrzanym też nie szło(znaczy szło, ale obroty ok. 2.5k), na zimnym, ew. lekko rozgrzanym wchodzisz w bloki pomiarowe (08), wybierasz grupę 001 i klikasz w 04 Nastawy podstawowe. Silnik ma być zgaszony, włączony ma być zapłon, wszelkie odbiorniki prądu mają być wyłączone, a akumulator ma dawać powyżej 11V, no i upewnij się, że linka od gazu jest luźna. Zaczekaj tą minutkę, wyłącz VAG'a, wyłącz zapłon - zaczekaj - odpal
Mi tak poszło
Jak dalej nie idzie to może coś jest nie tak z krokowcem ?