Strona 4 z 4

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

: sob lis 09, 2013 00:25
autor: chinczyk3000
Znaczy punkty mocowania są OK? W jakim sensie zabawa ze sprzęgłem? inne średnice?

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

: sob lis 09, 2013 08:35
autor: emil429
1.8T ma dwumase a w mk3 jest zwykłe sprzęgło. Musisz się liczyć z tym że wałek sprzęgłowy może nie pasować, ale to zależy od czego dokładnie będziesz wkładał tą skrzynię.

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

: sob lis 09, 2013 15:40
autor: chinczyk3000
Chciałbym skrzynie od 1.8 syncro z golfa II lub III

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

: ndz lis 10, 2013 11:13
autor: emil429
Jeżeli chcesz mieć mniejsze sprzęgło zostawiasz stara skrzynie i stare sprzęgło i jakoś da się tym przejechać. Na długo Ci to na pewno nie wystarczy lepiej od razu zainwestować i założyć jednomas i sprzęgło z vr6 228mm no i skrzynię z g60.

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

: pn lis 11, 2013 21:43
autor: chinczyk3000
a jakbym wrzucił spiek? i został przy ori sprzęgle z 1.8

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

: pn lis 11, 2013 22:19
autor: emil429
Spiek jest na pewno bardziej wytrzymalszy od zwykłego sprzęgła i do typowo sportowej jazdy, tak więc powinien to wytrzymać.

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

: wt lis 12, 2013 07:51
autor: KoguT
Ale dobrze by było wzmocnić docisk co by go nie przegrzać.
Czytałem gdzieś o metodzie wstawiania drugiego słoneczka w docisk. Ponoć pedał sprzęgła jest twardszy ale sprzęgło łapie "lepiej niż cygan monety z fontanny" i trzyma bez uślizgów.

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

: wt lis 12, 2013 12:47
autor: chinczyk3000
Też o tym słyszałem ale nie widziałem tego nigdy w praktyce. Wolałbym zostać przy seryjnej skrzyni z 1.8, bo to zaraz problemy ze znalezieniem od g60 itp.